(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih

Čas branja: 3 min
03.02.2018  15:23
Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Foto: Mercedes-Benz

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mercedes-Benz dodaj
Janez Kovačič dodaj
Zaslon dodaj
Renault dodaj

Nemški Daimler je včeraj zvečer razkril novi mercedes-benz razreda A, izjemno pomemben model za to znamko, ki je Mercedes-Benz izstrelil na prvo mesto v prodaji med prestižnimi znamkami.

Na včerajšnjem razkritju novega A v Amsterdamu je bil Janez Kovačič, zato sedaj le nekaj ključnih novosti novega A, več v podrobnem poročilu.

Novi A se je po dimenzijah precej potegnil. Je 12 centimetrov daljši (4,41 metra oziroma skoraj toliko kot GLA), dva centimetra širši in centimeter višji. Medosna razdalja je sedaj krepkih 2,72 metra, zato je v kabini več prostora kot prej, predvsem v predelu ramen (do 3,6 centimetra več). Prtljažnik je ob tem zrasel na 370 litrov (+ 29 centimetrov).

Oblikovno se novi A zdi kot evolucija starega, v kabini in z vidika tehnike pa prinaša konkretne spremembe, ki ga postavljajo v sam vrh med tekmeci.

Vse različice novega A bodo namreč opremljene z novim dvojnim zaslonom na dotik v različnih konfiguracijah: z dvema sedempalčnima, sedempalčnim in 10,25 palčnim ali dvema 10.25 palčnima zaslonoma povezanima v en navpično postavljen element podobne zasnove kot v razredu E.

Obema zaslonoma, v sredinskem delu sta postavljena nad zanimive zračnike v obliki turbin, je mogoče upravljati na dotik ali s pomočjo drsnikov oziroma miške na volanskem obroču ter drsno ploščo na sredinski konzoli. Zaslona sta prevlečena s posebnim premazom, ki preprečuje odseve, zato je lahko odstranil plastičen okvir in nadstrešek nad njima.

Nova platforma Mercedes-Benz user experience (MBUX) pa prinaša napredek sistem za prepoznavo govornih ukazov. Po trditvah strokovnjakov je ta res uporabna in razume množico posrednih in neposrednih ukazov zna sklepati in torej dosega določeno raven umetne inteligence.

Po motorni plati so sedaj znani le trije stroji. Novi A200 bo poganjal 1,4 litrski turbo štirivaljnik iz skupnega razvoja z Renaultom, močjo 120 kilovatov (163 konjskih moči) in porabo med 5,1 in 5,6 litri (glede na ročni ali sedemstopenjski dvoskpločni menjalnik.). Porabi nista rekordno nizki, krivdo za to pa gre pripisati novemu ciklu NED (ta je izračunan iz realnejšega cikla WLTP), ki prinaša tudi do deset odstotkov višje številke kot stari, bolj popustljivi NEDC.

Drugi stroj je dodelani dvolitrski štirivaljni turbo v modelu A250. Zmore 165 kilovatov (224 konjskih moči) in porabi natanko šest litrov. Tretji pa je 1,6 litrski dizelski motor v A180d s 85 kilovati in porabo 4,1 litra.

Novi A bo na naš trg zapeljal že aprila letos, cene pa naj ne bi bistveno odstopale od trenutnih.

Foto: Mercedes-Benz


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW