Avto

Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
15.01.2018 23:19
Čas branja: 4 min

Mercedesov Gelände Wagen (po sl. terensko vozilo) je svojo pot začel kot vojaški terenec, skozi desetletja pa je postal vse bolj luksuzen, zmogljiv in predmet poželenja tistih, ki imajo radi nekaj drugačnega, tistih ki radi kljubujejo trendom, tako kot se razred G zoperstavlja času. V svoji skoraj 40 let dolgi karieri je bil mnogokrat osvežen, celotno prenovo pa ni doživel vse do danes. Novi mercedes razreda G ohranja svoj karakter, znatno izboljšuje vozne lastnosti in zmogljivosti na terenu.

Kockast kot vedno, a hkrati precej drugačen

»Avto, ki ga od daleč prepoznate, to je bil naš cilj. Narediti nekaj kar ob pogledu od daleč ni spremenjeno, ko pa se avtomobilu približate, pa je vse drugačno,« je na predstavitvi na salonu v Detroitu dejal Robert Lešnik. Osredotočali so se na podrobnosti. »Sprednje luči ostajajo okrogle, dnevne LED luči pa so v primerjavi s predhodnikom integrirane v žaromet. Eden najpomembnejših oblikovnih elementov avta, izbočena smernika, sta bila tako za oblikovalce kot inženirje izziv.« Izbočeni smerniki so z varnostnega vidika problematični za pešce. »V primeru trčenja s pešcem se ugrezneta v karoserijo.«

»Silhueta, ki jo lahko nariše vsak otrok v vrtcu. Za to ni potrebno biti oblikovalec,« je ob pogledu na bok vozila v šali dejal Lešnik. Ob prepoznavni silhueti so edinstven videz ohranili še z rezervnim kolesom, kljukami, izpostavljenimi tečaji vrat, bočnimi zaščitnimi letvami ter odtočnimi žlebovi nad okni. »Avto brez njih deluje čudno,« nam je na predstavitvi notranjosti zaupal eden od inženirjev. Na željo številnih strank nespremenjen ostaja tudi zvok ob zapiranju in zaklepanju vrat.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Gospod, ki se rad umaže

Kljub enakim linijam je terenec 53 milimetrov daljši in 121 milimetrov širši. Tako je ob notranjosti, o kateri smo že pisali, več prostora tudi pod karoserijo, kamor so vključili sodobne rešitve. Glavni cilj inženirjev je bil izboljšati vodljivost na cesti in na terenu. Novi G je na cesti bolj udoben in s pomočjo natančnejšega volanskega mehanizma bol okreten. V sodelovanju z AMG oddelkom so zasnovali prednjo os z neodvisnim vzmetenjem in z dvojnimi trikotnimi vodili.

Z novo mešanico materialov je novi G-razred izgubil 170 kilogramov in pridobil pri togosti okvirja. Kratki previsi (31-stopinjski vstopni ter 30-stopinjski izstopni kot) in višja oddaljenost od tal, tri 100-odstotne zapore diferenciala in reduktor, razredu G omogočajo tam, kamor večina terencev ne zmore. Zapeljali ga boste lahko v do 70 centimetrov globoko vodo ali blato. Novost je G-način vožnje, ki se aktivira ob vključitvi enega od diferencialov ali reduktorja in prilagaja vzmetenje, krmiljenje, pospeševanje ter se izogiba nepotrebnemu prestavljanju.

V salone poleti osemvaljni G

Na začetku bo na voljo G500 s štirilitrskim osemvaljnikom in 310 kilovati (422 konjskih moči). Za prenos po novem skrbi samodejni 9-stopenjski menjalnik. V preteklih letih je največji delež prodaje predstavljal AMG-jev model G63 zato lahko kaj kmalu pričakujemo še zmogljivejšo različico. V salone bo prihrumel poleti, naročila sprejemajo od danes. Izdelovali ga bodo v tovarni Magna Steyr v Gradcu. Začetna cena v Nemčiji je 107 tisoč evrov. V bogati karieri so jih izdelali preko 300 tisoč. Pri Mercedesu se radi pohvalijo, da jih je 80 odstotkov še vedno v uporabi. Najbolj priljubljeni so v ZDA, Nemčiji in na Japonskem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi
Avto
AvtoUroš Božin Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 7

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani
Avto
AvtoJanez Kovačič Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa tudi stane približno toliko.

FINANCE
Avto
Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Lepota in moč z roko v roki
Avto
AvtoMatej Kačič Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.

FINANCE
Avto
Številni obrazi naprednega mercedesa C
Avto
AvtoJanez Kovačič Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši izvedbi pa bo od septembra naprodaj za 31.500 evrov. Vozili smo ga v Luksemburgu.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)