Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov

Čas branja: 4 min
16.01.2018  01:20
Mercedes je svojo ponudbo prvič obogatil s poltovornjakom, njihov razred X za najmanj 36.100 evrov pa naj bi letno prepričal vsaj 40 zahtevnih Slovencev.

Pickupi zadnja leta niso le zmogljivi delovni stroji, po katerih posegajo kmetje, gozdarji, gradbeniki in gorski reševalci, ampak vse bolj postajajo vozila za aktivno življenje, z njimi pa so si radi na »ti« tudi uspešni obrtniki in frajerji.

Nišni trg pickupov je tako po zaslugi Fiata, Mitsubishija, Nissana, Toyote in Volkswagna tudi pri nas v porastu, letno pa več kot petmetrske »pošasti« s težo okoli dveh ton in pol prepričajo 400 kupcev. Nišo znotraj niše pa je zdaj zapolnil še Mercedes, ki je v partnerstvu z Nissanom in njihovo navaro ter hišnim oblikovnim podpisom Roberta Lešnika na trg pripeljal razred X.

Mercedes X je sicer nastal na osnovi Nissanove navare, kar mu lahko štejemo le v dobro. Lešnik in ekipa so obline mogočne japonke zgladili po znanem hišnem receptu, tako da bodo podobnost obeh modelov opazili le poznavalci. Nekaj tehnike je prav tako povzete po navari, vendar so Nemci pod pločevino umestili tudi svoje motorje in štirikolesni pogon 4matic.

Že zvezda na zajetnem nosu zgovorno pove, da X spada v premijsko skupino poltovornjakov in pri nas realno (še) nima tekmecev. O tem delno pričajo tudi mere, saj je X eden večjih pick-upov pri nas.

V dolžino meri kar 5,34 metra, medosna razdalja 3,15 metra, keson pa vase spravi do skoraj 1,6 metra dolge predmete. Aktivne družine in posamezniki, ki se jim mora ves čas nekaj dogajati, bodo še posebej cenili podatek, da lahko X v zadku nosi največ 1.037 kg ter vleče 3,5-tonsko prikolico.

X se ponaša z dobrimi voznimi lastnostmi tako na cesti (večvodilna prema), kot na terenu (221 mm odmik karoserije od tal, globina bredenja 600 mm), avanturisti pa bodo cenili pristopni kot spredaj 29 stopinj ter največjo sposobnost plezanja 100 odstotkov.

X bo seveda znal prepričati tudi s terenskimi zmogljivostmi, pri tem sta v pomoč priklopljivi štirikolesni pogon in doplačilna zapora zadnjega diferenciala.

Za pogon skrbijo turbodizli, in sicer 2,3-litrski s 120 kW (X220d) in 140 kW (X220d), oba je po želji možno kombinirati s pogonom 4x4, 7-stopenjski samodejni menjalnik pa je na voljo le za različico X250d. Sredi leta bo X dobil še različico X350d, ki bo premogel hišni 3,0-litrski V-šestvaljnik in 190 kW (258 KM) oziroma 550 Nm navora. Menjalnik bo serijski 7-stopenjski samodejni 7G-tronic plus, pogon pa Daimlerjev stalni štirikolesni.

Kupci lahko izbirajo med tremi paketi opreme, poleg osnovnega pure sta na voljo še bogatejša progressive in power, na voljo pa je le v različici z dvojno kabino. Kot smo pri poltovornjakih vajeni, je na voljo tudi nekaj dodatne opreme, kot so zunanji okraski in dodatna zaščita ter pokrovi in obloge kesona.

Ker X spada med lahka tovorna vozila, si lahko zavezanci za DDV slednjega obračunajo pri nakupu. Cene se začnejo pri 36.100 evrov, po ceniku pa se končajo pri 41 tisočakih.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že...

AVTO
Novosti
Novosti Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter

Na Dunaju smo spoznali novi Mercedes-Benzov dostavnik najvišjega razreda, ki bo kupce razvajal z veliko nosilnostjo, zanesljivostjo,...

AVTO
Novice
Novice Z Robertom Lešnikom osebno o novem mercedes-benzu CLS 1

Na avtosalonu v Los Angelesu smo z vodjo oblikovanja zunanjosti mercedes-benzov, Slovencem Robertom Lešnikom, poklepetali o njegovi novi...

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...