Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3

Čas branja: 1 min
02.02.2018  18:22
Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Foto: Miloš Milač

Prehod na novi cikel meritev iz NEDC na WLTP ter strožji okoljski predpisi Euro 6d, bodo s prvim junijem letos v muzej postavili legendarni BMW M3. Nemški BMW se je namreč odločil, da ne bo vlagal v prilagoditev športne limuzine, ampak tega modela do prihoda novega (leta 2020) preprosto ne bo na trgu.

To je sicer malo nenavadno, saj je BMW pred kratkim model M4, ki je dejansko le kupejevska različica M3 z enakim motorjem, nadgradil s filtrom za trde delce s pomočjo katerega bo ustrezal predpisom Euro 6d. Razlog, da BMW ne nadgradi modela M3 s filtrom trdih delcev, je najverjetneje v ceni predelave in slabših prodajnih rezultatih v primerjavi s kupejevskim M4.

Poleg M3 ima BMW težave tudi s 4,4 litrskim V8 biturbo motorjem v M550i, ki ne ustreza predpisom Euro 6d, zato bo pred prvim septembrom opustil njegovo proizvodnjo.

Več iz teme:  
BMW >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet 2

Slovenski BMWBLOG je dobra dva tedna pred uradnim razkritjem objavil fotografije in podatke o BMW M2 competition. Pobeg iz Sloveniji ni...

AVTO
Posel
Posel Pri BMW stavijo na električno prihodnost 5

Po rekordnem letu se delničarjem BMW napovedujejo rekordno visoke dividende

AVTO
Novice
Novice Tako je BMW v rekordnem letu kljub manjši prodaji dizlov zmanjšal izpuste CO2 1

V živo spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

AVTO
PAL
PAL Popolna bavarska ponudba za direktorje

BMW je v višjem srednjem razredu lani zaokrožil ponudbo serije 5 z novo serijo 6 gran turismo s presenetljivo dodano vrednostjo

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Šef električnih BMW i: Dizel bo še dolgo ohranil prednosti pred elektriko 1

Intervju z Dirkom Arnoldom, podpredsednikom produktnega menedžmenta BMW-znamke za elektromobilnost BMW i