Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.
Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Po ljubljanskih ulicah z električnim dostavnikom MAN eTGE s sto kilovati moči in 173 kilometri dosega.
Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Za izpolnitev postavljenih okoljskih izpustov tovornega prometa za leti 2025 in 2030, bi v Evropi potrebovali približno 20 tisoč priključkov moči od 150 do 500 kilovatov in šest tisoč priključkov za polnjenje do moči 500 (ali več) kilovatov. V tem trenutku ni niti enega.
GT za drobiž GT za drobiž Mercedes-Benz na naših tleh predstavlja novi CLA – štirivratni kupe na osnovi razreda A oziroma kompaktne generacije mercedes-benzov. Tudi novi CLA je privlačen, dinamičen in sodoben. Tudi drag ali pa poceni, odvisno od tega, kako ga gledate.

Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Čas branja: 3 min
24.01.2018  23:00
Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Hyundai dodaj
Renault dodaj
Ford dodaj
Opel dodaj

Korejski Hyundai je z novo generacijo kompaktnega modela i30 zapeljal prek meja klasične ponudbe in si privoščil tudi dva posebna modela. Z i30N neposredno napada kompaktne športnike. Z i30 fastbackom, ki je te dni zapeljal na naše ceste, pa je obudil v preteklosti zelo priljubljene petvratne različice kompaktnežev.

Pa ne klasičnih z ostro prisekanim zadkom, ampak mersko izdatnejše modele, ki so v preteklosti denimo slišali na ime liftback (toyota). Petvratne različice limuzin so imeli tudi Renault (laguna), še danes jo ponuja Ford z mondeom, Opel z insignio, ki z včeraj pri nas predstavljenim stingerjem in Škoda z octavio in superbom, čeprav sta omenjena že zelo limuzinsko oblikovana.

Novi i30 fastback bi obenem lahko uvrstili tudi med novodobne petvratne kupeje, pa se ne bi kaj dosti ali pa nič zmotili. Bolj kot stvar zasnove gre slednje pripisati ugledu, ki ga določen model želi dosegati. Gledano zgolj oblikovno, je i30 fastback res zelo posrečena izvedenka petvratnega i30, ki klasičen zadek spreminja v kupejevskega.

K precej elegantnejši strešni liniji pripomorejo za tri centimetra nižja streha in 11,5 centimetra daljši zadek (i30 fastback je dolg 4,45 metra), ki se spušča počasneje, rob prtljažnih vrat pa je športno zavihan v spojler.

Nova različica ima v primerjavi s klasičnim petvratnikom z bolj navpično oblikovanim zadkom obenem še pet milimetrov nižje postavljeno šasijo, blažilniki pa so za 15 odstotkov čvrstejši, kar obljublja še več dinamike za volanom. Športnejšo smer napoveduje tudi izbira motorjev.

Manj kot 120 bencinskih konjskih moči (88 kilovatov v litrskem turbotrivaljniku) ne morete dobiti, več kot 140 konjev (103 kilovate v 1,4-litrskem štirivaljniku s ceno najmanj 18.290 z bogatejšo opremo style) pa tudi ne. Dizla ni in ga ne bo, kar glede na manj kot 30-odstotni dizelski delež pri petvratnem in karavanskem i30 ni problematično. O različici N pa pri Hyundaiu tudi ne govorijo.

Poleg res lepe oblike najbolj skladnega hyundai i30 pri avtomobilih veliko ali celo največ štejeta vsebina in cena. Oba pojma sta pri i30 fastback zapisana z dovolj velikimi začetnicami, da si novinec zasluži precejšnjo pozornost.

Denimo zato, ker boste za skladnejšo obliko in bolj dinamične vozne lastnosti doplačali le tisočaka – osnovni i30 fastback T-GDI trend namreč stane 15.990 evrov, kar je tisoč evrov več kot enako opremljeni petvratni i30 in 300 več kot bolj praktični i30 wagon.

Poleg tega pa tudi zato, ker i30 fastback ne prinaša le estetike in boljše dinamike, ampak tudi zelo uporaben zadek, ki ga na široko odpirajo zadnja vrata s steklom in razkrivajo med 450 in 1.351 litri uporabnega prostora, kar je v kompaktnem razredu odličen rezultat.

Foto: Miloš Milač in Hyundai

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Evropske mere za družinski hyundai 2

Dodatnih 24,5 karoserijskih centimetrov in od 207 do 349 litrov v prtljažniku za 700 evrov označuje dodano vrednost karavanskega...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...

FINANCE
Članki
Članki EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani...