Avto

Se bo tudi notranjost novega mercedesa razreda G obdržala 40 let?

Sedeli smo v novi generaciji razreda G, ki doživlja največje spremembe v svoji bogati karieri. Potnikom bo ponujal bistveno prostornejšo in razkošnejšo kabino z najmodernejšimi asistenčnimi sistemi.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
13.12.2017 00:01
Čas branja: 4 min

V avtomobilu, ki je bolj ali manj nespremenjen že skoraj štiri desetletja, so vsakršne spremembe presenečenje. V Mercedesu so novembra predstavili notranjost nove generacije ikoničnega razreda G, v katerega smo se imeli priložnost usesti tudi mi. G-razred je tako tehnično kot oblikovno doživel najpomembnejše preoblikovanje v svoji skoraj 40-letni karieri.

Preobrazba notranjosti

Na dogodku smo si lahko v povsem zatemnjeni zastraženi sobi, v kateri so parkirali enega od prototipov, brez fotoaparatov ogledali notranjost. Kolikor sem lahko pretipal in si ogledal obliko novega G, se mi je zdel podoben izvirniku. Ob vstopu v kabino pa se odpre nov svet. Po obliki armaturne plošče bi prej pomislil, da sedim v razredu E ali S. Samostoječ ekran so nadomestili z višjo armaturno linijo, pod katero so združili središčni zaslon in merilnike. Odvisno od želja sta lahko kar dva 12,3-palčna multimedijska zaslona, s katerima upravljamo prek dveh drsnikov na dotik na volanu.

Kabina skriva več ikoničnih oblikovnih elementov. Zračne reže v obliki turbin so oblikovane tako, da spominjajo na sprednje luči, zvočniki tik pod vetrobranskim steklom pa na izbočene smernike. Sovoznik se ob vožnji po brezpotjih še vedno lahko oklepa varnostnega držala. Gumbe zapore diferencialov so ohranili sredi armaturne plošče pod multimedijskim zaslonom. »Čeprav, veliko voznikov ne ve, čemu služijo, smo se odločili, da jih postavimo v sredino in s tem poudarimo terenski karakter vozila,« je dejal oblikovalec notranjosti Carsten Ertelt.

Več prostora

Voznik sedi blizu vetrobranskega stekla, od koder ima odličen pregled. Parkirna zavora je elektronska, zato ima sredinska konzola večje naslonjalo za roke in več prostora za shranjevanje. V predalu se skriva prostor za brezžično polnjenje pametnih telefonov, pred vrtljivim gumbom pa sta skriti dve držali za pijačo. Pod z usnjem in lesom pokritimi površinami naj bi se skrivala arhitektura elektronike razreda S, kar pomeni, da bo G opremljen z naprednimi asistenčnimi sistemi.

»Voznik in sovoznik ne sedita več tako skupaj. Več prostora (15 centimetrov več) za noge imajo potniki zadaj. Kaj smo spremenili, vam ne smem povedati, vendar lahko sami sklepate,« je še namignil Ertelt. Posebej oblikovani sedeži so že v osnovni različici oblečeni v usnje in ogrevani, spredaj imajo udobne vzglavnike, voznikov sedež pa še spominsko funkcijo. Za doplačilo vas bodo masirali, hladili in hitro greli, v ovinkih pa bodo za dodatno oporo skrbeli napihljivi ledveni zračni žepi. »Stranke so zahtevale, da zvok ob zapiranju vrat ostane nespremenjen,« še pripomni Ertelt.

Kakšna bo zunanjost?

Nova generacija oblikovno naj ne bi bila bistveno spremenjena. Brez dvoma pa bo daljša in precej širša. »Oblika je brezčasna, je ikona, kot so stol Barcelona, švicarski nož, steklenica kokakole, ford mustang … G-razred ostaja ikona, le izboljšana,« pravi doktor Güthenke - vodja razvoja razreda G. Edinstven videz pa bo zadržala z izpostavljenimi smerniki, rezervnim kolesom, kljukami iz sedemdesetih in bočnimi zaščitnimi letvami.

»Nove tehnologije in rešitve nam omogočajo, da ohranimo izvirne oblikovne detajle. Izbočeni smerniki so z varnostnega vidika problematični za pešce. Če pride do trčenja v pešcem, se ti spustijo v karoserijo. Preizkusili smo tudi zunanjost brez odtočnih žlebov (nad okni), kljuk in rezervenega kolesa, vendar avto brez njih deluje čudno,« so bile besede enega od inženirjev. Novi G bo v celoti svetovni javnosti predstavljen sredi januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Mercedesov postavljalec trendov še pred razkritjem poziral v Sloveniji
Avto
AvtoUroš Božin Mercedesov postavljalec trendov še pred razkritjem poziral v Sloveniji 7

Oče sodobnih štirivratnih kupejev bo v novi generaciji petsedežnik. Varnostne sisteme in šestvaljne motorje je dobil iz razreda-S. Na trg prihaja marca.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Avto
Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov 2

Mercedes je svojo ponudbo prvič obogatil s poltovornjakom, njihov razred X za najmanj 36.100 evrov pa naj bi letno prepričal vsaj 40 zahtevnih Slovencev.

FINANCE
Avto
Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu
Avto
AvtoMiloš Milač Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu 40

Ne tako majhen, precej drag, a vsebinsko zelo bogat in očitno zelo trendovski volkswagen T-roc se je postavil nad tekmece. Že letos želi na sam prodajni vrh, prepričal naj bi 1.800 Slovencev.

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)