Nissanov najbolje prodajani športni terenec, ki je tudi najbolje prodajani tovrstni avto na svetu, je te dni zapeljal tudi na naš trg, najcenejša bencinska različica stane 25.900 evrov, dizelska pa 900 evrov več.
Podrobneje o x-trailu z lanske predstavitve na Dunaju
In kaj je novega? Na prednjem delu boste opazili nissanovo rešetko V-motion, ki je širša in zdaj v prometu bolj opazna ter izraža slog odbijača pod njo. Na obeh straneh sprednje rešetke sta dva sklopa žarometov, ki se razlikujejo po obliki in tehniki (halogenski ali LED). Pri obeh pa je na voljo nova različica dnevnih luči v obliki bumeranga.
Pri modelih z lučmi LED je Nissan za zasenčene luči vključil sistem prilagajanja prednjih luči. Izboljšali so tudi sprednje meglenke. Po novem so vključene v sprednji odbijač, njihova oblika pa ni več okrogla, temveč pravokotna. Od različice N-connecta so del standardne opreme.
Na zadku je x-trail dobil nov odbijač in dodatne kromirane elemente, največja sprememba na bokih pa je kromiran okvir na spodnjem delu vrat.
Zaradi posodobitev je x-trail zrasel v dolžino za pet centimetrov (zdaj je dolg 4,69 metra). Širina (1830 milimetrov), višina (1.710 milimetrov) in medosna razdalja (2.705 milimetrov) so ostale enake. Novinec ima tudi štiri nove barve – orange pearl (biserno oranžno), red pearl (biserno rdečo), blue pearl metallic (biserno kovinsko modro) in dark brown pearl (biserno temno rjavo).
V kabini so nov volanski obroč iz qashqaia, nekaj stikal, ogrevani sedeži na zadnji klopi (v drugi vrsti, x-trail ima lahko tudi sedem sedežev), novi so še tkanine ali usnjeno oblazinjenje na sedežih ter še nekaj dodatkov.
Nissan je izboljšal tudi multimedijska sistema, v najvišji paket je vgradil nov hi-fi znamke Bose z osmimi zvočniki. Digitalni radio DAB je zdaj prvič na voljo kot del standardne opreme, sistem za satelitsko navigacijo z zaslonom na dotik NissanConnect (serijsko od različice N-connecta, kot doplačilna oprema pri različici acenta) pa ima nov uporabniški vmesnik, ki spominja na aplikacijo.
Prtljažnik je mogoče odpirati tudi električno, s stikalom ali zamahom noge pod odbijač. Prostornina prtljažnika pa se je povečala s 550 na 565 litrov, ob podrtih sedežih gre vanj 1.996 litrov.
Poleg znanih paketov opreme visia, acenta in tekna je zdaj na voljo paket N-connecta, ki sodi med bogatejše. Ponuja multimedijski sistem NissanConnect, kamere around view monitor, pametni ključ, strešna nosilca, sprednje in zadnje parkirne senzorje ter prostoročno upravljanje odpiranja in zapiranja prtljažnega prostora.
Paketa sistemov za polsamodejno vožnjo Propilot v tem hipu še ni na voljo, Nissan pa ga obljublja še letos. Propilot bo prevzel krmiljenje, pospeševanje in zaviranje na enem pasu pri vožnji v koloni in vožnji z veliko hitrostjo po avtocesti. Deloval pa bo prek sistema za ohranjanje vozila na voznem pasu, elektronskega regulatorja hitrosti in sistema za upravljanje v prometnih zastojih.
Pri motorjih ni sprememb, v ponudbi ostajata dizelska 1.6 DCi s 96 kilovati in novi dvolitrski motor s 130 kilovati, poleg omenjenih pa še 1,6-litrski turbobencinar s 121 kilovati.
Osnovni bencinar 1.6 DIG visia pri nas stane 25.900 evrov, dizel 1.6 DCi visia pa 900 evrov več. Za najcenejši x-trail s štirikolesnim pogonom 1.6 DCi 4WD acenta boste odšteli 30.800 evrov, za najdražjega 2.0 DCi 4WD X-T tekna s samodejnim menjalnikom pa 40.300 evrov.
Foto: Nissan