Angleški Rolls-Royce, ki je v lasti nemškega BMW, se že nekaj let poigrava z mislijo o svojem »visoko nasajenem« avtomobilu. Ne SUV, takšen avto ne sodi v znamko, nam je še pred slabimi šestimi leti v intervjuju zatrdil predsednik uprave Rolls-Roycea Torsten Müller-Ötvos. Na takratnem salonu v Ženevi je Bentley prvič predstavil koncept današnjega luksuznega SUV-a, bentaygo.
A se je le uklonil zahtevam trga tudi v najrazkošnejšem avtomobilskem razredu na svetu in leta 2015 v Financial Timesu napovedal nov avtomobilski razred – avto z višje postavljeno karoserijo, ki bo omogočil razkošna potovanja – kjerkoli. Ta kjerkoli pa je pomenil terensko naravnanost ali vsaj večjo prehodnost, lahek teren ali karkoli že pritiče tej znamki. Beseda terenec to zagotovo ni.
Potem se je Rolls-Royce nekaj let poigraval z imeni. Največkrat je bilo omenjeno ime cullinan, tega pa je danes tudi uradno potrdil.
Od kod torej ime? Cullinan je največji brezhibni diamant, ki ga je vodja rudnika v Južni Afriki, Thomas Cullinan, našel daljnega leta 1905.
Pločevinast oziroma najverjetneje aluminijast in dobro zamaskiran cullinan iz Rolls-Roycea je med razvojem in testiranji vozil po številnih zahtevnih terenih sveta – od puščav Afrike in Bližnjega vzhoda, snega, ledu in nizkih temperatur v arktičnem krogu do Škotskega višavja in kanjonov Severne Amerike.
Foto: Rolls Royce