(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Kako je Elon Musk poskušal prelisičiti Nemce

Čas branja: 1 min
11.12.2017  23:05
Novinar nemške revije Auto Bild je razkril prevaro Tesle v Nemčiji. Osnovni model za 60 tisoč evrov, cena je pogoj za subvencijo, a takšnega sploh ni mogoče kupiti.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Tesla Motors dodaj
Auto Bild dodaj
Elon Musk dodaj

Tesla Motors je za nemški trg pripravila poseben, opremsko skromnejši model S 75D z osnovno ceno pod 60 tisoč evrov brez davkov. Omenjena cena je pogoj, da kupci električnih vozil v Nemčiji za katerokoli avto (tudi dražjo različico določenega modela) lahko zaprosijo in prejmejo subvencijo za električna vozila v vrednosti štiri tisoč evrov (polovico zneska krijeta proizvajalec in nemški urad za gospodarstvo in nadzor izvoza (BAFA).

V Tesli so model S 75D postavili na spletni cenik, zapisali ceno pod 60 tisočakov brez davka (v Nemčiji je ta 19-odstoten) in kupce pozvali k nakupu ter jim obljubili subvencijo. Kupcem so obljubili ceno za model 75D, ki z davki in po odbitku subvencije znaša le okoli 65 tisoč evrov. To pa je ugodna ponudba za luksuzni električni avto s prek 300 konjskimi močmi, 4,4-sekundnim pospeškom do stotice in dosegom 490 kilometrov med polnjenji.

A kupčija se je kmalu sprevrgla v prevaro. Novinar nemške revije Auto Bild je namreč z naročilom preveril ugodno ceno in naletel na obvezen dodatek – opremski paket comfort v vrednosti prek 13 tisoč evrov, brez katerega je avto nemogoče naročiti, osnovno ceno pa dvigne prek 60 tisoč evrov, zato avto ne izpolnjuje pogojev za subvencijo. Kupec kljub vztrajanju, da želi kupiti osnovni model po ceniku, tega ni dobil po obljubljeni ceni, zato je naročilo storniral.

Tesla se je na zapis nemške revije odzvala s pojasnilom, da gre za nesporazum in obljubo da bo primer raziskala.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Koalicijski dogovor v Nemčiji: obsežne naložbe v izobraževanje, socialo in digitalizacijo 18

To med drugim predvideva koalicijski dogovor med konservativci CDU/CSU in socialdemokrati SPD. Zdaj je usoda dogovora odvisna od 440 tisoč...

FINANCE
Članki
Članki Funt je teden začel z izrazitim zdrsom 1

V primerjavi z začetkom leta 2016 je funt glede na evro zdaj vreden že okoli 17 odstotkov manj; to pa pomeni, da je z evri na Otoku zdaj...

FINANCE
Evropska komisija krepko izboljšala napoved o rasti za Slovenijo 6

Pri evropski komisiji pričakujejo, da se bo slovenski BDP letos okrepil za 4,7 odstotka, v letu 2018 pa za 4odstotke

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Junckerjev sklad kot učna ura, kako bomo črpali denar EU po letu 2020

Pogovor s podpredsednikom EIB o težavah, ki jih imajo nove članice EU pri izkoriščanju zmogljivosti sklada EFSI

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače