(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Sladke težave desetega brata Skupine VW

Čas branja: 3 min
14.01.2018  10:56  Dopolnjeno: 14.01.2018 10:56
Cene za malo Španko seat arono – bencinski trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov.
Sladke težave desetega brata Skupine VW
Foto: Milos Milac

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Seat dodaj
Volkswagen dodaj
Simona Mavsar dodaj
Porsche dodaj
Audi dodaj

Španska znamka Seat je tista o kateri se v Skupini Volkswagen najmanj in najbolj zadržano govori, pa še to večinoma povezavi s težavami. V času krize in tudi pred njo je Seta Volkswagnu povzročal predvsem skrbi – izgubo in pomanjkanje identitete, zato so bile še pred nekaj leti glasne govorice o prodaji Seata.

Danes pa so skrbi drugačne, zaradi zadržanosti povezane s preteklimi leti, Seat ne zmore izdelati toliko avtomobilov, kolikor bi jih kupci želeli. V to zgodbo sodi tudi arona, majhen športni terenec B razreda, ki je te dni zapeljal na slovenski trg.

Globalne številke kažejo, da je Seat lani prodal 468.400 vozil, kar je za 16,4 odstotke več kot predlani in kar 45,9 odstotka več kot leta 2012. Obenem pa je to najboljši rezultat po rekordnem letu 2001. Pri nas se znamka prav tako postavlja nazaj na kolesa, leta 2012 je slovenske tablice dobilo 1.150 novih seatov, leta 2015 je znamka že presegla številko dva tisoč, lani je našla 2.450 kupcev, letos pa načrtuje prodajo 2.600 avtomobilov.

Gre za registracije, je iskrena direktorica znamke Simona Mavsar,. »Okoli 30 odstotkov vozil izvozimo, a raste tudi prodaja slovenskim kupcem, letos bo rast kar 40 odstotna!«

Mavsarjeva je še dodala, da bi številke utegnili biti še višje, če bi dobava sledila povpraševanju. A ni tako. Vseeno upa, da bo letos uspela dobiti in seveda prodati 400 aron, majhnih športnih terencev B razreda, ki je te dni zapeljal na naše ceste.

Podrobno o seat aroni iz prve predstavitve v Španiji

Arona vstopa v razred, ki je vse bolj priljubljen in si tudi znotraj A0 razreda majhnih vozil danes reže že 35,7 odstotni delež. Ključni poudarki arone so skromne zunanje mere, dolga je le 4,14 metra in visoka 1,54 metra, a vseeno zračna in prostorna kabina, 400 litrski prtljažnik in visoka nasajenost karoserije – ta je od tal oddaljena najmanj 19 centimetrov.

Arona je tudi sodoben avto, saj je podedovala vse varnostne in elektronske sisteme, ki so na voljo v razred večji ateci, vključno z doplačljivim radarskim tempomatom. Junija letos bo dobila še 10,2 palčni virtualni kokpit oziroma digitalno armaturno ploščo.

Cene za malo Španko so zanimive, poravnane pa so z daljšim, a nižjim leonom. Osnovni bencinar – trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov. Trgovci na te cene priznajo še tisočaka popusta, a le v primeru, da vsaj del arone financirate s hišnim (Porsche) kreditom ali lizingom.

Še glede garancije oziroma jamstva. Seat in tudi druge znamke Skupine Volkswagen (Audi, Volkswagen in Škoda) imajo od prvega januarja letos le še štiri leta garancije oziroma jamstva (prvi dve leti je tovarniška garancija) in ne več šest let skupnega jamstva, dodatno leto ali dve je mogoče doplačati.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Intervju s šefom Seata: kako se deseti brat Skupine VW prebija v ospredje

Luca de Meo, predsednik uprave Seata, je špansko znamko spravil na zeleno vejo; ena od prednosti znamke so deset let mlajši kupci od...

AVTO
Novosti
Novosti Seatov veliki SUV je ime dobil po najstarejši rimski naselbini

Novemu Seatovemu športnemu terencu bo ime tarraco, je odločilo 146.124 ljubiteljev znamke iz 134 držav, ki so sodelovali v sklepni fazi...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Članki
Članki EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače