(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 7 min
13.02.2018  23:05
Na Dunaju smo spoznali novi Mercedes-Benzov dostavnik najvišjega razreda, ki bo kupce razvajal z veliko nosilnostjo, zanesljivostjo, varnostjo, udobjem, 10,2-palčnim zaslonom na dotik, napovedovanjem servisnih posegov in prihodnje leto tudi električnim pogonom
Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter
Oblika gospodarskih vozil je vedno podrejena funkcionalnosti, zato tudi sprinter ne prinaša posebnosti. Še najbolj izstopa nos vozila z novimi ožjimi žarometi, Mercedesovim prepoznavnim LED-trakom za dnevne luči in glavnimi LED-žarometi, ki bodo opcijski.
Foto: Mercedes-Benz

Obveščaj me o novih člankih:  

Po prvih skicah, ki so napovedovale novega sprinterja, je njegova tretja generacija v začetku februarja ugledala luč sveta. Prinaša razširjeno pogonsko ponudbo in digitalne rešitve za sodobno logistiko.

Želje strank, ki uporabljajo dostavnike, so sicer precej različne glede na specifične potrebe, v katerih se vsakodnevno znajdejo vozila. Kot so ugotovili pri Mercedesu, pa seznam največkrat vsebuje lastnosti, kot so velika nosilnost, zanesljivost, varnost, udobje, napovedovanje servisnih posegov in električni pogon. To so bile tudi smernice, ki so inženirje vodile pri razvoju tretje generacije sprinterja.

Nova podoba

Oblika gospodarskih vozil je vedno podrejena funkcionalnosti, zato tudi sprinter ne prinaša posebnosti. Še najbolj izstopa nos vozila z novimi ožjimi žarometi, Mercedesovim prepoznavnim LED-trakom za dnevne luči in glavnimi LED-žarometi, ki bodo opcijski. Tu velja omeniti še masko z velikimi lamelami in srebrno obrobo. Čeprav je celotno vozilo novo, pa oblika sledi predhodniku in tako ohranja prepoznavnost, kar velja tudi za siv pas plastike na spodnjem delu bokov.

Sprinter bo še naprej pokrival razpon med 3,5 in 5,5 tone največje dovoljene mase, skupaj s pripeto prikolico pa lahko skupna masa doseže 8,75 tone. Na voljo je kot šasija, furgon in tourer za prevoz oseb. Z osmimi karoserijskimi izvedbami in petimi različnimi medosnimi dolžinami skupno število vseh različic preseže številko 1.700.

Devetstopenjski samodejni menjalnik

Medtem ko je sprinter doslej ponujal zadnji in vsekolesni pogon, pri tretja generacija kot novost ponuja tudi prednji pogon. To prinaša kar nekaj prednosti – vozila s prednjim pogonom bodo cenejša, za 50 kilogramov lažja, njihov tovorni prostor pa bo tudi osem centimetrov bliže tlom, s čimer so olajšali natovarjanje.

Glavna novost pogonskega sklopa sta nova menjalnika. Najprej velja omeniti nov devetstopenjski samodejni menjalnik, ki je opremljen s pretvornikom navora. Gre za edini tovrstni menjalnik v segmentu velikih dostavnikov. Menjalnik omogoča majhno porabo goriva ob sočasnih dobrih zmogljivostih ter poskrbi za tiho in udobno vožnjo. Njegova izbira bo omejena le na vozila s prednjim pogonom.

Prav tako bo le vozilom s prednjim pogonom namenjen drugi novinec; gre za šeststopenjski ročni menjalnik, ki je bil prav tako razvit povsem na novo. Ponaša se z udobnim pretikanjem, na prestavno ročico pa se ne prenašajo vibracije. V ponudbi ostaja še samodejni sedemstopenjski 7G-tronic plus.

Edini s šestvaljnikom

Motorna ponudba se začenja z 2,1-litrskim vrstnim štirivaljnikom z največjimi močmi 114, 143 in 163 konjskih moči (84, 105 in 120 kilovatov), pri tem zadnja opcija ni na voljo pri vozilih s prednjim pogonom. Novost je še zmogljivejša različica s 177 konjskimi močmi (130 kilovati), ki bo namenjena izključno šasijam s prednjim pogonom, namenjenim za avtodome. S to novo izvedbo in prednjim pogonom si Nemci obetajo doseči vidnejšo vlogo v svetu avtodomov. Z zmanjšanjem notranjih izgub pri trenju in jermenu motorji dosegajo večji navor in boljše zmogljivosti pri nižjih vrtljajih.

Mercedes je edini v Evropi, ki v ponudbi dostavnika ohranja šestvaljni motor – trilitrski dizelski agregat V6 ponuja največjo moč 190 konjskih moči (140 kilovatov), predvsem pa navduši s 440 newtonmetri navora in mirnim delovanjem.

Sodobno delovno okolje

Pogled v voznikovo kabino prinaša povsem novo okolje, ki si številne elemente deli z najnovejšimi vozili iz Mercedesovega osebnega programa. Armaturne plošče bodo na voljo v štirih izvedbah; od povsem osnovne z velikim predalom na sredi do luksuzne, kjer je na osrednjem delu nameščen velik 10,2-palčni barvni LCD-zaslon na dotik. Generalno so povečali število odlagalnih mest po celotni kabini, motor se zažene z gumbom in ne več s klasičnim ključem, ročica samodejnega menjalnika je ob volanu.

Povsem nov je multifunkcijski volanski obroč, med merilniki je lahko nameščen barvni zaslon potovalnega računalnika, za pomik voznikovega sedeža pa bo lahko skrbela tudi elektrika. Parkirna zavora je elektronska, s stikalom na armaturni plošči, zato v kabini ostaja več prostora na tleh, povsem na novo pa so zasnovana še stikala za upravljanje prezračevanja.

Digitalna logistika

Velik poudarek je namenjen digitalizaciji logistike in novim rešitvam za optimizacijo dostave na zadnjem kilometru. Mercedes napoveduje, da bo celotno poslovanje logističnih podjetij digitalno povezano, v kar bodo seveda vključena tudi vozila. V Stuttgartu so zato pod znamko Mercedes PRO razvili digitalno spletno platformo, ki ponuja osem različnih paketov, s katerimi lahko podjetje povezuje svoje storitve, voznika, stranke in vozilo.

Foto: Mercedes-Benz



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Kako je delovni stroj postal pametni osebni pomočnik

Novi mercedes-benz sprinter bo ponujal od upravljanja voznega parka, sledenja vozilom, komunikacije z voznikom do beleženja voznikovih...

AVTO
Novosti
Novosti Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov 2

Mercedes je svojo ponudbo prvič obogatil s poltovornjakom, njihov razred X za najmanj 36.100 evrov pa naj bi letno prepričal vsaj 40...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Članki
Članki Koliko se bo po brexitu skrčil evropski parlament?

Kaj se bo po brexitu zgodilo s 73 sedeži evroposlancev iz Velike Britanije? Evropski parlament je danes izglasoval svoj predlog, ki ga...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...