(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Sestavili smo idealen VW golf: katere dodatke potrebujete, katerih ne

Čas branja: 5 min
22.01.2018  16:00
Pri nakupu avtomobila prodajalci ponujajo različno opremo in dodatke, ki vas lahko olajšajo tudi za več tisočakov, če pri tem niste racionalni. zato smo preverili, kateri so smiselni in kateri ne. in to smo naredili na primeru drugega najbolje prodajanega avtomobila v sloveniji, to je golf VII.
Sestavili smo idealen VW golf: katere dodatke potrebujete, katerih ne

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Sestavili smo po naši oceni idealnega golfa. Bogatega, varnega, a ne predragega, torej opremljenega z opremo, ki se nam zdi smiselna in še dovolj dostopna. Pri tem opozarjamo še na - z vidika racionalnosti - manj smiselne dele opreme z doplačilnega seznama, končno odločitev pa seveda prepuščamo vam.

Najprej - zakaj golf? Ker je drugi najbolje prodajani nov avto v Sloveniji, lani je slovenske tablice prvič dobilo kar 3.412 golfov. Več kupcev oziroma slovenskih tablic je dobil le cenejši renult clio.

Golf je uspešnica že desetletja, od ali še pred časi golfa II jxd, sestavljenega v Sarajevu, obenem pa je golf sinonim dizelskega avtomobila, zato nas je zanimalo tudi, ali se to spreminja.

Idealni golf stane okoli 22 tisoč evrov

Začetna cena golfa 1.0 TSI comfortline je z dodatki, ki smo jih izbrali, zrasla z 18.888 evrov na 21.749 evrov, v primeru motorja 1.4 TSI pa na 22.179 evrov. In kaj smo dodali?

Za dodatna vrata vsaj 527 evrov

Prva postavka pri sestavi idealnega golfa je karoserija, ki prinaša streznitev. Za pet vrat, pri veliko tekmecih so serijska, morate pri golfu doplačati 527 do 530 evrov. Druga postavka pa so barve.

Tudi bela stane, in sicer natanko 133 evrov. Za kovinsko boste odšteli od 522 do 665, evrov za biserno pa celo več kot tisočaka. Naš nasvet, če ni nujno, ostanite pri klasični barvi.

Dizel vas bo stal 2.400 evrov

Nato pride na vrsto motor, za 17.116 evrov dobite zelo dober osnoven stroj, litrski trivaljni turbo bencinar z 81 kilovati, ki žubori kot potoček, se živahno odziva na plin in razvaja tudi z dovolj skromno porabo okoli šest litrov v praksi.

Več ne potrebujete. Kaj pa dizel, golf mora biti dizel, razmišlja večina Slovencev?! To vas bo tudi danes drago stalo, za 1,6-litrski TDI s štirimi kilovati več boste odšteli dodatnih 2.402 evra.

Z njim bi morali prevoziti res veliko kilometrov, da bi s prihranki pri gorivu privarčevali doplačilo. Zato smo ostali pri bencinarju in opozorili še na zanimiv 1,4-litrski bencinar TSI z 92 kilovati za le 430 evrov doplačila.

Drugi paket se splača

Pri opremi smo izbrali drugi paket opreme comfortline, ki za 1.772 evrov (cena golfa 1.0 TSI comfortline zraste na 18.888 evrov) ponuja res veliko. Denimo radio composition media z osempalčnim zaslonom na dotik (osnovni trendline ima 6,5-palčnega), varnostno izjemen dodatek - aktivni radarski tempomat z uravnavanjem razdalje, zaviranje v sili ter sistem za prepoznavo pešcev.

Comfortline ima tudi samodejno klimatsko napravo, 12-voltno vtičnico v prtljažniku, boljša prednja sedeža z ledveno oporo, nastavljiva po višini, naslon za roke spredaj ter odprtino za prevoz daljših predmetov na zadnji klopi. Takšen golf je že kar bogat, a stane že skoraj 20 tisoč evrov.

Deset za in deset proti

Kaj pa dodatki? Tu gre največ denarja, racionalnosti pri nakupu pa je najmanj. V poudarkih pojasnjujemo, katerih deset delov dodatne opreme se nam zdi smiselnih, katerih deset pa ne, glede na vrednost, ki jo ponujajo v primerjavi z zahtevano ceno. Seveda so kupci različni, različne so želje. Tisti v mestih denimo ne potrebujete podvozja za slabše ceste za 439 evrov, na podeželju pa že.

Članek je bil objavljen v reviji Moje Finance


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno...

AVTO
Testi
Testi Ljudski kralj, ki prefinjeno neguje tradicijo 12

Volkswagen golf ima v srcih Slovencev svojevrsten kultni status. S prenovo je znova opozoril na svoje vrline, med katere sodi tehnična...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...

FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...