Alberic Chopelin je med leti 2009 in 2011 v Sloveniji vodil slovenskega distributerja znamke Peugeot, v tem tednu pa je postal podpredsednik Skupine PSA. Za znamke Peugeot, Citroën, DS, Opel in Vauxhall bo vodil globalno prodajo in marketing, poročal pa bo neposredno predsedniku Skupine Carlosu Tavaresu.
Intervju s Carlosom Tavaresom, predsednikom PSA: Kako bo čarovnik avtoposla proizvodno ceno avta znižal za 700 evrov.
Chopelina se spomnimo kot sposobnega in prodornega menedžerja, ki je brez dlake na jeziku spregovoril o katerikoli temi, tudi o izvozu oziroma enodnevnih registracijah, ki so bile konec preteklega desetletja med slovenskimi menedžerji tabu tema. Po letu in pol je kljub krizi v Sloveniji uresničil cilj, ki ga je sam poimenoval challegne 2012. Prodajo znamke Peugeot je povečal za 23 odstotkov, tržni delež pa iz 6,7 na 7,8 odstotne točke.
Danes 41 letni Francoz je pred sedmimi leti na našem trgu predstavil prvi električni avto, peugeot ion, in se aktivno boril za boljše pogoje za tovrstna vozila na našem trgu. V prostorih Financ na Dalmatinovi ulici se je na soočenju »udaril« tudi s takratnih podsekretarjem vlade za podnebne spremembe Juretom Lebnom (Leben je danes sekretar ministrstva za infrastrukturo).
Chopelin je leta 2011 prevzel vodenje PSA - Peugeot, Citroen in DS v državah Beneluxa, zatem pa je postal operativni direktor PSA v Nemčiji, kjer je v zadnjih treh letih izgubo spremenil v dobiček in povečal tržni delež Skupine na štiri odstotke.