(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Čas branja: 3 min
17.01.2018  12:30  Dopolnjeno: 17.01.2018 12:32
Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Foto: FREERS PHOTOGRAPHY LLC

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Chevrolet dodaj
Ford dodaj
Mercedes dodaj
Lamborghini dodaj
Lexus dodaj

Te dni v Detroitu poteka tradicionalni avtomobilski salon Naias, ki je poskrbel za nekaj novosti. Letošnji je v znamenju poltovornjakov in luksuznih terencev. Dobro prodajo velikih in potratnih avtomobilov so nekateri proizvajalci izkoristili za predstavitev novih generacij. Chevrolet je razkril poltovornjak silverado, Ford rangerja, Ram model 1500 in Mercedes novi razred G. V Ameriki še vedno šteje velikost, prevladujejo pa bencinski avtomobili. Elektrika je v slovitem avtomobilskem mestu postavljena na stran.

Industrija se kljub temu prilagaja zahtevam časa, poltovornjaki postajajo lažji, za osnovni motor pa dobivajo manjše motorje. Največ pozornosti še vedno pritegnejo velikanski, glasni in močni avtomobili. Lamborghini je pripeljal urusa, Lexus pa z glamuroznim konceptom LF-1 limitless napoveduje obliko novega terenca LX. Premierno so pod salonskimi lučmi pokazali še hondo accord, toyoto avalon, acuro RDX, lincoln navigatorja, modele, ki bodo največji delež prodaje ustvarili onkraj luže. Pripravili smo najodmevnejše prenove modelov, ki bi lahko zapeljali tudi na slovenske ceste.

Prenovljeni ford edge

Fordov športni terenec edge je s posodobitvijo dobil novi obraz. Štirivaljni motor je pridobil moč in ponuja 186 kilovatov. Samodejni menjalnik ima zdaj osem prestav, namesto z ročico pa ga boste upravljali prek vrtljivega gumba. Na seznamu osnovne opreme je več varnostnih sistemov, samodejni preklop med dolgimi in kratkimi lučmi ter LED-žarometi. Na vrhu ponudbe je ST-različica z 2,7-litrskim šestvaljnikom in 250 kilovati, ki je serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom. Ford je na domačem salonu predstavil še novega rangerja in posebno različico mustanga.

Tradicionalna oblika za jeepa cherokeeja

Pri Jeepu so s kozmetičnimi popravki cherokeeja približali modeloma compass in grand cherokee. Celoten avto je z novimi rešitvami 90 kilogramov lažji. Notranjost je zahvaljujoč boljši ureditvi predalov bolj prostorna. V ponudbo so dodali dvolitrski štirivaljni motor s turbino, ki razvije 200 kilovatov. Dodelali so sprednje vzmetenje in izboljšali vozne lastnosti. Izboljšana tesnila in izolacijski materiali zagotavljajo manj hrupa. Na seznam osnovne opreme so dodali LED-žaromete.

Hyundaiev posebnež veloster

Uradno premiero je v Detroitu doživel hyundai veloster, ki je v novi generaciji pridobil nekaj centimetrov. Kompaktni kupe ohranja zasnovo treh vrat. Za več užitkov med zavoji so spremenili zadnje vzmetenje, ki je po novem večtočkovno vpeto. Naprodaj bo z 1,6- in dvolitrskim motorjem v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim menjalnikom z dvema sklopkama. Za zahtevnejše kupce so predstavili še najzmogljivejšo N-različico z 202 kilovatoma.

Sedma generacija jette

Ameriška različica volkswagna jette se je oblikovno približala štirivratnemu kupeju. Povsem preoblikovana je kabina, ki ponuja več prostora, večji multimedijski zaslon in digitalne merilnike. Na seznamu opreme sta zdaj tudi sistem za samodejno zaviranje v sili in sistem nadzora mrtvih kotov. Za pogon še vedno skrbi 1,4-litrski bencinski motor s 110 kilovati, v povezavi s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Po poročanju nekaterih medijev nova jetta zaradi svoje velikosti ne bo na voljo v Evropi, saj bi se potegovala za iste kupce kot passat.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile

Fordov model T, znan tudi pod vzdevkom Tin Lizzie, ki ga je Ford Motor Company na trg poslal pred 110 leti, je prvi avtomobil, ki je postal...

AVTO
Novosti
Novosti Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji

Edgeu so s prenovo namenili kopico novih asistenčnih varnostnih sistemov, nova zmogljiva dizelski motor in menjalnik. Prvič bo na voljo...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...