Meritve prostornosti potniških prostorov in uporabnost tokratnih družinskih športnih terencev sta izvedla Anže Jereb in Iztok Kranjc iz TV oddaje Volan ter Borut Fakin iz revije Avto fokus. Kaj je pod črto zapisal Jereb?
Anže Jereb, Volan: "Najprej si je Iztok nastavil pravilen položaj za volanom in se takoj presedel na zadnjo klop, za vozniški sedež, Borut pa poleg njega. Merili smo oddaljenost glav obeh potnikov od stropa in dejansko ugotovili, da so vsi predstavniki dovolj prostorni, tudi Borut se z glavo nikjer ni dotikal stropa. Podobno je bilo pri kolenih, kjer je bilo prostora tudi dovolj, vsem predstavnikom smo dodelili tudi vse točke za nameščanje otroškega sedeža. Očitno so vsi družinsko naravnani, ker je nameščanje povsod sila enostavno.
Za vstop na zadnjo klop smo merili odprtino na dveh mestih, v višini glave in višini telesa. Razlike v seštevku so bile tudi okoli 30 centimetrov, torej 15 na posamezno merjenje, začuda C-HR ni bil slabši od ostalih. Zaradi manjše višine je seveda celotna odprtina manjša, a tudi to ne moti, naš Iztok je skakal v notranjostjo in jo odnesel brez poškodb. Oba uporabnika sta ocenjevala sedenje spredaj in zadaj, ne le prostornost, temveč udobje. Čeprav se povsod sedi dovolj dobro, razlike so. Ponekod je bil denimo sedalni del prekratek, kakšen sedež je bil pretrd, ponudil premalo bočne opore itd.
Koliko odlagališč premorejo?
Pri uporabnosti armaturne plošče smo ocenjevali število odlagališč, če svoje mesto najdeta dve plastenki, pollitrska in večja s prostornino 1,5 litra.
Če je za voznikovim sedežem žepek, če gre mapa formata A4 v sovoznikov predal in če sta ob vozniku odložišči za telefon in denarnico. Kakovost materialov smo ugotavljali z dotiki, ergonomijo pa tudi na podlagi tega, ali so za klimo ter radio fizična stikala, je zaslon na dotik hiter in intuitiven, kako je s stikali na volanu itd."
Kako uporabni so prtljažniki v praksi?
Merjenja prostornine prtljažnika sta se lotila Matjaž Terzič in Matej Štakul iz Dnevnika.
Matjaž Terzič, Dnevnik: "Pomagala sva si s štirimi kovčki različnih velikosti in eno veliko športno torbo, bolj kot kdajkoli doslej pa se je izkazalo, da sta šla prostornina prtljažnika v litrih »na papirju« in nato dejanska uporabnost prtljažnega prostora skorajda povsem z roko v roki.
Z naskokom najbolj zmogljiva sta volkswagen tiguan in seat ateca, blizu je bil tudi zmagovalec peugeot 3008, vsi trije so imeli ob tem tudi najnižjo višino nakladalnega robu, po pričakovanjih pa je najbolj skromen prtljažnik toyote CH-R, ki pa je imela, zanimivo, najvišjo odprtino med vsemi. Generalno sta med slabšimi še nissan qashqai in renault kadjar, drugi so si precej podobni in so v nekakšni zlati sredini.
Pa še to – kar se zlaganja naslonjal zadnjih sedežev tiče, pripomb ni za nobenega, ker sta renault kadjar in volkswagen tiguan edina omogočala zlaganje preko stikala (ročice) v prtljažniku in sta s tega vidika v pozitivnem smislu malenkost odstopala (se razlikovala) od drugih, pa sva njima na tem področju namenila točko in drugim ne."