Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Ali bi kupili avto, preden bi ga sploh videli in preizkusili?

Čas branja: 7 min
21.12.2017  00:01
Škoda tudi s karoqom preseneča in osuplja vse – pri nas si je najnovejšega športnega terenca s puščico na nosu še pred prvim pravim stikom ali vožnjo zaželelo več kot 200 kupcev.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Petr Podlipny dodaj
Apple dodaj

Pri Škodi v Sloveniji tako uspešnega leta še niso imeli. V iztekajočem letu bodo prodali dobrih 7.100 vozil, kar je 13 odstotkov več kot lani – nekaj malega tudi na račun policije. »Škoda je pri Slovencih zelo priljubljena, po njej pa posegajo vse mlajši kupci, med njimi je vse več žensk,« je povedal prvi mož češke znamke pri nas Petr Podlipny.

A če je Podlipny zelo dobrih izdelkov ter posledično krepke rasti prodaje znamke, s katero je »zrasel gor« že vajen, je skupaj s sodelavci zadnje čase priča nečemu novemu. »Slovenci Škode kupujete, še preden jih sploh vidite, kaj šele preizkusite,« je dejal ob začetku prodaje karoqa, 4,38 metra dolgega športnega terenca, ki oblikovno precej spominja na večjega kodiaqa.

Karoqa je namreč naročilo že 200 Slovencev, kar dišiš po novi sladko-grenki zgodbi, ki so jo pri Škodi prvič občutili ob začetku prodaje kodiaqa – tudi tega smo pri nas razgrabili za več mesecev vnaprej. Skupaj naj bi karoq prihodnje leto našel 400 kupcev, podobno kodiaq, prostora za rast na trgu športnih terencev pa ima Škoda še veliko, saj bo njun tržni delež znašal okoli 20 odstotkov.

In s čim je Slovence tako obnorel od kodiaqa za 30 cm krajši avtomobil, pri katerem se cene trenutno začnejo pri 21.712 evrov? Toliko namreč stane bogateje opremljena različica Ambition z 1.0 TSI motorjem s 85 kilovati (115 KM) , cenejši Active s ceno pod 20 tisoč evrov pa bo na voljo pozneje.

Gotovo so bolj kompaktne mere njegova prednost, saj je lažji in okretnejši med vožnjo. K njegovim plus točkam lahko dodamo še modno športno-terensko podobo, funkcionalno kabino, prostornost in prilagodljivost, preverjeno koncernsko tehniko, bogato opremo, aktivno in pasivno varnost ter (za doplačilo) tudi zadnje pomične sedeže Varioflex.

Ti so vzdolžno nastavljivi in popolnoma odstranljivi, namesto srednjega imamo denimo prostor za smuči ali sup, lahko pa oba stranska tudi potisnemo skupaj in dobimo prostorno klop.

Družine bodo gotovo razmislile o njihovem nakupu za 355 evrov, glede na njihov položaj pa se v zadku skriva 479 oziroma 521-litrski prtljažnik, ki se ga lahko poveča na 1.810 litrov. Karoq je tudi prva Škoda, ki se ponaša s povsem digitalnimi merilniki.

Kupci lahko trenutno izbirajo med štirimi že znanimi motorji, dva sta bencinska in dva dizelska. Vstopnico pomeni 1,0-litrski trivaljnik, omembe vreden pa je tudi novi 1,5-litrski bencinski TSI s 110 kW (150 KM).

Pri dizlih sta na voljo 1,6-litrski TDI s 85 kW in dvolitrski TDI s 110 kW, v prihodnjih mesecih se bo pridružil še 140 kilovatni dvolitrski TDI. Vsi razen litrskega TSI so lahko opremljeni tudi z DSG menjalnikom, štirikolesni pogon pa je rezerviran le za dvolitrski dizel.

Škoda pri Karoqu velik pomen namenja vozni dinamiki in asistenčnim sistemom. Podvozje so izpopolnili in omogoča lahkotno vožnjo na cestah, karoq pa se zlahka spopade tudi s terenskimi izzivi.

Za lažje premagovanje terena mu je poleg 4x4 pogona v pomoč še terenski program Off-Road, avtomobil pa je obogaten tudi z mnogimi asistenčnimi sistemi in si je tudi zaradi njih prislužil pet zvezdic na EuroNCAP preizkusnem trku.

Karoq ima tako samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, opozorilnik za nenadno zapuščanje prometnega pasu, na voljo pa je tudi parkirni pomočnik. Ponoči bodo prav prišli polni LED žarometi, resne dopustnike pa bo razveselila novica, da lahko vleče prikolico s težo do dveh ton.

V karoqu so na voljo tudi mobilne spletne storitve Škoda Connect, ki podpirajo tehnologijo LTE, vozniku pa zagotavljajo pomoč v primeru okvare ali nezgode, z njihovo pomočjo pa tudi dostopa do raznih informacij, v pomoč mu je tudi navigacija.

Še več spletnih storitev je mogoče uporabljati prek aplikacije Škoda Connect, tako lahko na daljavo prek pametnega telefona preverite status vozila, ga poiščete in še kaj, multimedijski sistem pa je povezljiv s pametnimi telefoni (Apple CarPlay, Android Auto in MirrorLink), na voljo je tudi predal za brezžično polnjenje.

Čeprav Škoda karoq pot v Sloveniji začenja brez osnovnega paketa, so kupci nestrpni in posegajo po dražjih in bolje opremljenih različicah Ambition in Style. Ti z izbiro motorjev in menjalnikov začetno ceno dobrih 21 tisoč evrov povišajo vse do 31.847 evrov, na voljo pa je tudi cel kup dodatne opreme.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti 'La famiglia' ga že komaj čaka 1

Poletno topla Sicilija je bila popoln kraj za spoznavanje karoqa, najbolj vročega Škodinega modela ta hip. Mestni terenec z družinsko...

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

FINANCE
Članki
Članki Prelom: ECB je začela opuščati spodbujevalne ukrepe – kaj to pomeni za ceno vaših posojil? 2

Šef ECB Mario Draghi sporoča: ECB bo kmalu, že januarja 2018 začela opuščati spodbujevalne ukrepe, s katerimi je doslej trg zalivala...

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...

FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...