Začnimo z lestvico TOP 10 najdražjih avtomobilov Slovencev v letu 2017. Torej s seznamom zverin, ki so lani zapeljale na slovenske ceste, za volanom pa so Slovenci, ne glede na poreklo tablice na avtomobilih. Najpogostejša znamka je Porsche, ne manjkajo klasiki BMW, Audi in Mercedes-Benz, tudi Ferrari se je našel, pa ne ravno najnovejši.
Nadaljujemo z drugo skrajnostjo – lestvico TOP 10 najcenejših 4x4 avtov na našem trgu, ki bi marsikomu prišli prav še zlasti v tem letnem času. Presenečeni boste za kako skromen denar si je mogoče kupiti nov in robusten avto s štirikolesnim pogonom, morda boste presenečeni tudi nad vrstnim redom. Namig, dacia duster ni več najcenejša, lada niva je osvežena in celo iz sveže proizvodnje (ne iz zaloge), lestvico pa obvladuje ena od japonskih znamk. Uganete katera?
Pozitivna avtomobilska Evropa in Slovenija, upad lahko prinese le brexit. Po lanski štiriodstotni rasti prodaje avtomobilov v EU, analitska hiša PricewaterhouseCoopers" title="PricewaterhouseCoopers">PWC napoveduje nadaljnjo, sicer skromnejšo, okoli enoodstotno, rast v letošnjem letu. Pozitivni so tudi slovenski dobavitelji. Zaviralni učinek za evropski trg zaradi nejasnosti glede izstopa iz EU prinaša le Velika Britanija. Leto 2017 je bilo pozitivno za avtomobilsko Evropo.
Za tiste, ki ste zamudili pregled lanskega leta - TOP avtozgodbe 2017. To so vsebine portala avto.finance.si, ki ste jih lani najraje prebirali. Lahko bi rekli, da gre za klasiko, ki temelji na nasvetih pri uvozu avta, vladnih blesarijah in dizelski aferi.
Mini, ki skorajda ni več Mini: countryman JCW z 231 konji, a tudi s 1.615 kilogrami suhe mase. Janez pravi, da je novi countryman JCW še vedno v tesnem, sem in tja tudi stresnem ljubezenskem razmerju z ovinki. Sledi jim gokartovsko, zvočna kulisa izpuha podžiga strast. Pa vendar ne gre prezreti, da je tega countrymana veliko na tehtnici in da je dobrih 40 centimetrov daljši od »klasičnega« minija v izvedbi JCW.
Še en mini, tudi ta je countryman, teče pa na bencin in elektriko. Kaj je Matej zapisal o prvem hibridnem miniju, ki je še za 120 kilogramov težji od različice JCW, a zna 30 kilometrov prevoziti zgolj na elektriko.
Takšna bo prihodnost limuzin, verjame Infiniti. Japonska prestižna znamka Infiniti (v lasti Nissana) je pokazala prvo fotografijo in nekaj informacij o konceptu Q inspiration.
Nemški avtomobilski velikan Volkswagen je lani dosegel vsaj dva pomembna mejnika, v svetu je prvič presegel proizvodnjo šest milijonov vozil, na Kitajskem pa prodajo tri milijone vozil.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.