Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju

Čas branja: 5 min
15.02.2018  21:00  Dopolnjeno: 16.02.2018 00:46
»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Doslej je uprava Audija vselej potrdila moje projekte. Moj recept je odkrito pojasniti, kako smo razvili določen model, kakšne so bile omejitve in zakaj je končen izdelek takšen, kot je.
Matjaž Korman je od februarja 2017 direktor razvoja funkcionalnosti za vozila srednjega razreda v Audiju, vodi in nadzira razvoj novih modelov A4, A5 in Q5 od začetka do proizvodnje, ta 43-letni...

Več iz teme:  

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

AVTO
Novosti
Novosti Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin 1

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

AVTO
Novice
Novice Audi zbral prek pet tisoč naročil za luksuzna e-avta, čeprav cena in končna oblika še nista znani

Nemški Audi je pričel s preizkušanjem trga za novo serijo povsem električnih avtomobilov e-tron. Za nova modela e-tron quattro ine-tron...

AVTO
Posel
Posel Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave

Včerajšnja aretacije je prvega moža pripeljala do odločitve, da začasno zapusti mesto predsednika uprave Audija in člana uprave...

AVTO
Novosti
Novosti Peterica, ki je osupnila Ženevo 21

Audi A6, električna hyundai kona, volvo V60, rimac C_two in peugeot 508: čeprav se z njimi nismo zapeljali, so to največje zvezde...

FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...