»O, pozdravljeni, ste vi tudi v Los Angelesu?« me je Lešnik ogovoril na razstavnem prostoru nemške znamke, obkrožen z novinarji. Hitro je končal pogovor z njimi in se mi posvetil. S sijočimi očmi se je hip zatem lotil pojasnjevanja, zakaj je CLS ostal poseben v razredu, v katerega je od leta 2004 vstopilo veliko tekmecev. Gre za razred štirivratnih kupejev, razred, ki ga je daljnega leta 2004 ustanovil prav Mercedes-Benz z modelom CLS prve generacije.
»Je bilo težko nadaljevati zgodbo ikone, kot je CLS?« ga vprašam.
»Ja, seveda, a menim, da nam je odlično uspelo. Po prvi generaciji CLS so nas mnogi tekmeci kopirali, nekateri celo zelo neposredno, tako da je bilo težko ohraniti prednost pred njimi,« odvrne Lešnik in se zatopi v poteze novega avtomobila.
»Poglejte stransko linijo, to smo ustvarili brez kakršnihkoli prehodov, robov. Tega tekmeci nimajo, tudi prvi CLS je bil v tem delu drugačen, imel je ostro linijo. Vseeno pa smo z novim modelom ohranili nekatere osnovne poteze originala, precej bolj kot z drugo generacijo CLS,« je navdušeno pojasnjeval in dodal, da CLS z obliko delno sledi drugim modelom te znamke, kar sodi v stategijo Mercedes-Benza.
»Posebna so tudi stranska stekla, ki se v celoti pogrezajo v boke in so brez kakršnegakoli stebrička. Zadnje je sicer razdeljeno v dva dela, zaradi tesnjenja ter lažjega odpiranja in zapiranja. Zadek je obenem širši od prednjega dela.«
»Kaj pa oblika zadka, ta se vseeno nekoliko zalomi?« se pozanimam. »Na zadku smo morali narediti rahel rob, zgolj zaradi voznih lastnosti. Zavihek skrbi za stabilnost avtomobila pri večjih hitrostih. Rad pa bi poudaril prednji del – tako imenovani shark nose (nos morskega psa), ki je obrnjen navznoter, žarometi pa so v celoti postavljeni na skrajni rob prednjega dela avtomobila.«
Novi CLS je resda delno podoben še bolj športnemu AMG GT, predvsem v predelu maske, a je po nečem vseeno zelo poseben. Znak Mercedes-Benza je prvič obrnjen navzdol. »Doslej je bil znak vselej obrnjen navzgor, povsem pokončen položaj pa ni mogoč zaradi pravilnega delovanja radarskega tempomata,« še pojasni Lešnik.
Katere so še novosti novega mercedes-benza CLS, si preberite v prvi predstavitvi.
Foto: Miloš Milač