(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Čas branja: 3 min
24.01.2018  23:00
Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Hyundai dodaj
Renault dodaj
Ford dodaj
Opel dodaj

Korejski Hyundai je z novo generacijo kompaktnega modela i30 zapeljal prek meja klasične ponudbe in si privoščil tudi dva posebna modela. Z i30N neposredno napada kompaktne športnike. Z i30 fastbackom, ki je te dni zapeljal na naše ceste, pa je obudil v preteklosti zelo priljubljene petvratne različice kompaktnežev.

Pa ne klasičnih z ostro prisekanim zadkom, ampak mersko izdatnejše modele, ki so v preteklosti denimo slišali na ime liftback (toyota). Petvratne različice limuzin so imeli tudi Renault (laguna), še danes jo ponuja Ford z mondeom, Opel z insignio, ki z včeraj pri nas predstavljenim stingerjem in Škoda z octavio in superbom, čeprav sta omenjena že zelo limuzinsko oblikovana.

Novi i30 fastback bi obenem lahko uvrstili tudi med novodobne petvratne kupeje, pa se ne bi kaj dosti ali pa nič zmotili. Bolj kot stvar zasnove gre slednje pripisati ugledu, ki ga določen model želi dosegati. Gledano zgolj oblikovno, je i30 fastback res zelo posrečena izvedenka petvratnega i30, ki klasičen zadek spreminja v kupejevskega.

K precej elegantnejši strešni liniji pripomorejo za tri centimetra nižja streha in 11,5 centimetra daljši zadek (i30 fastback je dolg 4,45 metra), ki se spušča počasneje, rob prtljažnih vrat pa je športno zavihan v spojler.

Nova različica ima v primerjavi s klasičnim petvratnikom z bolj navpično oblikovanim zadkom obenem še pet milimetrov nižje postavljeno šasijo, blažilniki pa so za 15 odstotkov čvrstejši, kar obljublja še več dinamike za volanom. Športnejšo smer napoveduje tudi izbira motorjev.

Manj kot 120 bencinskih konjskih moči (88 kilovatov v litrskem turbotrivaljniku) ne morete dobiti, več kot 140 konjev (103 kilovate v 1,4-litrskem štirivaljniku s ceno najmanj 18.290 z bogatejšo opremo style) pa tudi ne. Dizla ni in ga ne bo, kar glede na manj kot 30-odstotni dizelski delež pri petvratnem in karavanskem i30 ni problematično. O različici N pa pri Hyundaiu tudi ne govorijo.

Poleg res lepe oblike najbolj skladnega hyundai i30 pri avtomobilih veliko ali celo največ štejeta vsebina in cena. Oba pojma sta pri i30 fastback zapisana z dovolj velikimi začetnicami, da si novinec zasluži precejšnjo pozornost.

Denimo zato, ker boste za skladnejšo obliko in bolj dinamične vozne lastnosti doplačali le tisočaka – osnovni i30 fastback T-GDI trend namreč stane 15.990 evrov, kar je tisoč evrov več kot enako opremljeni petvratni i30 in 300 več kot bolj praktični i30 wagon.

Poleg tega pa tudi zato, ker i30 fastback ne prinaša le estetike in boljše dinamike, ampak tudi zelo uporaben zadek, ki ga na široko odpirajo zadnja vrata s steklom in razkrivajo med 450 in 1.351 litri uporabnega prostora, kar je v kompaktnem razredu odličen rezultat.

Foto: Miloš Milač in Hyundai


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Evropske mere za družinski hyundai 2

Dodatnih 24,5 karoserijskih centimetrov in od 207 do 349 litrov v prtljažniku za 700 evrov označuje dodano vrednost karavanskega...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Članki
Članki Koliko se bo po brexitu skrčil evropski parlament?

Kaj se bo po brexitu zgodilo s 73 sedeži evroposlancev iz Velike Britanije? Evropski parlament je danes izglasoval svoj predlog, ki ga...

FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...