Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.
Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Japonski Lexus želi kupcem ponuditi še več prostora in razkošja. To pa je mogoče le v kombijevski zasnovi. Danes je v Šanghaju predstavil prvi enoprostorec LM.

Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij

Čas branja: 4 min
15.01.2018  23:19
Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Foto: Daimler AG - Global Communicatio

Obveščaj me o novih člankih:  
Robert Lešnik dodaj
AMG dodaj
Magna Steyr dodaj
Mercedes dodaj
Dieter Zetsche dodaj

Mercedesov Gelände Wagen (po sl. terensko vozilo) je svojo pot začel kot vojaški terenec, skozi desetletja pa je postal vse bolj luksuzen, zmogljiv in predmet poželenja tistih, ki imajo radi nekaj drugačnega, tistih ki radi kljubujejo trendom, tako kot se razred G zoperstavlja času. V svoji skoraj 40 let dolgi karieri je bil mnogokrat osvežen, celotno prenovo pa ni doživel vse do danes. Novi mercedes razreda G ohranja svoj karakter, znatno izboljšuje vozne lastnosti in zmogljivosti na terenu.

Kockast kot vedno, a hkrati precej drugačen

»Avto, ki ga od daleč prepoznate, to je bil naš cilj. Narediti nekaj kar ob pogledu od daleč ni spremenjeno, ko pa se avtomobilu približate, pa je vse drugačno,« je na predstavitvi na salonu v Detroitu dejal Robert Lešnik. Osredotočali so se na podrobnosti. »Sprednje luči ostajajo okrogle, dnevne LED luči pa so v primerjavi s predhodnikom integrirane v žaromet. Eden najpomembnejših oblikovnih elementov avta, izbočena smernika, sta bila tako za oblikovalce kot inženirje izziv.« Izbočeni smerniki so z varnostnega vidika problematični za pešce. »V primeru trčenja s pešcem se ugrezneta v karoserijo.«

»Silhueta, ki jo lahko nariše vsak otrok v vrtcu. Za to ni potrebno biti oblikovalec,« je ob pogledu na bok vozila v šali dejal Lešnik. Ob prepoznavni silhueti so edinstven videz ohranili še z rezervnim kolesom, kljukami, izpostavljenimi tečaji vrat, bočnimi zaščitnimi letvami ter odtočnimi žlebovi nad okni. »Avto brez njih deluje čudno,« nam je na predstavitvi notranjosti zaupal eden od inženirjev. Na željo številnih strank nespremenjen ostaja tudi zvok ob zapiranju in zaklepanju vrat.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Gospod, ki se rad umaže

Kljub enakim linijam je terenec 53 milimetrov daljši in 121 milimetrov širši. Tako je ob notranjosti, o kateri smo že pisali, več prostora tudi pod karoserijo, kamor so vključili sodobne rešitve. Glavni cilj inženirjev je bil izboljšati vodljivost na cesti in na terenu. Novi G je na cesti bolj udoben in s pomočjo natančnejšega volanskega mehanizma bol okreten. V sodelovanju z AMG oddelkom so zasnovali prednjo os z neodvisnim vzmetenjem in z dvojnimi trikotnimi vodili.

Z novo mešanico materialov je novi G-razred izgubil 170 kilogramov in pridobil pri togosti okvirja. Kratki previsi (31-stopinjski vstopni ter 30-stopinjski izstopni kot) in višja oddaljenost od tal, tri 100-odstotne zapore diferenciala in reduktor, razredu G omogočajo tam, kamor večina terencev ne zmore. Zapeljali ga boste lahko v do 70 centimetrov globoko vodo ali blato. Novost je G-način vožnje, ki se aktivira ob vključitvi enega od diferencialov ali reduktorja in prilagaja vzmetenje, krmiljenje, pospeševanje ter se izogiba nepotrebnemu prestavljanju.

V salone poleti osemvaljni G

Na začetku bo na voljo G500 s štirilitrskim osemvaljnikom in 310 kilovati (422 konjskih moči). Za prenos po novem skrbi samodejni 9-stopenjski menjalnik. V preteklih letih je največji delež prodaje predstavljal AMG-jev model G63 zato lahko kaj kmalu pričakujemo še zmogljivejšo različico. V salone bo prihrumel poleti, naročila sprejemajo od danes. Izdelovali ga bodo v tovarni Magna Steyr v Gradcu. Začetna cena v Nemčiji je 107 tisoč evrov. V bogati karieri so jih izdelali preko 300 tisoč. Pri Mercedesu se radi pohvalijo, da jih je 80 odstotkov še vedno v uporabi. Najbolj priljubljeni so v ZDA, Nemčiji in na Japonskem.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 9

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost...

AVTO
Testi
Testi Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa...

AVTO
Novosti
Novosti Video: (Super)športni terenec s slovenskim sijajem

Prvi vtisi za volanom enega najhitrejših športnih terencev na svetu mercedesa AMG GLC 63 4matic+, ki z grmenjem, pokanjem in pospeški v...

AVTO
Novice
Novice Cirkus tehnike in adrenalina v režiji Mercedes-Benza 3

Vrhunska tehnologija v službi varnosti in udobja, razkazovanje motornih mišic iz Affalterbacha, piljenje vozniških spretnosti in mnoge...

AVTO
Novice
Novice Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s...

AVTO
Novice
Novice Mali volvo na obisku, brutalna panamera in GLC AMG ter evforija za električnim nissanom

Zanimiv teden je prinesel Bloombergovo objavo, da kitajski proizvajalec razmišlja o gradnji tovarne v srednji in vzhodni Evropi, med...

AVTO
Novice
Novice Reportaža: mišice in težki terenci v najbolj eko ameriški zvezni državi 3

Avtomobilski salon Automobility v Los Angelesu, ki smo ga obiskali pred kratkim, je prava parada bencinskih mišic; o ekologiji, ki jo tako...

AVTO
Novosti
Novosti Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25...