Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Prenova za najbolje prodajani SUV na svetu

Čas branja: 4 min
09.01.2018  10:30
Nissanov športni terenec x-trail je lani dobil rahlo prenovo, ki na prvi pogled niti ni tako opazna. V podrobnostih pa so oblikovalci in inženirji pripravili veliko novosti.
Prenova za najbolje prodajani SUV na svetu

Nissanov najbolje prodajani športni terenec, ki je tudi najbolje prodajani tovrstni avto na svetu, je te dni zapeljal tudi na naš trg, najcenejša bencinska različica stane 25.900 evrov, dizelska pa 900 evrov več.

Podrobneje o x-trailu z lanske predstavitve na Dunaju

In kaj je novega? Na prednjem delu boste opazili nissanovo rešetko V-motion, ki je širša in zdaj v prometu bolj opazna ter izraža slog odbijača pod njo. Na obeh straneh sprednje rešetke sta dva sklopa žarometov, ki se razlikujejo po obliki in tehniki (halogenski ali LED). Pri obeh pa je na voljo nova različica dnevnih luči v obliki bumeranga.

Pri modelih z lučmi LED je Nissan za zasenčene luči vključil sistem prilagajanja prednjih luči. Izboljšali so tudi sprednje meglenke. Po novem so vključene v sprednji odbijač, njihova oblika pa ni več okrogla, temveč pravokotna. Od različice N-connecta so del standardne opreme.

Na zadku je x-trail dobil nov odbijač in dodatne kromirane elemente, največja sprememba na bokih pa je kromiran okvir na spodnjem delu vrat.

Zaradi posodobitev je x-trail zrasel v dolžino za pet centimetrov (zdaj je dolg 4,69 metra). Širina (1830 milimetrov), višina (1.710 milimetrov) in medosna razdalja (2.705 milimetrov) so ostale enake. Novinec ima tudi štiri nove barve – orange pearl (biserno oranžno), red pearl (biserno rdečo), blue pearl metallic (biserno kovinsko modro) in dark brown pearl (biserno temno rjavo).

V kabini so nov volanski obroč iz qashqaia, nekaj stikal, ogrevani sedeži na zadnji klopi (v drugi vrsti, x-trail ima lahko tudi sedem sedežev), novi so še tkanine ali usnjeno oblazinjenje na sedežih ter še nekaj dodatkov.

Nissan je izboljšal tudi multimedijska sistema, v najvišji paket je vgradil nov hi-fi znamke Bose z osmimi zvočniki. Digitalni radio DAB je zdaj prvič na voljo kot del standardne opreme, sistem za satelitsko navigacijo z zaslonom na dotik NissanConnect (serijsko od različice N-connecta, kot doplačilna oprema pri različici acenta) pa ima nov uporabniški vmesnik, ki spominja na aplikacijo.

Prtljažnik je mogoče odpirati tudi električno, s stikalom ali zamahom noge pod odbijač. Prostornina prtljažnika pa se je povečala s 550 na 565 litrov, ob podrtih sedežih gre vanj 1.996 litrov.

Poleg znanih paketov opreme visia, acenta in tekna je zdaj na voljo paket N-connecta, ki sodi med bogatejše. Ponuja multimedijski sistem NissanConnect, kamere around view monitor, pametni ključ, strešna nosilca, sprednje in zadnje parkirne senzorje ter prostoročno upravljanje odpiranja in zapiranja prtljažnega prostora.

Paketa sistemov za polsamodejno vožnjo Propilot v tem hipu še ni na voljo, Nissan pa ga obljublja še letos. Propilot bo prevzel krmiljenje, pospeševanje in zaviranje na enem pasu pri vožnji v koloni in vožnji z veliko hitrostjo po avtocesti. Deloval pa bo prek sistema za ohranjanje vozila na voznem pasu, elektronskega regulatorja hitrosti in sistema za upravljanje v prometnih zastojih.

Pri motorjih ni sprememb, v ponudbi ostajata dizelska 1.6 DCi s 96 kilovati in novi dvolitrski motor s 130 kilovati, poleg omenjenih pa še 1,6-litrski turbobencinar s 121 kilovati.

Osnovni bencinar 1.6 DIG visia pri nas stane 25.900 evrov, dizel 1.6 DCi visia pa 900 evrov več. Za najcenejši x-trail s štirikolesnim pogonom 1.6 DCi 4WD acenta boste odšteli 30.800 evrov, za najdražjega 2.0 DCi 4WD X-T tekna s samodejnim menjalnikom pa 40.300 evrov.

Foto: Nissan

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti To so vrline Nissanovega družinskega SUV 7

Ko je priljubljeni qashqai premajhen, v ospredje stopi precej podobni, a večji x-trail. Preverili smo katere prednosti mu je prinesla...

AVTO
Novice
Novice Noro povpraševanje po električnem nissanu leafu, tudi pri Slovencih 26

Nissan leaf druge generacije bo Slovence stal 26 tisoč evrov, prvi pooblaščeni servis bo v Moravčah, podjetja pa kupcem v ceni ponujajo...

FINANCE
Članki
FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...