Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.
Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Japonski Lexus želi kupcem ponuditi še več prostora in razkošja. To pa je mogoče le v kombijevski zasnovi. Danes je v Šanghaju predstavil prvi enoprostorec LM.

Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Čas branja: 3 min
24.01.2018  23:00
Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Hyundai dodaj
Renault dodaj
Ford dodaj
Opel dodaj

Korejski Hyundai je z novo generacijo kompaktnega modela i30 zapeljal prek meja klasične ponudbe in si privoščil tudi dva posebna modela. Z i30N neposredno napada kompaktne športnike. Z i30 fastbackom, ki je te dni zapeljal na naše ceste, pa je obudil v preteklosti zelo priljubljene petvratne različice kompaktnežev.

Pa ne klasičnih z ostro prisekanim zadkom, ampak mersko izdatnejše modele, ki so v preteklosti denimo slišali na ime liftback (toyota). Petvratne različice limuzin so imeli tudi Renault (laguna), še danes jo ponuja Ford z mondeom, Opel z insignio, ki z včeraj pri nas predstavljenim stingerjem in Škoda z octavio in superbom, čeprav sta omenjena že zelo limuzinsko oblikovana.

Novi i30 fastback bi obenem lahko uvrstili tudi med novodobne petvratne kupeje, pa se ne bi kaj dosti ali pa nič zmotili. Bolj kot stvar zasnove gre slednje pripisati ugledu, ki ga določen model želi dosegati. Gledano zgolj oblikovno, je i30 fastback res zelo posrečena izvedenka petvratnega i30, ki klasičen zadek spreminja v kupejevskega.

K precej elegantnejši strešni liniji pripomorejo za tri centimetra nižja streha in 11,5 centimetra daljši zadek (i30 fastback je dolg 4,45 metra), ki se spušča počasneje, rob prtljažnih vrat pa je športno zavihan v spojler.

Nova različica ima v primerjavi s klasičnim petvratnikom z bolj navpično oblikovanim zadkom obenem še pet milimetrov nižje postavljeno šasijo, blažilniki pa so za 15 odstotkov čvrstejši, kar obljublja še več dinamike za volanom. Športnejšo smer napoveduje tudi izbira motorjev.

Manj kot 120 bencinskih konjskih moči (88 kilovatov v litrskem turbotrivaljniku) ne morete dobiti, več kot 140 konjev (103 kilovate v 1,4-litrskem štirivaljniku s ceno najmanj 18.290 z bogatejšo opremo style) pa tudi ne. Dizla ni in ga ne bo, kar glede na manj kot 30-odstotni dizelski delež pri petvratnem in karavanskem i30 ni problematično. O različici N pa pri Hyundaiu tudi ne govorijo.

Poleg res lepe oblike najbolj skladnega hyundai i30 pri avtomobilih veliko ali celo največ štejeta vsebina in cena. Oba pojma sta pri i30 fastback zapisana z dovolj velikimi začetnicami, da si novinec zasluži precejšnjo pozornost.

Denimo zato, ker boste za skladnejšo obliko in bolj dinamične vozne lastnosti doplačali le tisočaka – osnovni i30 fastback T-GDI trend namreč stane 15.990 evrov, kar je tisoč evrov več kot enako opremljeni petvratni i30 in 300 več kot bolj praktični i30 wagon.

Poleg tega pa tudi zato, ker i30 fastback ne prinaša le estetike in boljše dinamike, ampak tudi zelo uporaben zadek, ki ga na široko odpirajo zadnja vrata s steklom in razkrivajo med 450 in 1.351 litri uporabnega prostora, kar je v kompaktnem razredu odličen rezultat.

Foto: Miloš Milač in Hyundai

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Evropske mere za družinski hyundai 2

Dodatnih 24,5 karoserijskih centimetrov in od 207 do 349 litrov v prtljažniku za 700 evrov označuje dodano vrednost karavanskega...

FINANCE
Članki
Članki Zasedanje Opeca: četrtkova odločitev bo usmerila ceno nafte

Potem ko že vso jesen cena surove nafte narašča, zdaj na trgu nestrpno pričakujejo, kaj se bodo na četrtkovem zasedanju Opeca njegove...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...