Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu

Čas branja: 4 min
30.01.2018  00:55
Ne tako majhen, precej drag, a vsebinsko zelo bogat in očitno zelo trendovski volkswagen T-roc se je postavil nad tekmece. Že letos želi na sam prodajni vrh, prepričal naj bi 1.800 Slovencev.
Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu

Pretirane, komercialne in podobne izjave ponavadi jemljemo zadržano. Včasih tako zelo, da jih čez čas niti ne postavimo na preizkušnjo. Volkswagnovim pa gre, razen seveda pri dizelskih motorjih, kar verjeti. Za novega T-roca, športnega terenca oziroma SUV v zgornjem delu SUV B-razreda, so pri slovenskem distributerju namreč napovedali izjemne številke. Kar 1.800 avtomobilov oziroma registracij v prvem, to je letošnjem, prodajnem letu, kar bi ga glede na lansko stanje lestvice postavilo na prvo mesto, pred zdaj vodilnega renaulta capturja.

O novem Volkswagnovem adutu smo podrobneje pisali že avgusta lani, ko je bil razkrit, in novembra, ko ga je Janez preizkusil v Lizboni.

Bo kupce kradel tudi golfu, tiguanu, morda polu in še kakšnemu modelu iz iste hiše? »Najbrž bo, to je neizogibno,« pravi šef slovenskega Volkswagna Marko Škriba.

In zakaj bi mu uspele visoke napovedi? Avtu brez preteklosti, torej brez pravih referenc (razen tistih, ki jih nosi znamka), zvestih kupcev in še česa? Na novo popisan list pa bi rad kar na vrh razreda!? Volkswagnu je ta trik uspel že nekajkrat. Natančneje, s touranom in tiguanom, novincema, ki sta v svoj razred zapeljala kot zadnja, že prvo leto prodaje pa sta se zavihtela na vrh ali vsaj med prvo trojico v razredu.

Zakaj ne bi bilo tako tudi s T-rocom, ki mu samozavest vliva tudi izjemno obetaven razred, v katerega vozi?

Športni terenci B-razreda so namreč še leta 2013 prepričali manj kot štiri tisoč kupcev, dve leti pozneje že sedem tisoč, predlanskim osem tisoč in lani natanko 9.686. Velik del teh avtomobilov je končne kupce sicer našlo na drugih trgih EU, pri nas so dobili le tablice.

A v izvoz gredo tudi drugi razredi, vse skupaj pa kaže na domačo in širšo priljubljenost razreda, ki je lani že prehitel razred večje C SUV in se približal najbolj priljubljenima karoserijskima oblikama v posameznih razredih na trgu: B s prisekanim zadkom (sem sodita clio in polo) in C s prisekanim zadkom (sem sodita megane in golf).

Če karoserijske oblike gledamo ločeno, pa so SUV lani zavzeli skoraj tretjino trga (20.864 vozil), avtomobili s prisekanim zadkom pa 40 odstotkov trga (27.112 vozil). Druge karoserijske oblike so daleč zadaj – karavanov je bilo lani dobrih 11 tisoč (največ v C- oziroma kompaktnem razredu), enoprostorcev pa le 6.581.

T-roc zato ni poceni. Stane več kot golf in precej več kot sestrična seat arona, ki je s 4,15 metra dolžine sicer nekaj manjša. Le ena različica T-roca stane manj kot 20 tisočakov, a ta nikakor ni skromna. To je T-roc 1.0 TSI z osnovno opremo T-roc z živahnim litrskim turbotrivaljnikom s 85 kilovati (115 konjskimi močmi) in ceno 18.646 evrov.

Naslednja stopnja je 1.0 TSI style, ki že ponuja denimo tempomat s samodejnim uravnavanjem razdalje. Za dobrih 22 tisočakov paket style prinese še 1,5-litrski bencinski TSI s 110 kilovati in izklapljanjem valjev, dobrih 26 tisočakov pa stane dvolitrski dizel 2.0 TDI z enako močjo, a serijskim štirikolesnim pogonom.

Letošnji junij bo prinesel še priljubljen osnovni dizel 1.6 TDI s 85 kilovati s prednjim pogonom in ceno (po naši oceni) okoli 22 tisočakov s paketom style. Oktobra si boste lahko izbrali močnejši dizel s prednjim pogonom, decembra pa še močnejšo različico 2.0 TDI s 140 kilovati (190 konjskimi močmi).

Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Imperij vrača udarec in s T-rocom odpira modelsko ofenzivo 5

Za volanom volkswagna T-roca, ki ga matična tovarna pošilja na trg in s tem morda dokazuje, da so v Wolfsburgu končno začeli pihati...

AVTO
Novice
Novice (dieselgate) S tožbo nad Volkswagen tudi več tisoč Slovencev

V pomoč jim utegne biti danes objavljena odločitev kölnskega sodišča, da kupci vozil z nameščenimi odklopnimi napravami lahko...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group