Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.

Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Čas branja: 3 min
24.01.2018  23:00
Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Foto: Miloš Milač

Korejski Hyundai je z novo generacijo kompaktnega modela i30 zapeljal prek meja klasične ponudbe in si privoščil tudi dva posebna modela. Z i30N neposredno napada kompaktne športnike. Z i30 fastbackom, ki je te dni zapeljal na naše ceste, pa je obudil v preteklosti zelo priljubljene petvratne različice kompaktnežev.

Pa ne klasičnih z ostro prisekanim zadkom, ampak mersko izdatnejše modele, ki so v preteklosti denimo slišali na ime liftback (toyota). Petvratne različice limuzin so imeli tudi Renault (laguna), še danes jo ponuja Ford z mondeom, Opel z insignio, ki z včeraj pri nas predstavljenim stingerjem in Škoda z octavio in superbom, čeprav sta omenjena že zelo limuzinsko oblikovana.

Novi i30 fastback bi obenem lahko uvrstili tudi med novodobne petvratne kupeje, pa se ne bi kaj dosti ali pa nič zmotili. Bolj kot stvar zasnove gre slednje pripisati ugledu, ki ga določen model želi dosegati. Gledano zgolj oblikovno, je i30 fastback res zelo posrečena izvedenka petvratnega i30, ki klasičen zadek spreminja v kupejevskega.

K precej elegantnejši strešni liniji pripomorejo za tri centimetra nižja streha in 11,5 centimetra daljši zadek (i30 fastback je dolg 4,45 metra), ki se spušča počasneje, rob prtljažnih vrat pa je športno zavihan v spojler.

Nova različica ima v primerjavi s klasičnim petvratnikom z bolj navpično oblikovanim zadkom obenem še pet milimetrov nižje postavljeno šasijo, blažilniki pa so za 15 odstotkov čvrstejši, kar obljublja še več dinamike za volanom. Športnejšo smer napoveduje tudi izbira motorjev.

Manj kot 120 bencinskih konjskih moči (88 kilovatov v litrskem turbotrivaljniku) ne morete dobiti, več kot 140 konjev (103 kilovate v 1,4-litrskem štirivaljniku s ceno najmanj 18.290 z bogatejšo opremo style) pa tudi ne. Dizla ni in ga ne bo, kar glede na manj kot 30-odstotni dizelski delež pri petvratnem in karavanskem i30 ni problematično. O različici N pa pri Hyundaiu tudi ne govorijo.

Poleg res lepe oblike najbolj skladnega hyundai i30 pri avtomobilih veliko ali celo največ štejeta vsebina in cena. Oba pojma sta pri i30 fastback zapisana z dovolj velikimi začetnicami, da si novinec zasluži precejšnjo pozornost.

Denimo zato, ker boste za skladnejšo obliko in bolj dinamične vozne lastnosti doplačali le tisočaka – osnovni i30 fastback T-GDI trend namreč stane 15.990 evrov, kar je tisoč evrov več kot enako opremljeni petvratni i30 in 300 več kot bolj praktični i30 wagon.

Poleg tega pa tudi zato, ker i30 fastback ne prinaša le estetike in boljše dinamike, ampak tudi zelo uporaben zadek, ki ga na široko odpirajo zadnja vrata s steklom in razkrivajo med 450 in 1.351 litri uporabnega prostora, kar je v kompaktnem razredu odličen rezultat.

Foto: Miloš Milač in Hyundai

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Evropske mere za družinski hyundai 2

Dodatnih 24,5 karoserijskih centimetrov in od 207 do 349 litrov v prtljažniku za 700 evrov označuje dodano vrednost karavanskega...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Članki
Članki Zasedanje Opeca: četrtkova odločitev bo usmerila ceno nafte

Potem ko že vso jesen cena surove nafte narašča, zdaj na trgu nestrpno pričakujejo, kaj se bodo na četrtkovem zasedanju Opeca njegove...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...