Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih

Čas branja: 3 min
03.02.2018  15:23
Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Foto: Mercedes-Benz

Nemški Daimler je včeraj zvečer razkril novi mercedes-benz razreda A, izjemno pomemben model za to znamko, ki je Mercedes-Benz izstrelil na prvo mesto v prodaji med prestižnimi znamkami.

Na včerajšnjem razkritju novega A v Amsterdamu je bil Janez Kovačič, zato sedaj le nekaj ključnih novosti novega A, več v podrobnem poročilu.

Novi A se je po dimenzijah precej potegnil. Je 12 centimetrov daljši (4,41 metra oziroma skoraj toliko kot GLA), dva centimetra širši in centimeter višji. Medosna razdalja je sedaj krepkih 2,72 metra, zato je v kabini več prostora kot prej, predvsem v predelu ramen (do 3,6 centimetra več). Prtljažnik je ob tem zrasel na 370 litrov (+ 29 centimetrov).

Oblikovno se novi A zdi kot evolucija starega, v kabini in z vidika tehnike pa prinaša konkretne spremembe, ki ga postavljajo v sam vrh med tekmeci.

Vse različice novega A bodo namreč opremljene z novim dvojnim zaslonom na dotik v različnih konfiguracijah: z dvema sedempalčnima, sedempalčnim in 10,25 palčnim ali dvema 10.25 palčnima zaslonoma povezanima v en navpično postavljen element podobne zasnove kot v razredu E.

Obema zaslonoma, v sredinskem delu sta postavljena nad zanimive zračnike v obliki turbin, je mogoče upravljati na dotik ali s pomočjo drsnikov oziroma miške na volanskem obroču ter drsno ploščo na sredinski konzoli. Zaslona sta prevlečena s posebnim premazom, ki preprečuje odseve, zato je lahko odstranil plastičen okvir in nadstrešek nad njima.

Nova platforma Mercedes-Benz user experience (MBUX) pa prinaša napredek sistem za prepoznavo govornih ukazov. Po trditvah strokovnjakov je ta res uporabna in razume množico posrednih in neposrednih ukazov zna sklepati in torej dosega določeno raven umetne inteligence.

Po motorni plati so sedaj znani le trije stroji. Novi A200 bo poganjal 1,4 litrski turbo štirivaljnik iz skupnega razvoja z Renaultom, močjo 120 kilovatov (163 konjskih moči) in porabo med 5,1 in 5,6 litri (glede na ročni ali sedemstopenjski dvoskpločni menjalnik.). Porabi nista rekordno nizki, krivdo za to pa gre pripisati novemu ciklu NED (ta je izračunan iz realnejšega cikla WLTP), ki prinaša tudi do deset odstotkov višje številke kot stari, bolj popustljivi NEDC.

Drugi stroj je dodelani dvolitrski štirivaljni turbo v modelu A250. Zmore 165 kilovatov (224 konjskih moči) in porabi natanko šest litrov. Tretji pa je 1,6 litrski dizelski motor v A180d s 85 kilovati in porabo 4,1 litra.

Novi A bo na naš trg zapeljal že aprila letos, cene pa naj ne bi bistveno odstopale od trenutnih.

Foto: Mercedes-Benz

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...