(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Cadillac dodaj
Mercedes-Benz dodaj
Rover dodaj
Ford dodaj
 
Čas branja: 4 min
10.02.2018  21:18
Bi imeli 650-konjskega camara ali ogromen poltovornjak za 50 tisoč evrov? V ZDA nič nenavadnega.
Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Cadillac dodaj
Mercedes-Benz dodaj
Rover dodaj
Ford dodaj

Avtomobilski sejem v Washingtonu se težko kosa z mednarodnimi v Detroitu, Ženevi ali Tokiu, kljub temu je gostil svetovno zbirko največjih avtomobilskih proizvajalcev. Ker gre za ameriško prestolnico, ima salon večji pomen za zvezne zakonodajalce in predpise, ki lahko vplivajo na industrijo.

Okusiti sem želel ameriške avtomobile in modele, izdelane za ameriški trg, ki si jih na evropskih cestah in salonih ni mogoče ogledati.

Salon je bil razdeljen na prostora z domačimi in tujimi avtomobilskimi proizvajalci. Z izjemo znamk Cadillac, Mercedes-Benz in Tesla, so se sejma udeležili vsi. Najbolj oblegan in največji prostor so zasedli pri Jaguarju in Land Roverju, kjer so za razstaviščem uredili terenski in cestni poligon testnih terencev. Najbolj odmevna pa je bila predstavitev nove generacije jeepa wranglerja.

Poltovornjak, ki prebudi otroka v tebi

Nam znani prenovljeni ford ranger je bil na sejmu eden najmanjših poltovornjakov. Splezal sem v fordovega F250 super duty. Občutek je bil podoben, kot takrat, ko me je oče v mojih otroških letih posadil na sedež avtomobila. Le da sem tokrat videl preko volana in dosegel stopalke. V notranjosti je velikost posebej opazna po širini sredinskega naslonjala za roke, kamor bi lahko namestili dodaten sedež. Videti je bilo prav zabavno, da mi je šlo na smeh.

Megalomanec je v meni zbudil petletnika, ki bi prevažal material po peskovniku. Presenetljivo, vendar v ponudbi so še večji (pol)tovornjaki. Med limuzinami padejo v oči toyota camry, honda accord in nissan altime, ki so vsako leto med najbolj prodajanimi modeli v ZDA. Oblikovno me je presenetila nova toyota avalon, ki v dolžino meri skoraj pet metrov.

Dober vtis so pustili pri Genesisu, prestižnih hyundaih, ki z modeloma G80 in G90 na severnoameriškem trgu predstavlja cenovno ugodnejšo alternativo nemškim limuzinam srednjega in prestižnega razreda. Veliko zanimanja je bilo za Lincolnova modela navigator in continental. Znamka se vrača na poti stare slave izdelave ogromnih, prestižnih in udobnih avtov.

Dosegljivi superšportnik

Med superšportniki sem sedel v brutalnega camara ZL1. Notranjost sicer ni narejena po evropskem okusu, a denar so vložili v pogonski sklop, podvozje, zavore in aerodinamiko. Pod motornim pokrovom je namreč 6,2-litrski osemvaljnik s 650 konjskimi močmi, ki omogoča pospeške do 100 v okoli treh in pol sekunde. Začetna cena je 61 tisoč dolarjev (50 tisoč evrov). Primerljivo zmogljiv avto v Evropi ni mogoče kupiti za dvakratnik cene v ZDA.

Tiho bogastvo, razvrat drugod

Niso manjkali niti Lamborghini, McLaren, Bentley, Aston Martin in Rolls Royce. Slednji je tradicionalen, drag in narejen po meri, zato najbolje uteleša prestolnico. Čeprav jih prodajo precej, jih na cestah ni. Veliko ljudi z globokimi denarnicami služi s posli z zvezno vlado, s tem bogastvom pa se v prestolnici raje ne izpostavljajo. Avto pošljejo v Miami ali drugam po državi, kjer bogatenje z javnim denarjem ni tako očitno.

Ameriški avtomobili so občutno večji, precej zmogljivejši in povrh vsega cenovno ugodnejši kot na stari celini. Poraba je pri mnogih v drugem planu, za okoljsko osveščene pa so na voljo hibridi, električni avti ter toyota mirai na vodikove celice. Cene masovnih vstopnih modelov so primerljive z evropskimi, z velikostjo avtomobila in motorja pa se razlika povečuje.

Evropski avtomobili v Ameriki ostajajo pojem kakovosti, tehnološke dovršenosti, prestiža in statusni simbol. Tudi Američani manjšajo motorje, še vedno pa znajo narediti dostopen romantičen avto za navdušence. Za avtomobilistične sladokusce so ZDA bile in ostajajo obljubljena dežela. Dom ogromnih avtomobilov in (še vedno dokaj) nizkih cen goriva. Kontinent, kjer po prostranih cestah še vedno bobnijo osemvaljiniki.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

FINANCE
Članki
FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...