Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.

Sestavili smo idealen VW golf: katere dodatke potrebujete, katerih ne

Čas branja: 5 min
22.01.2018  16:00
Pri nakupu avtomobila prodajalci ponujajo različno opremo in dodatke, ki vas lahko olajšajo tudi za več tisočakov, če pri tem niste racionalni. zato smo preverili, kateri so smiselni in kateri ne. in to smo naredili na primeru drugega najbolje prodajanega avtomobila v sloveniji, to je golf VII.
Sestavili smo idealen VW golf: katere dodatke potrebujete, katerih ne

Sestavili smo po naši oceni idealnega golfa. Bogatega, varnega, a ne predragega, torej opremljenega z opremo, ki se nam zdi smiselna in še dovolj dostopna. Pri tem opozarjamo še na - z vidika racionalnosti - manj smiselne dele opreme z doplačilnega seznama, končno odločitev pa seveda prepuščamo vam.

Najprej - zakaj golf? Ker je drugi najbolje prodajani nov avto v Sloveniji, lani je slovenske tablice prvič dobilo kar 3.412 golfov. Več kupcev oziroma slovenskih tablic je dobil le cenejši renult clio.

Golf je uspešnica že desetletja, od ali še pred časi golfa II jxd, sestavljenega v Sarajevu, obenem pa je golf sinonim dizelskega avtomobila, zato nas je zanimalo tudi, ali se to spreminja.

Idealni golf stane okoli 22 tisoč evrov

Začetna cena golfa 1.0 TSI comfortline je z dodatki, ki smo jih izbrali, zrasla z 18.888 evrov na 21.749 evrov, v primeru motorja 1.4 TSI pa na 22.179 evrov. In kaj smo dodali?

Za dodatna vrata vsaj 527 evrov

Prva postavka pri sestavi idealnega golfa je karoserija, ki prinaša streznitev. Za pet vrat, pri veliko tekmecih so serijska, morate pri golfu doplačati 527 do 530 evrov. Druga postavka pa so barve.

Tudi bela stane, in sicer natanko 133 evrov. Za kovinsko boste odšteli od 522 do 665, evrov za biserno pa celo več kot tisočaka. Naš nasvet, če ni nujno, ostanite pri klasični barvi.

Dizel vas bo stal 2.400 evrov

Nato pride na vrsto motor, za 17.116 evrov dobite zelo dober osnoven stroj, litrski trivaljni turbo bencinar z 81 kilovati, ki žubori kot potoček, se živahno odziva na plin in razvaja tudi z dovolj skromno porabo okoli šest litrov v praksi.

Več ne potrebujete. Kaj pa dizel, golf mora biti dizel, razmišlja večina Slovencev?! To vas bo tudi danes drago stalo, za 1,6-litrski TDI s štirimi kilovati več boste odšteli dodatnih 2.402 evra.

Z njim bi morali prevoziti res veliko kilometrov, da bi s prihranki pri gorivu privarčevali doplačilo. Zato smo ostali pri bencinarju in opozorili še na zanimiv 1,4-litrski bencinar TSI z 92 kilovati za le 430 evrov doplačila.

Drugi paket se splača

Pri opremi smo izbrali drugi paket opreme comfortline, ki za 1.772 evrov (cena golfa 1.0 TSI comfortline zraste na 18.888 evrov) ponuja res veliko. Denimo radio composition media z osempalčnim zaslonom na dotik (osnovni trendline ima 6,5-palčnega), varnostno izjemen dodatek - aktivni radarski tempomat z uravnavanjem razdalje, zaviranje v sili ter sistem za prepoznavo pešcev.

Comfortline ima tudi samodejno klimatsko napravo, 12-voltno vtičnico v prtljažniku, boljša prednja sedeža z ledveno oporo, nastavljiva po višini, naslon za roke spredaj ter odprtino za prevoz daljših predmetov na zadnji klopi. Takšen golf je že kar bogat, a stane že skoraj 20 tisoč evrov.

Deset za in deset proti

Kaj pa dodatki? Tu gre največ denarja, racionalnosti pri nakupu pa je najmanj. V poudarkih pojasnjujemo, katerih deset delov dodatne opreme se nam zdi smiselnih, katerih deset pa ne, glede na vrednost, ki jo ponujajo v primerjavi z zahtevano ceno. Seveda so kupci različni, različne so želje. Tisti v mestih denimo ne potrebujete podvozja za slabše ceste za 439 evrov, na podeželju pa že.

Članek je bil objavljen v reviji Moje Finance

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Ljudski kralj, ki prefinjeno neguje tradicijo 12

Volkswagen golf ima v srcih Slovencev svojevrsten kultni status. S prenovo je znova opozoril na svoje vrline, med katere sodi tehnična...

AVTO
Testi
Testi Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno...

FINANCE
Članki
FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...