Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Se bo tudi notranjost novega mercedesa razreda G obdržala 40 let?

Čas branja: 4 min
13.12.2017  00:01
Sedeli smo v novi generaciji razreda G, ki doživlja največje spremembe v svoji bogati karieri. Potnikom bo ponujal bistveno prostornejšo in razkošnejšo kabino z najmodernejšimi asistenčnimi sistemi.

V avtomobilu, ki je bolj ali manj nespremenjen že skoraj štiri desetletja, so vsakršne spremembe presenečenje. V Mercedesu so novembra predstavili notranjost nove generacije ikoničnega razreda G, v katerega smo se imeli priložnost usesti tudi mi. G-razred je tako tehnično kot oblikovno doživel najpomembnejše preoblikovanje v svoji skoraj 40-letni karieri.

Preobrazba notranjosti

Na dogodku smo si lahko v povsem zatemnjeni zastraženi sobi, v kateri so parkirali enega od prototipov, brez fotoaparatov ogledali notranjost. Kolikor sem lahko pretipal in si ogledal obliko novega G, se mi je zdel podoben izvirniku. Ob vstopu v kabino pa se odpre nov svet. Po obliki armaturne plošče bi prej pomislil, da sedim v razredu E ali S. Samostoječ ekran so nadomestili z višjo armaturno linijo, pod katero so združili središčni zaslon in merilnike. Odvisno od želja sta lahko kar dva 12,3-palčna multimedijska zaslona, s katerima upravljamo prek dveh drsnikov na dotik na volanu.

Kabina skriva več ikoničnih oblikovnih elementov. Zračne reže v obliki turbin so oblikovane tako, da spominjajo na sprednje luči, zvočniki tik pod vetrobranskim steklom pa na izbočene smernike. Sovoznik se ob vožnji po brezpotjih še vedno lahko oklepa varnostnega držala. Gumbe zapore diferencialov so ohranili sredi armaturne plošče pod multimedijskim zaslonom. »Čeprav, veliko voznikov ne ve, čemu služijo, smo se odločili, da jih postavimo v sredino in s tem poudarimo terenski karakter vozila,« je dejal oblikovalec notranjosti Carsten Ertelt.

Več prostora

Voznik sedi blizu vetrobranskega stekla, od koder ima odličen pregled. Parkirna zavora je elektronska, zato ima sredinska konzola večje naslonjalo za roke in več prostora za shranjevanje. V predalu se skriva prostor za brezžično polnjenje pametnih telefonov, pred vrtljivim gumbom pa sta skriti dve držali za pijačo. Pod z usnjem in lesom pokritimi površinami naj bi se skrivala arhitektura elektronike razreda S, kar pomeni, da bo G opremljen z naprednimi asistenčnimi sistemi.

»Voznik in sovoznik ne sedita več tako skupaj. Več prostora (15 centimetrov več) za noge imajo potniki zadaj. Kaj smo spremenili, vam ne smem povedati, vendar lahko sami sklepate,« je še namignil Ertelt. Posebej oblikovani sedeži so že v osnovni različici oblečeni v usnje in ogrevani, spredaj imajo udobne vzglavnike, voznikov sedež pa še spominsko funkcijo. Za doplačilo vas bodo masirali, hladili in hitro greli, v ovinkih pa bodo za dodatno oporo skrbeli napihljivi ledveni zračni žepi. »Stranke so zahtevale, da zvok ob zapiranju vrat ostane nespremenjen,« še pripomni Ertelt.

Kakšna bo zunanjost?

Nova generacija oblikovno naj ne bi bila bistveno spremenjena. Brez dvoma pa bo daljša in precej širša. »Oblika je brezčasna, je ikona, kot so stol Barcelona, švicarski nož, steklenica kokakole, ford mustang … G-razred ostaja ikona, le izboljšana,« pravi doktor Güthenke - vodja razvoja razreda G. Edinstven videz pa bo zadržala z izpostavljenimi smerniki, rezervnim kolesom, kljukami iz sedemdesetih in bočnimi zaščitnimi letvami.

»Nove tehnologije in rešitve nam omogočajo, da ohranimo izvirne oblikovne detajle. Izbočeni smerniki so z varnostnega vidika problematični za pešce. Če pride do trčenja v pešcem, se ti spustijo v karoserijo. Preizkusili smo tudi zunanjost brez odtočnih žlebov (nad okni), kljuk in rezervenega kolesa, vendar avto brez njih deluje čudno,« so bile besede enega od inženirjev. Novi G bo v celoti svetovni javnosti predstavljen sredi januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (v sedmih grafih) Avstrijske volitve dan potem

Kje je evro, kje avstrijski borzni indeks ATX in kako dolgo utegne trajati oblikovanje avstrijske koalicije

FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...

FINANCE
Evropska komisija krepko izboljšala napoved o rasti za Slovenijo 6

Pri evropski komisiji pričakujejo, da se bo slovenski BDP letos okrepil za 4,7 odstotka, v letu 2018 pa za 4odstotke

FINANCE
Članki
Članki Avstrija se je z leve nagnila na desno, zmaga Kurzu 2

Ker so bile predčasne volitve izvedene zaradi razpada koalicije med desnosredinsko ljudsko stranko ÖVP ter levosredinsko...

FINANCE
Članki
Članki Koalicijski dogovor v Nemčiji: obsežne naložbe v izobraževanje, socialo in digitalizacijo 18

To med drugim predvideva koalicijski dogovor med konservativci CDU/CSU in socialdemokrati SPD. Zdaj je usoda dogovora odvisna od 440 tisoč...

FINANCE
Članki