Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu

Čas branja: 4 min
30.01.2018  00:55
Ne tako majhen, precej drag, a vsebinsko zelo bogat in očitno zelo trendovski volkswagen T-roc se je postavil nad tekmece. Že letos želi na sam prodajni vrh, prepričal naj bi 1.800 Slovencev.
Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj
Marko Škriba dodaj
Seat dodaj

Pretirane, komercialne in podobne izjave ponavadi jemljemo zadržano. Včasih tako zelo, da jih čez čas niti ne postavimo na preizkušnjo. Volkswagnovim pa gre, razen seveda pri dizelskih motorjih, kar verjeti. Za novega T-roca, športnega terenca oziroma SUV v zgornjem delu SUV B-razreda, so pri slovenskem distributerju namreč napovedali izjemne številke. Kar 1.800 avtomobilov oziroma registracij v prvem, to je letošnjem, prodajnem letu, kar bi ga glede na lansko stanje lestvice postavilo na prvo mesto, pred zdaj vodilnega renaulta capturja.

O novem Volkswagnovem adutu smo podrobneje pisali že avgusta lani, ko je bil razkrit, in novembra, ko ga je Janez preizkusil v Lizboni.

Bo kupce kradel tudi golfu, tiguanu, morda polu in še kakšnemu modelu iz iste hiše? »Najbrž bo, to je neizogibno,« pravi šef slovenskega Volkswagna Marko Škriba.

In zakaj bi mu uspele visoke napovedi? Avtu brez preteklosti, torej brez pravih referenc (razen tistih, ki jih nosi znamka), zvestih kupcev in še česa? Na novo popisan list pa bi rad kar na vrh razreda!? Volkswagnu je ta trik uspel že nekajkrat. Natančneje, s touranom in tiguanom, novincema, ki sta v svoj razred zapeljala kot zadnja, že prvo leto prodaje pa sta se zavihtela na vrh ali vsaj med prvo trojico v razredu.

Zakaj ne bi bilo tako tudi s T-rocom, ki mu samozavest vliva tudi izjemno obetaven razred, v katerega vozi?

Športni terenci B-razreda so namreč še leta 2013 prepričali manj kot štiri tisoč kupcev, dve leti pozneje že sedem tisoč, predlanskim osem tisoč in lani natanko 9.686. Velik del teh avtomobilov je končne kupce sicer našlo na drugih trgih EU, pri nas so dobili le tablice.

A v izvoz gredo tudi drugi razredi, vse skupaj pa kaže na domačo in širšo priljubljenost razreda, ki je lani že prehitel razred večje C SUV in se približal najbolj priljubljenima karoserijskima oblikama v posameznih razredih na trgu: B s prisekanim zadkom (sem sodita clio in polo) in C s prisekanim zadkom (sem sodita megane in golf).

Če karoserijske oblike gledamo ločeno, pa so SUV lani zavzeli skoraj tretjino trga (20.864 vozil), avtomobili s prisekanim zadkom pa 40 odstotkov trga (27.112 vozil). Druge karoserijske oblike so daleč zadaj – karavanov je bilo lani dobrih 11 tisoč (največ v C- oziroma kompaktnem razredu), enoprostorcev pa le 6.581.

T-roc zato ni poceni. Stane več kot golf in precej več kot sestrična seat arona, ki je s 4,15 metra dolžine sicer nekaj manjša. Le ena različica T-roca stane manj kot 20 tisočakov, a ta nikakor ni skromna. To je T-roc 1.0 TSI z osnovno opremo T-roc z živahnim litrskim turbotrivaljnikom s 85 kilovati (115 konjskimi močmi) in ceno 18.646 evrov.

Naslednja stopnja je 1.0 TSI style, ki že ponuja denimo tempomat s samodejnim uravnavanjem razdalje. Za dobrih 22 tisočakov paket style prinese še 1,5-litrski bencinski TSI s 110 kilovati in izklapljanjem valjev, dobrih 26 tisočakov pa stane dvolitrski dizel 2.0 TDI z enako močjo, a serijskim štirikolesnim pogonom.

Letošnji junij bo prinesel še priljubljen osnovni dizel 1.6 TDI s 85 kilovati s prednjim pogonom in ceno (po naši oceni) okoli 22 tisočakov s paketom style. Oktobra si boste lahko izbrali močnejši dizel s prednjim pogonom, decembra pa še močnejšo različico 2.0 TDI s 140 kilovati (190 konjskimi močmi).

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Imperij vrača udarec in s T-rocom odpira modelsko ofenzivo 5

Za volanom volkswagna T-roca, ki ga matična tovarna pošilja na trg in s tem morda dokazuje, da so v Wolfsburgu končno začeli pihati...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group