Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.
Bi imeli karavansko teslo model S? Bi imeli karavansko teslo model S? To ni nova domislica Elona Muska, ampak unikatni izdelek nizozemske delavnice RemetzCar, ki je teslo model S na željo kupca spremenila v karavan oziroma, bolj modno, v shooting brake.

Mitsubishijev kupejevski terenec za manj kot 20 tisočakov

Čas branja: 3 min
21.01.2018  23:05
Mitsubishijev SUV se vozi v zelo konkurenčen razred, računa vsaj na 200 slovenskih kupcev in se postavlja z ugodno začetno ceno pod 20 tisočaki, za ta denar ponuja zmogljiv turbomotor s 120 kilovati
Mitsubishijev kupejevski terenec za manj kot 20 tisočakov

Obveščaj me o novih člankih:  

Stampedo športnih terencev je očitno neustavljiv, kajti Mitsubishijev eclipse, ki zapolnjuje praznino med manjšim ASX in večjim outlanderjem, povečuje že tako ostro konkurenco v tem razredu.

Podrobnejši opis eclipse crossa v poročilu iz lanske vožnje s predserijskim modelom.

Eclipse s svojim imenom nekoliko zavaja, kajti nekdaj je to ime pri japonski avtomobilski tovarni – od lani v lastniškem naročju zveze Renault-Nissan – nosil kupe. Po novem je to torej SUV, ki se potegne do 440 centimetrov, slovenski zastopnik japonske hiše pa računa, da se mu bo letos posrečilo prodati vsaj 200 avtomobilov. Načrt se utegne posrečiti, pri čemer ima Mitsubishijev športnoterenski novorojenec vsaj dva aduta: skoraj neverjetno lakoto po tovrstnih avtomobilih in ugodno začetno ceno, bistveno za tržni uspeh.

Eclipse je v najcenejši izvedbi s popustom naprodaj za 19.890 evrov, kar je zelo dobra ponudba glede na paket moči, opreme in prostora. Pri čemer pri AC Mobilu, ki zastopa Mitsubishijeve barve pri nas, ne povedo, koliko časa bo trajal akcijski popust dva tisoč evrov. Za to ceno je v domači garaži povsem spodobno opremljen športni terenec z 1,5-litrskim bencinskim turboagregatom (120 kilovatov/163 konjskih moči, 250 newtonmetri navora med 1800 in 4500 vrtljaji), pogonom na prednji kolesni par in novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

To je tudi edini motor, ki se vrti v tem kompaktnem športnem terencu. Dizelskega motorja še ni, obljubljajo ga za konec leta.

Eclipse, katerega najočitnejša oziroma najopaznejša oblikovna značilnost je kupejevski zadek in na njem deljeno zadnje vetrobransko steklo (kot pri hodni civic), ima pogon bodisi na prednji kolesni par bodisi 4 x 4. Pri tem je mogoče izbirati med tremi voznimi programi, ki se prilagajajo voznim okoliščinam oziroma vozni podlagi (auto, pesek in sneg), pa dvema menjalnikoma – novim ročnim šeststopenjskim in brezstopenjskim CVT. Glede na to se razlikujejo tudi cene.

Najcenejša izvedenka s CVT-menjalnikom in pogonom na prednji kolesni par ter opremo invite stane 23.990 evrov, 1.500 evrov več kot ročni menjalnik. Medtem ko je različica s pogonom 4WD in prav tako CVT-menjalnikom v najcenejši izvedbi naprodaj za 29.490 evrov. V najdražji izvedbi (CVT, štirikolesni pogon, opremski paket instyle+) stane eclipse 31.490 evrov.

Sicer pa je kompaktni športni terenec prvi mitsubishi, ki se v tržno dirko podaja z novim sloganom (Drive Your Ambition). Toda pomembneje je, da je med preskusnim trčenjem EuroNCAP dobil najvišjo oceno pet zvezdic oziroma osvojil kar 97 odstotkov možnih točk v kategoriji varnost potnikov.

Foto: Vinko Kernc in Janez Kovačič



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Prišel je privlačni Mitsubishijev SUV, cena je prava! 1

Kupci bodo za 20 tisočakov dobili privlačen kupejevski SUV z močnim 1,5 litrskim turbo motorjem s 121 kilovati. Mitsubishi se z eclipsom...

AVTO
Testi
Testi (video) Z japoncem v objemu skandinavske zime

V objemu skandinavske zime smo preizkusili, kako se na zasneženi in ledeni podlagi znajde novi mitsubishi eclipse cross.

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...