Avto

Veliki primerjalni test devetih družinskih terencev

Prima test: s kolegi iz sedmih medijev smo na večdnevnem preizkusu primerjali devet športnih terencev C razreda

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.12.2017 00:10
Čas branja: 12 min

Športni terenci razreda C so imeli še pred dobrim desetletjem status nišnega razreda, danes pa si režejo že 12,6 odstotka trga. Zato ni nenavadno, da je v ta razred zapeljala že skoraj vsaka avtomobilska znamka. Kupcem so tovrstni avtomobili všeč, ker ponujajo več uporabnosti kot klasični petvratniki ali karavani.

Višji, bolj robustni

Ker so od tal oddaljeni od 16 do 21 centimetrov, se je z njimi mogoče zapeljati tudi na slabše ceste, kljub večinoma le prednjemu pogonu. Hkrati na povprečni dolžini 4,4 metra (zaradi višje strehe) skorajda ponujajo prostorske razmere razred večjih karavanov, passata, mondea in insignie.

Vse to je, skupaj z očitnim trendovstvom, dovolj, da so športni terenci oziroma terenci razreda SUV C osvojili tudi slovenske kupce. Kljub razmeroma visokim cenam, saj je za solidno opremljen avto tega razreda z 1,6-litrskim dizelskim motorjem treba odšteti med 24 in 30 tisoč evri, kar je več, kot stanejo razred večje limuzine ali karavani.

Deveterica na podrobnem preizkusu

Zaradi velikega zanimanja za tovrstne avtomobile in velike ponudbe smo s kolegi iz sedmih drugih medijev (oddaja Volan na Kanalu A, revija Avtofokus, Dnevnik, portala Avtomobilizem.com in Planet siol.net, vlogar Komotar Minuta in Žurnal24) zbrali devet tekmecev razreda C SUV: hyundaia tucsona, kio sportage, nissana qashqaia, opla grandlanda X, peugeota 3008, renaulta kadjarja, seata ateco, toyoto C-HR in volkswagna tiguana ter jih zapeljali med stožce, izmerili z metrom, preizkusili zavore, vozne lastnosti, porabo goriva ter se podrobno poglobili še v cene.

Te smo preverili v salonih, upoštevali smo le cene za gotovino (brez lizinga ali posojila), jih izenačili po opremi in postavili na startno linijo. Rezultati podrobne primerjave so zanimivi, predvsem spodkopavajo nekatera uveljavljena razmišljanja, katera znamka je poceni, katera pa draga.

Razbijamo nekatere mite

S primerjavo smo razblinili tudi nekaj mitov o športnosti, udobju in varnosti, ki smo jih doslej pripisovali določenim znamkam ali pa to počnejo same v oglasnih sporočilih. Če ste se torej tudi sami zaljubili v trendovske in uporabne športne terence, naj vam primerjava pomaga pri izbiri. Na spletni strani [Avto.finance.si] pa si lahko preberete še bolj poglobljeno oceno prima testa deveterice in razberete, v katerih kategorijah blestijo posamezni.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Veliki primerjalni test devetih družinskih terencev
Avto
AvtoMiloš Milač Veliki primerjalni test devetih družinskih terencev 5

Prima test: s kolegi iz sedmih medijev smo na večdnevnem preizkusu primerjali devet športnih terencev C razreda

FINANCE
Avto
Kako smo analizirali cene, izenačili opreme in pridobili popuste Prima testa križancev
Avto
AvtoMiloš Milač Kako smo analizirali cene, izenačili opreme in pridobili popuste Prima testa križancev

Koliko stanejo, kakšne popuste lahko dobite in koliko boste odšteli za servis športnih terencev - podatke sva pridobila Miloš Milač, Časnik Finance in Urška Radolovič, www.avtomobilizem.com

FINANCE
Avto
Kako smo izmerili porabo športnih terencev na testu Prima
Avto
AvtoMiloš Milač Kako smo izmerili porabo športnih terencev na testu Prima

Testni krog, dolg 122,7 kilometra, je potekal po avtocesti, magistrali in po mestu. Porabo smo izmerili po polnjenju posod za gorivo, ne s potovalnim računalnikom

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj
Avto
AvtoMiloš Milač Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj 9

Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z neulovljivo športnostjo in brutalnostjo.

FINANCE
Avto
Kateri križanci so preprečili nesrečo?
Avto
AvtoMatej Kačič Kateri križanci so preprečili nesrečo?

Na PRIMA testu družinskih športnih terencev smo preverili tudi asistenčne sisteme, njihovo delovanje ter infotainment. Dopolnjeno s ponovnim preizkusom zaviranja s hyundaijem tucsonom.

FINANCE
Avto
Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece
Avto
AvtoMiloš Milač Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 14

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih cen