Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Od lahkega štirikolesnika twiziya, rabljenih francozov, prve generacije nissana leafa do ameriškega »fička« 500e, ki v Evropo in Slovenijo prihaja po drugačnih kanalih
Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Prvič v zgodovini se povezujeta klasična energetika in transport. Ne motor, baterija in polnjenje bosta glavna elementa avta prihodnosti.
Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus na slovenski trg prinaša pošten prepih v kompaktnem razredu. Celostno zelo dober avto pa ima precej višje cene kot prej. Analizirali smo nov položaj focusa, razloge za podražitev in preverili kaj ponuja za najmanj 16.990 evrov.
So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg Katere električne avtomobile lahko pri nas dobite takoj, na katere pa boste čakali zelo dolgo
Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.

Z Robertom Lešnikom osebno o novem mercedes-benzu CLS

Čas branja: 3 min
07.12.2017  14:13
Na avtosalonu v Los Angelesu smo z vodjo oblikovanja zunanjosti mercedes-benzov, Slovencem Robertom Lešnikom, poklepetali o njegovi novi stvaritvi – mercedes-benzu CLS tretje generacije, ki je na salonu doživel svetovno premiero
Z Robertom Lešnikom osebno o novem mercedes-benzu CLS
Robert Lešnik ob svoji novi stvaritvi, mercedes-benzu CLS tretje generacije, ki ga je pretekli teden premierno predstavil na avtosalonu v Los Angelesu.
Foto: Milos Milac

»O, pozdravljeni, ste vi tudi v Los Angelesu?« me je Lešnik ogovoril na razstavnem prostoru nemške znamke, obkrožen z novinarji. Hitro je končal pogovor z njimi in se mi posvetil. S sijočimi očmi se je hip zatem lotil pojasnjevanja, zakaj je CLS ostal poseben v razredu, v katerega je od leta 2004 vstopilo veliko tekmecev. Gre za razred štirivratnih kupejev, razred, ki ga je daljnega leta 2004 ustanovil prav Mercedes-Benz z modelom CLS prve generacije.

»Je bilo težko nadaljevati zgodbo ikone, kot je CLS?« ga vprašam.

»Ja, seveda, a menim, da nam je odlično uspelo. Po prvi generaciji CLS so nas mnogi tekmeci kopirali, nekateri celo zelo neposredno, tako da je bilo težko ohraniti prednost pred njimi,« odvrne Lešnik in se zatopi v poteze novega avtomobila.

»Poglejte stransko linijo, to smo ustvarili brez kakršnihkoli prehodov, robov. Tega tekmeci nimajo, tudi prvi CLS je bil v tem delu drugačen, imel je ostro linijo. Vseeno pa smo z novim modelom ohranili nekatere osnovne poteze originala, precej bolj kot z drugo generacijo CLS,« je navdušeno pojasnjeval in dodal, da CLS z obliko delno sledi drugim modelom te znamke, kar sodi v stategijo Mercedes-Benza.

»Posebna so tudi stranska stekla, ki se v celoti pogrezajo v boke in so brez kakršnegakoli stebrička. Zadnje je sicer razdeljeno v dva dela, zaradi tesnjenja ter lažjega odpiranja in zapiranja. Zadek je obenem širši od prednjega dela.«

»Kaj pa oblika zadka, ta se vseeno nekoliko zalomi?« se pozanimam. »Na zadku smo morali narediti rahel rob, zgolj zaradi voznih lastnosti. Zavihek skrbi za stabilnost avtomobila pri večjih hitrostih. Rad pa bi poudaril prednji del – tako imenovani shark nose (nos morskega psa), ki je obrnjen navznoter, žarometi pa so v celoti postavljeni na skrajni rob prednjega dela avtomobila.«

Novi CLS je resda delno podoben še bolj športnemu AMG GT, predvsem v predelu maske, a je po nečem vseeno zelo poseben. Znak Mercedes-Benza je prvič obrnjen navzdol. »Doslej je bil znak vselej obrnjen navzgor, povsem pokončen položaj pa ni mogoč zaradi pravilnega delovanja radarskega tempomata,« še pojasni Lešnik.

Katere so še novosti novega mercedes-benza CLS, si preberite v prvi predstavitvi.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že...

AVTO
Testi
Testi Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa...

AVTO
Novosti
Novosti Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25...

AVTO
Novosti
Novosti Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v...

AVTO
Novice
Novice Slovo legende: hribolazca, ki nastaja nedaleč od slovenske meje

V Stuttgartu se od legendarnega terenca, očeta Mercedesovih terencev, poslavljajo z omejenimi serijami. V bogati karieri je peljal...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedesov postavljalec trendov še pred razkritjem poziral v Sloveniji 7

Oče sodobnih štirivratnih kupejev bo v novi generaciji petsedežnik. Varnostne sisteme in šestvaljne motorje je dobil iz razreda-S. Na...

AVTO
Novice
Novice Cirkus tehnike in adrenalina v režiji Mercedes-Benza 3

Vrhunska tehnologija v službi varnosti in udobja, razkazovanje motornih mišic iz Affalterbacha, piljenje vozniških spretnosti in mnoge...

AVTO
Novice
Novice Reportaža: mišice in težki terenci v najbolj eko ameriški zvezni državi 3

Avtomobilski salon Automobility v Los Angelesu, ki smo ga obiskali pred kratkim, je prava parada bencinskih mišic; o ekologiji, ki jo tako...