Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Športni terenci razreda C so imeli še pred dobrim desetletjem status nišnega razreda, danes pa si režejo že 12,6 odstotka trga. Zato ni nenavadno, da je v ta razred zapeljala že skoraj vsaka avtomobilska znamka. Kupcem so tovrstni avtomobili všeč, ker ponujajo več uporabnosti kot klasični petvratniki ali karavani.
Višji, bolj robustni
Ker so od tal oddaljeni od 16 do 21 centimetrov, se je z njimi mogoče zapeljati tudi na slabše ceste, kljub večinoma le prednjemu pogonu. Hkrati na povprečni dolžini 4,4 metra (zaradi višje strehe) skorajda ponujajo prostorske razmere razred večjih karavanov, passata, mondea in insignie.
Vse to je, skupaj z očitnim trendovstvom, dovolj, da so športni terenci oziroma terenci razreda SUV C osvojili tudi slovenske kupce. Kljub razmeroma visokim cenam, saj je za solidno opremljen avto tega razreda z 1,6-litrskim dizelskim motorjem treba odšteti med 24 in 30 tisoč evri, kar je več, kot stanejo razred večje limuzine ali karavani.
Deveterica na podrobnem preizkusu
Zaradi velikega zanimanja za tovrstne avtomobile in velike ponudbe smo s kolegi iz sedmih drugih medijev (oddaja Volan na Kanalu A, revija Avtofokus, Dnevnik, portala Avtomobilizem.com in Planet siol.net, vlogar Komotar Minuta in Žurnal24) zbrali devet tekmecev razreda C SUV: hyundaia tucsona, kio sportage, nissana qashqaia, opla grandlanda X, peugeota 3008, renaulta kadjarja, seata ateco, toyoto C-HR in volkswagna tiguana ter jih zapeljali med stožce, izmerili z metrom, preizkusili zavore, vozne lastnosti, porabo goriva ter se podrobno poglobili še v cene.
Te smo preverili v salonih, upoštevali smo le cene za gotovino (brez lizinga ali posojila), jih izenačili po opremi in postavili na startno linijo. Rezultati podrobne primerjave so zanimivi, predvsem spodkopavajo nekatera uveljavljena razmišljanja, katera znamka je poceni, katera pa draga.
Razbijamo nekatere mite
S primerjavo smo razblinili tudi nekaj mitov o športnosti, udobju in varnosti, ki smo jih doslej pripisovali določenim znamkam ali pa to počnejo same v oglasnih sporočilih. Če ste se torej tudi sami zaljubili v trendovske in uporabne športne terence, naj vam primerjava pomaga pri izbiri. Na spletni strani [Avto.finance.si] pa si lahko preberete še bolj poglobljeno oceno prima testa deveterice in razberete, v katerih kategorijah blestijo posamezni.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Koliko stanejo, kakšne popuste lahko dobite in koliko boste odšteli za servis športnih terencev - podatke sva pridobila Miloš Milač, Časnik Finance in Urška Radolovič, www.avtomobilizem.com
Testni krog, dolg 122,7 kilometra, je potekal po avtocesti, magistrali in po mestu. Porabo smo izmerili po polnjenju posod za gorivo, ne s potovalnim računalnikom
Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z neulovljivo športnostjo in brutalnostjo.
Na PRIMA testu družinskih športnih terencev smo preverili tudi asistenčne sisteme, njihovo delovanje ter infotainment. Dopolnjeno s ponovnim preizkusom zaviranja s hyundaijem tucsonom.
Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.
Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.
Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki ih prejemate.