(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Slovenci se pri nakupu avta zanesemo na medije, posel pa vselej sklenemo v salonu

Čas branja: 2 min
06.02.2018  14:00
»Mediji so pomembni v nakupnem procesu avtomobila, sam nakup pa bomo Slovenci še nekaj časa izpeljali osebno, v avtosalonu,« pravi Matjaž Robinšak, direktor in partner v podjetju Valicon.
Slovenci se pri nakupu avta zanesemo na medije, posel pa vselej sklenemo v salonu

Obveščaj me o novih člankih:  
Valicon dodaj
Iprom dodaj
Volkswagen dodaj
Renault dodaj
Citroen dodaj

Valicon in iPROM sta na današnji tiskovni konferenci predstavila izsledke lanske raziskave, ki kaže ravnanje slovenskega porabnika pri nakupih – od nakupne poti do njenega zaključka.

Glavni izsledki raziskave dokazujejo, da Slovenci na nakupni poti vse pogosteje uporabljamo mobilne telefone. To dokazujejo podatki, da nas je še leta 2012 do spleta prek mobilnikov dostopalo le sedem odstotkov, lani pa že 56 odstotkov. Sočasno je močno zrasel delež mobilnikom prilagojenih portalov z le nega odstotka v letu 2012 na 56 odstotkov.

Delež uporabnikov mobilnih telefonov starosti od 15 do 65 let, je od leta 2012 do lani zrasel s 45 na 85 odstotkov.

Podjetji sta raziskavo izdelali za štiri segmente, med drugim tudi za nakup avtomobila. V tem segmentu pa so zajeli anketirance, ki so v zadnjih dveh letih kupili nov ali rabljen avto. Ugotovili so, da je povprečen nakupni proces trajal 104 dni, za avto pa so v povprečju zapravili 11.568 evrov. Tretjina je kupila nov avto, dve tretjine pa rabljenega.

V fazi iskanja informacij je spletna stran znamke oziroma ponudnika ključna stična točka, s katero se dobro seznanita več kot dve tretjini kupcev. Izjema je nakup avtomobila, kjer je pomen spletne strani izpostavila le dobra polovica kupcev.

Izprašani so v 95 odstotkih nadaljevali raziskovanje, sočasno po več kanalih oziroma v 83 odstotkih prek spleta in 91 odstotkih zunaj njega. Pomen medijev je pri nakupu avtomobila zelo pomemben, kar 78 odstotkov vprašanih je informacije o avtomobilu poiskalo na specializiranih spletnih portalih, 65 odstotkov vprašanih pa je obiskalo tudi prodajno mesto in se o izbiri posvetovalo s prodajalcem.

Pri izbiri avtomobila so jim bile ključne lastnosti cena, videz, vozne lastnosti in poraba. Posel pa so vselej končali zunaj spleta, torej v avtomobilskem salonu ali na prodajnem mestu za rabljena vozila. Po besedah Matjaža Robinšaka iz Valicona bo tako še dolgo. Spletna prodaja avtomobilov, ta pot je močna predvsem na področju zabavne elektronike, je še precej oddaljena.

Izkušnje z nakupom in novim avtomobilom so vprašani v 56 odstotki delili osebno, v le 15 odstotkih pa prek družabnih omrežij.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group