Svetovalec razlaga, kako se izogniti slovenskim davkom na avte DDV in DMV Svetovalec razlaga, kako se izogniti slovenskim davkom na avte DDV in DMV Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.

Avto, ki prehiteva zakonodajo

Čas branja: 4 min
05.02.2018  07:09
Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Karoserija audija A8 ni več v celoti aluminijasta, ta ima le 58-odstotni delež njene zasnove. Potniška celica je izdelana iz toplotno preoblikovanih jeklenih komponent, ki jih dopolnjuje zelo toga zadnja stena iz plastične mase, ojačana z ogljikovimi vlakni z zelo visoko trdnostjo. Lahko gradnjo dopolnjuje magnezijev povezovalni stabilizator vzmetnih nog.

Audi z modelom A8 na trg prinaša edinstveno tehnologijo visokoavtomatizirane vožnje tretje stopnje, ki pomeni popolnoma samodejno vožnjo v gostem prometu do 60 kilometrov na uro in na posebnih pasovih na avtocesti. Zakonodaja pa mu ta hip še ne omogoča uporabe teh sistemov.

O Audijevi tehniki, združeni pod oznako AI, bomo vsaj še leto dni ali več lahko poročali le teoretično. Samodejno vožnjo tretje stopnje bomo v prihodnje vključili z gumbom na sredinski konzoli, takrat bo za delo poprijelo 41 asistenčnih sistemov, ki informacije črpajo prek 23 senzorjev. Avto pa se bo popolnoma sam, brez vmešavanja voznika, znašel v gostem prometu pri hitrostih do 60 kilometrov na uro ter na posebnih pasovih na hitrih cestah in avtocestah. Pri Audiju pravijo, da bosta za uporabo sistema potrebna še prilagoditev in testiranje, novo tehniko pa bo na trge uvajal postopoma in v skladu z nacionalnimi zakonodajami.

Do takrat pa se bodo morali kupci, tudi slovenski, zadovoljiti z drugimi sladkorčki nove limuzine, ki je prav te dni zapeljala na naš trg. Slovenski distributer znamke pričakuje, da bo avto s ceno vsaj 107.500 evrov letos prepričal kar 40 Slovencev, kar je skoraj na ravni najboljših let, ko je našel okoli 60 kupcev. Skupaj je bilo v Sloveniji doslej prodanih 600 audijev A8 treh generacij.

In v čem je poseben? Začnimo z zasnovo karoserije. Ta ni več v celoti aluminijasta, ampak lahek material pomeni 58-odstotni delež njene zasnove. Potniška celica je izdelana iz toplotno preoblikovanih jeklenih komponent, ki jih dopolnjuje zelo toga zadnja stena iz plastične mase, ojačana z ogljikovimi vlakni z zelo visoko trdnostjo. Lahko gradnjo dopolnjuje magnezijev povezovalni stabilizator vzmetnih nog. Kombinacija štirih materialov pa luksuzni limuzini prinaša trdnost, lahkost in dobro zvočno izolacijo.

Kabina je prostorsko pridobila 3,2 centimetra v dolžino, še posebej razkošna pa je v podaljšani L-različici. Morda je še bolj pomembno, da imajo zadnji potniki za 3,6 centimetra več prostora za vstopanje na zadnjo klop in 1,4 centimetra več prostora za glave kot pri prejšnjem modelu.

Zasloni zamenjali stikala

Prednji del kabine ima zdaj bolj čiste linije, z vodoravno linijo armaturne plošče od enega do drugega skrajnega roba. Digitalizacija se je v novem A8 naravnost razbohotila, saj je narekovala izdelavo merilnikov na armaturni plošči in tudi dveh zaslonov na sredinski konzoli velikosti 10,1 palca. Obema je mogoče ukazovati tudi na dotik (doslej so audijevi zasloni ubogali le na ukaze vrtljivega vmesnika). Zgornji zaslon se neopazno vključuje v sredinsko konzolo, šele ko avto zaženemo, na njem zasvetijo ikone za nastavljanje radia, povezava s telefonom in drugimi napravami, navigacija in nastavitve avtomobila.

Spodnji zaslon pa je nadomestil klasična stikala, prek ikon pa lahko nastavljamo klimatsko napravo, gretje, zračenje in masažo sedežev, zavese na stranskih oknih in še kaj. Da bi bil dotik opaznejši, izkušnja pa čim bolj podobna upravljanju gumbov, je Audi poskrbel za rahel klik ob vsaki aktivaciji ukaza prek ikone. Na tem zaslonu je tudi sistem za prepoznavo pisave, prek katerega lahko vnašate različna besedila in tako sprožite ukaze.

A8 razume vprašanja, namige ...

Upravljanje je mogoče tudi prek glasovnih ukazov, ta sistem pa je v novem A8 postavljen na najvišjo raven doslej. Razume namreč neposredne in posredne ukaze. Odzove se denimo na komentarje »zebe me« (v angleškem ali nemškem jeziku) in vozniku ponudi višjo temperaturo, izbiro je treba potrditi ali pa na ukaz »pelji me v določen hotel v določenem mestu«.

V zadnjem delu je Audi za boljšo izkušnjo poskrbel z vgradnjo elektronike in drugih funkcij. Na desnem zadnjem sedežu se seveda tudi tokrat sedi najbolje, sedež je mogoče nastavljati v vseh smereh, poleg tega ima vgrajeno masažo, gretje in hlajenje. Noge pa lahko počivajo na posebni opori za stopala na hrbtišču prednjega sedeža, kjer si potnik lahko tudi ogreje ali zmasira stopala.

V osrednjem delu, med zadnjima sedežema, so poklopna mizica z nastavljivim naklonom, štiriconska klimatska naprava, dva tablična računalnika, prek katerih nastavljate vse funkcije v zadnjem delu, ter daljinski upravljalnik v obliki pametnega telefona, prek katerega lahko tudi telefonirate in ga odstranite.

Še glede motorjev. Na začetku sta na voljo dva motorja, oba turbošestvaljnika. Bencinski 55 TFSI quattro (trilitrski šestvaljnik z 250 kilovati in ceno 107.500 evrov) ter dizelski 50 TDI quattro (trilitrski šestvaljnik z 210 kilovati moči in 500 evrov višjo ceno). Pozneje se jima bodo priključile še različice A8 L W12 (430 kilovatov), hibridni A8 L 60 e-tron (330 kilovatov), A8 60 TDI (320 kilovatov) in A8 60 TFSI (338 kilovatov). A8 uvaja nove oznake, ki jih bodo kmalu dobili tudi drugi modeli. Te so vezane na zmogljivosti motorjev, denimo oznaka 25 bo pomenila moč nad 70 kilovati, 30 nad 85 kilovati in 35 nad 110 kilovati. Najmočnejši stroji z močjo vsaj 420 kilovatov bodo imeli oznako 70.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...