Tesla Motors je za nemški trg pripravila poseben, opremsko skromnejši model S 75D z osnovno ceno pod 60 tisoč evrov brez davkov. Omenjena cena je pogoj, da kupci električnih vozil v Nemčiji za katerokoli avto (tudi dražjo različico določenega modela) lahko zaprosijo in prejmejo subvencijo za električna vozila v vrednosti štiri tisoč evrov (polovico zneska krijeta proizvajalec in nemški urad za gospodarstvo in nadzor izvoza (BAFA).
V Tesli so model S 75D postavili na spletni cenik, zapisali ceno pod 60 tisočakov brez davka (v Nemčiji je ta 19-odstoten) in kupce pozvali k nakupu ter jim obljubili subvencijo. Kupcem so obljubili ceno za model 75D, ki z davki in po odbitku subvencije znaša le okoli 65 tisoč evrov. To pa je ugodna ponudba za luksuzni električni avto s prek 300 konjskimi močmi, 4,4-sekundnim pospeškom do stotice in dosegom 490 kilometrov med polnjenji.
A kupčija se je kmalu sprevrgla v prevaro. Novinar nemške revije Auto Bild je namreč z naročilom preveril ugodno ceno in naletel na obvezen dodatek – opremski paket comfort v vrednosti prek 13 tisoč evrov, brez katerega je avto nemogoče naročiti, osnovno ceno pa dvigne prek 60 tisoč evrov, zato avto ne izpolnjuje pogojev za subvencijo. Kupec kljub vztrajanju, da želi kupiti osnovni model po ceniku, tega ni dobil po obljubljeni ceni, zato je naročilo storniral.
Tesla se je na zapis nemške revije odzvala s pojasnilom, da gre za nesporazum in obljubo da bo primer raziskala.