(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Nekdanji šef Revoza kandidat za direktorja ruskega Avtovaza

Čas branja: 1 min
09.02.2018  14:46  Dopolnjeno: 09.02.2018 14:49
avtor
Nekdanji šef Revoza kandidat za direktorja ruskega Avtovaza

Obveščaj me o novih člankih:  

Nekdanji predsednik uprave Revoza Aleš Bratož naj bi bil po poročanju ruskih medijev kandidat za novega direktorja ruskega avtomobilskega giganta Avtovaz. Na položaju naj bi zamenjal Nicolasa Maureja, ki je januarja postal predsednik za evrazijsko regijo pri Renaultu, sicer lastniku Avtovaza.

Kot je novinarjem v torek v Moskvi dejal generalni direktor družbe Rosteh Sergej Čemezov, bodo novega direktorja izbrali v Renaultu po poprejšnjem dogovoru z Rostehom. Slednji je namreč poleg francoske družbe med glavnimi delničarji Avtovaza.

Čemezov sicer ni povedal, kdo in kdaj točno bi lahko nasledil Maureja. Tiskovna agencija Interfax pa je pri "viru, ki je seznanjen z načrti družbe", izvedela, da bi to lahko postal Bratož, od leta 2016 izvršni podpredsednik Avtovaza za upravljanje proizvodnje in dobavne verige.

Bratož je pri Renaultu zaposlen že več kot 30 let. Poleg Revoza (2008-2013) je bil tudi na čelu moskovskega Avtoframosa (2005-2008) ter turške družbe Oyak Renault (2013-2016).



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...