Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Sladke težave desetega brata Skupine VW

Čas branja: 3 min
14.01.2018  10:56  Dopolnjeno: 14.01.2018 10:56
Cene za malo Španko seat arono – bencinski trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov.
Sladke težave desetega brata Skupine VW
Foto: Milos Milac

Španska znamka Seat je tista o kateri se v Skupini Volkswagen najmanj in najbolj zadržano govori, pa še to večinoma povezavi s težavami. V času krize in tudi pred njo je Seta Volkswagnu povzročal predvsem skrbi – izgubo in pomanjkanje identitete, zato so bile še pred nekaj leti glasne govorice o prodaji Seata.

Danes pa so skrbi drugačne, zaradi zadržanosti povezane s preteklimi leti, Seat ne zmore izdelati toliko avtomobilov, kolikor bi jih kupci želeli. V to zgodbo sodi tudi arona, majhen športni terenec B razreda, ki je te dni zapeljal na slovenski trg.

Globalne številke kažejo, da je Seat lani prodal 468.400 vozil, kar je za 16,4 odstotke več kot predlani in kar 45,9 odstotka več kot leta 2012. Obenem pa je to najboljši rezultat po rekordnem letu 2001. Pri nas se znamka prav tako postavlja nazaj na kolesa, leta 2012 je slovenske tablice dobilo 1.150 novih seatov, leta 2015 je znamka že presegla številko dva tisoč, lani je našla 2.450 kupcev, letos pa načrtuje prodajo 2.600 avtomobilov.

Gre za registracije, je iskrena direktorica znamke Simona Mavsar,. »Okoli 30 odstotkov vozil izvozimo, a raste tudi prodaja slovenskim kupcem, letos bo rast kar 40 odstotna!«

Mavsarjeva je še dodala, da bi številke utegnili biti še višje, če bi dobava sledila povpraševanju. A ni tako. Vseeno upa, da bo letos uspela dobiti in seveda prodati 400 aron, majhnih športnih terencev B razreda, ki je te dni zapeljal na naše ceste.

Podrobno o seat aroni iz prve predstavitve v Španiji

Arona vstopa v razred, ki je vse bolj priljubljen in si tudi znotraj A0 razreda majhnih vozil danes reže že 35,7 odstotni delež. Ključni poudarki arone so skromne zunanje mere, dolga je le 4,14 metra in visoka 1,54 metra, a vseeno zračna in prostorna kabina, 400 litrski prtljažnik in visoka nasajenost karoserije – ta je od tal oddaljena najmanj 19 centimetrov.

Arona je tudi sodoben avto, saj je podedovala vse varnostne in elektronske sisteme, ki so na voljo v razred večji ateci, vključno z doplačljivim radarskim tempomatom. Junija letos bo dobila še 10,2 palčni virtualni kokpit oziroma digitalno armaturno ploščo.

Cene za malo Španko so zanimive, poravnane pa so z daljšim, a nižjim leonom. Osnovni bencinar – trivaljni 1.0 TSI s 70 kilovati stane 14.990 evrov, enako zmogljiv turbodizel 1.6 TDI pa 18.891 evrov. Trgovci na te cene priznajo še tisočaka popusta, a le v primeru, da vsaj del arone financirate s hišnim (Porsche) kreditom ali lizingom.

Še glede garancije oziroma jamstva. Seat in tudi druge znamke Skupine Volkswagen (Audi, Volkswagen in Škoda) imajo od prvega januarja letos le še štiri leta garancije oziroma jamstva (prvi dve leti je tovarniška garancija) in ne več šest let skupnega jamstva, dodatno leto ali dve je mogoče doplačati.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Intervju s šefom Seata: kako se deseti brat Skupine VW prebija v ospredje

Luca de Meo, predsednik uprave Seata, je špansko znamko spravil na zeleno vejo; ena od prednosti znamke so deset let mlajši kupci od...

AVTO
Novosti
Novosti Seatov veliki SUV je ime dobil po najstarejši rimski naselbini

Novemu Seatovemu športnemu terencu bo ime tarraco, je odločilo 146.124 ljubiteljev znamke iz 134 držav, ki so sodelovali v sklepni fazi...

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...

FINANCE
Članki
Članki Trump neti trgovinsko vojno - lahko kongres povozi njegovo odločitev? 7

Ameriški predsednik je konec tedna uresničil napoved o uvedbi dodatnih carin na jeklo in aluminij in podpisal izvršni odlok o njihovi...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...