Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

Slovenci se pri nakupu avta zanesemo na medije, posel pa vselej sklenemo v salonu

Čas branja: 2 min
06.02.2018  14:00
»Mediji so pomembni v nakupnem procesu avtomobila, sam nakup pa bomo Slovenci še nekaj časa izpeljali osebno, v avtosalonu,« pravi Matjaž Robinšak, direktor in partner v podjetju Valicon.
Slovenci se pri nakupu avta zanesemo na medije, posel pa vselej sklenemo v salonu

Obveščaj me o novih člankih:  
Valicon dodaj
Iprom dodaj
Volkswagen dodaj
Renault dodaj
Citroen dodaj

Valicon in iPROM sta na današnji tiskovni konferenci predstavila izsledke lanske raziskave, ki kaže ravnanje slovenskega porabnika pri nakupih – od nakupne poti do njenega zaključka.

Glavni izsledki raziskave dokazujejo, da Slovenci na nakupni poti vse pogosteje uporabljamo mobilne telefone. To dokazujejo podatki, da nas je še leta 2012 do spleta prek mobilnikov dostopalo le sedem odstotkov, lani pa že 56 odstotkov. Sočasno je močno zrasel delež mobilnikom prilagojenih portalov z le nega odstotka v letu 2012 na 56 odstotkov.

Delež uporabnikov mobilnih telefonov starosti od 15 do 65 let, je od leta 2012 do lani zrasel s 45 na 85 odstotkov.

Podjetji sta raziskavo izdelali za štiri segmente, med drugim tudi za nakup avtomobila. V tem segmentu pa so zajeli anketirance, ki so v zadnjih dveh letih kupili nov ali rabljen avto. Ugotovili so, da je povprečen nakupni proces trajal 104 dni, za avto pa so v povprečju zapravili 11.568 evrov. Tretjina je kupila nov avto, dve tretjine pa rabljenega.

V fazi iskanja informacij je spletna stran znamke oziroma ponudnika ključna stična točka, s katero se dobro seznanita več kot dve tretjini kupcev. Izjema je nakup avtomobila, kjer je pomen spletne strani izpostavila le dobra polovica kupcev.

Izprašani so v 95 odstotkih nadaljevali raziskovanje, sočasno po več kanalih oziroma v 83 odstotkih prek spleta in 91 odstotkih zunaj njega. Pomen medijev je pri nakupu avtomobila zelo pomemben, kar 78 odstotkov vprašanih je informacije o avtomobilu poiskalo na specializiranih spletnih portalih, 65 odstotkov vprašanih pa je obiskalo tudi prodajno mesto in se o izbiri posvetovalo s prodajalcem.

Pri izbiri avtomobila so jim bile ključne lastnosti cena, videz, vozne lastnosti in poraba. Posel pa so vselej končali zunaj spleta, torej v avtomobilskem salonu ali na prodajnem mestu za rabljena vozila. Po besedah Matjaža Robinšaka iz Valicona bo tako še dolgo. Spletna prodaja avtomobilov, ta pot je močna predvsem na področju zabavne elektronike, je še precej oddaljena.

Izkušnje z nakupom in novim avtomobilom so vprašani v 56 odstotki delili osebno, v le 15 odstotkih pa prek družabnih omrežij.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Koalicijski dogovor v Nemčiji: obsežne naložbe v izobraževanje, socialo in digitalizacijo 18

To med drugim predvideva koalicijski dogovor med konservativci CDU/CSU in socialdemokrati SPD. Zdaj je usoda dogovora odvisna od 440 tisoč...

FINANCE
Članki
Članki EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani...