Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Hibridni pogon več ne zahteva kompromisov. V ravu4 je z majhno porabo in občutno izboljšanimi zmogljivostmi tudi v razredu športnih terencev postal resen konkurent dizlom
Veliko Audija v majhni embalaži Veliko Audija v majhni embalaži Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino, digitalnimi merilniki in posluhom za varnost daje skoraj toliko, kot večji modeli.
Boj kovin na prehodu v električno dobo Boj kovin na prehodu v električno dobo Nove ideje, kako v baterijah za električne avtomobile zmanjšati uporabo redkih kovin in jih nadomestiti z bolj razširjenimi, čeprav trenutno dražjimi
Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Lexusov novinec UX je vstopnica v svet japonskega gostoljubja in prestiža, celotno izkušnjo pa začini še dobro izpopolnjen samopolnilni hibridni sistem.
Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Rast proizvodnje baterij za električne avtomobile prinaša pritisk na trg in izbiro kovin. Eden izmed največjih proizvajalcev bi kobalt in nikelj zamenjal za platinske kovine. Kako velik izziv je to, kakšne so cene kovin, katere so druge politične, moralne in tehnične ovire? Preizkusili smo dva nova hibrida – priključnega v BMW 330e in klasičnega v lexusu UX250h. Toyota se povezuje z URI Soča, na pragu že prvi posel. Daimlerju visoka kazen, povezana z dizelskim škandalom, korejca za 40 ali 50 tisoč evrov in še marsikaj ...

Veliki primerjalni test devetih družinskih terencev

Čas branja: 12 min
08.12.2017  00:10
Prima test: s kolegi iz sedmih medijev smo na večdnevnem preizkusu primerjali devet športnih terencev C razreda

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Dnevnik dodaj
Žurnal24 dodaj
Hyundai dodaj
Kia dodaj
Seat dodaj

Športni terenci razreda C so imeli še pred dobrim desetletjem status nišnega razreda, danes pa si režejo že 12,6 odstotka trga. Zato ni nenavadno, da je v ta razred zapeljala že skoraj vsaka avtomobilska znamka. Kupcem so tovrstni avtomobili všeč, ker ponujajo več uporabnosti kot klasični petvratniki ali karavani.

Višji, bolj robustni

Ker so od tal oddaljeni od 16 do 21 centimetrov, se je z njimi mogoče zapeljati tudi na slabše ceste, kljub večinoma le prednjemu pogonu. Hkrati na povprečni dolžini 4,4 metra (zaradi višje strehe) skorajda ponujajo prostorske razmere razred večjih karavanov, passata, mondea in insignie.

Vse to je, skupaj z očitnim trendovstvom, dovolj, da so športni terenci oziroma terenci razreda SUV C osvojili tudi slovenske kupce. Kljub razmeroma visokim cenam, saj je za solidno opremljen avto tega razreda z 1,6-litrskim dizelskim motorjem treba odšteti med 24 in 30 tisoč evri, kar je več, kot stanejo razred večje limuzine ali karavani.

Deveterica na podrobnem preizkusu

Zaradi velikega zanimanja za tovrstne avtomobile in velike ponudbe smo s kolegi iz sedmih drugih medijev (oddaja Volan na Kanalu A, revija Avtofokus, Dnevnik, portala Avtomobilizem.com in Planet siol.net, vlogar Komotar Minuta in Žurnal24) zbrali devet tekmecev razreda C SUV: hyundaia tucsona, kio sportage, nissana qashqaia, opla grandlanda X, peugeota 3008, renaulta kadjarja, seata ateco, toyoto C-HR in volkswagna tiguana ter jih zapeljali med stožce, izmerili z metrom, preizkusili zavore, vozne lastnosti, porabo goriva ter se podrobno poglobili še v cene.

Te smo preverili v salonih, upoštevali smo le cene za gotovino (brez lizinga ali posojila), jih izenačili po opremi in postavili na startno linijo. Rezultati podrobne primerjave so zanimivi, predvsem spodkopavajo nekatera uveljavljena razmišljanja, katera znamka je poceni, katera pa draga.

Razbijamo nekatere mite

S primerjavo smo razblinili tudi nekaj mitov o športnosti, udobju in varnosti, ki smo jih doslej pripisovali določenim znamkam ali pa to počnejo same v oglasnih sporočilih. Če ste se torej tudi sami zaljubili v trendovske in uporabne športne terence, naj vam primerjava pomaga pri izbiri. Na spletni strani [Avto.finance.si] pa si lahko preberete še bolj poglobljeno oceno prima testa deveterice in razberete, v katerih kategorijah blestijo posamezni.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Veliki primerjalni test devetih družinskih terencev 6

Prima test: s kolegi iz sedmih medijev smo na večdnevnem preizkusu primerjali devet športnih terencev C razreda

AVTO
Testi
Testi Kako smo analizirali cene, izenačili opreme in pridobili popuste Prima testa križancev

Koliko stanejo, kakšne popuste lahko dobite in koliko boste odšteli za servis športnih terencev - podatke sva pridobila Miloš Milač,...

AVTO
Testi
Testi Kako smo izmerili porabo športnih terencev na testu Prima

Testni krog, dolg 122,7 kilometra, je potekal po avtocesti, magistrali in po mestu. Porabo smo izmerili po polnjenju posod za gorivo, ne s...

AVTO
Novosti
Novosti Korejec se pridružuje stampedu in pregreva trg križancev

Stonic ima stas kompaktnega križanca oziroma športnega terenca, ki verjetno dokazuje, da zmorejo pri južnokorejski Kii hitro in vešče...

AVTO
Novosti
Novosti Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 16

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih...

AVTO
Testi
Testi Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj 9

Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z...

AVTO
Novosti
Novosti Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

AVTO
Novice
Novice Avto postaja intimni prostor, avtonomni dostavnik ali potujoča trgovina 5

Sejem elektronike CES v Las Vegasu prikazuje zanimivo prihodnost mobilnosti, ki iz enačbe vselej povsem izloča voznika.