Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Se bo tudi notranjost novega mercedesa razreda G obdržala 40 let?

Čas branja: 4 min
13.12.2017  00:01
Sedeli smo v novi generaciji razreda G, ki doživlja največje spremembe v svoji bogati karieri. Potnikom bo ponujal bistveno prostornejšo in razkošnejšo kabino z najmodernejšimi asistenčnimi sistemi.

Obveščaj me o novih člankih:  
Mercedes dodaj
Carsten Ertelt dodaj
Ford dodaj
Uroš Božin dodaj
Gunnar Güthenke dodaj

V avtomobilu, ki je bolj ali manj nespremenjen že skoraj štiri desetletja, so vsakršne spremembe presenečenje. V Mercedesu so novembra predstavili notranjost nove generacije ikoničnega razreda G, v katerega smo se imeli priložnost usesti tudi mi. G-razred je tako tehnično kot oblikovno doživel najpomembnejše preoblikovanje v svoji skoraj 40-letni karieri.

Preobrazba notranjosti

Na dogodku smo si lahko v povsem zatemnjeni zastraženi sobi, v kateri so parkirali enega od prototipov, brez fotoaparatov ogledali notranjost. Kolikor sem lahko pretipal in si ogledal obliko novega G, se mi je zdel podoben izvirniku. Ob vstopu v kabino pa se odpre nov svet. Po obliki armaturne plošče bi prej pomislil, da sedim v razredu E ali S. Samostoječ ekran so nadomestili z višjo armaturno linijo, pod katero so združili središčni zaslon in merilnike. Odvisno od želja sta lahko kar dva 12,3-palčna multimedijska zaslona, s katerima upravljamo prek dveh drsnikov na dotik na volanu.

Kabina skriva več ikoničnih oblikovnih elementov. Zračne reže v obliki turbin so oblikovane tako, da spominjajo na sprednje luči, zvočniki tik pod vetrobranskim steklom pa na izbočene smernike. Sovoznik se ob vožnji po brezpotjih še vedno lahko oklepa varnostnega držala. Gumbe zapore diferencialov so ohranili sredi armaturne plošče pod multimedijskim zaslonom. »Čeprav, veliko voznikov ne ve, čemu služijo, smo se odločili, da jih postavimo v sredino in s tem poudarimo terenski karakter vozila,« je dejal oblikovalec notranjosti Carsten Ertelt.

Več prostora

Voznik sedi blizu vetrobranskega stekla, od koder ima odličen pregled. Parkirna zavora je elektronska, zato ima sredinska konzola večje naslonjalo za roke in več prostora za shranjevanje. V predalu se skriva prostor za brezžično polnjenje pametnih telefonov, pred vrtljivim gumbom pa sta skriti dve držali za pijačo. Pod z usnjem in lesom pokritimi površinami naj bi se skrivala arhitektura elektronike razreda S, kar pomeni, da bo G opremljen z naprednimi asistenčnimi sistemi.

»Voznik in sovoznik ne sedita več tako skupaj. Več prostora (15 centimetrov več) za noge imajo potniki zadaj. Kaj smo spremenili, vam ne smem povedati, vendar lahko sami sklepate,« je še namignil Ertelt. Posebej oblikovani sedeži so že v osnovni različici oblečeni v usnje in ogrevani, spredaj imajo udobne vzglavnike, voznikov sedež pa še spominsko funkcijo. Za doplačilo vas bodo masirali, hladili in hitro greli, v ovinkih pa bodo za dodatno oporo skrbeli napihljivi ledveni zračni žepi. »Stranke so zahtevale, da zvok ob zapiranju vrat ostane nespremenjen,« še pripomni Ertelt.

Kakšna bo zunanjost?

Nova generacija oblikovno naj ne bi bila bistveno spremenjena. Brez dvoma pa bo daljša in precej širša. »Oblika je brezčasna, je ikona, kot so stol Barcelona, švicarski nož, steklenica kokakole, ford mustang … G-razred ostaja ikona, le izboljšana,« pravi doktor Güthenke - vodja razvoja razreda G. Edinstven videz pa bo zadržala z izpostavljenimi smerniki, rezervnim kolesom, kljukami iz sedemdesetih in bočnimi zaščitnimi letvami.

»Nove tehnologije in rešitve nam omogočajo, da ohranimo izvirne oblikovne detajle. Izbočeni smerniki so z varnostnega vidika problematični za pešce. Če pride do trčenja v pešcem, se ti spustijo v karoserijo. Preizkusili smo tudi zunanjost brez odtočnih žlebov (nad okni), kljuk in rezervenega kolesa, vendar avto brez njih deluje čudno,« so bile besede enega od inženirjev. Novi G bo v celoti svetovni javnosti predstavljen sredi januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Bo novi šengenski sistem pameten ali samo brihten? 2

Ta teden so članice EU potrdile pravno podlago za pametne šengenske meje; sistem bo zaživel predvidoma do leta 2020, pri mejnih...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Ocena Bruslja: slovenski proračun vsebuje tveganja 3

V danes objavljeni oceni je Bruselj slovenskemu proračunu za 2018 pripel najslabšo od treh možnih ocen, saj meni, da v njem obstajajo...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

FINANCE
Evropska komisija krepko izboljšala napoved o rasti za Slovenijo 6

Pri evropski komisiji pričakujejo, da se bo slovenski BDP letos okrepil za 4,7 odstotka, v letu 2018 pa za 4odstotke