Ni citroën, kot ga še ni bilo, je pa citroën, kot je bil Ni citroën, kot ga še ni bilo, je pa citroën, kot je bil Francozi so C3 aircrossa oblekli v všečno karoserijsko obleko, dodali zanimivo in drugačno armaturo, zagotovili spodobno notranjo prostornost, a jim še na misel ni prišlo, da bi ga opremili s štirikolesnim pogonom.
Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni? Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni? Izkoristite priložnost edinstvenega team buildinga z vašimi sodelavci - pridite na dogodek Najboljši poslovni vozniki in se preizkusite v varni vožnji osebnih in gospodarskih vozil.
So lastništvu avtomobilov šteti dnevi? So lastništvu avtomobilov šteti dnevi? Vse več proizvajalcev ponuja tudi avtomobilske naročnine, saj se milenijci v dobi Uberja izogibajo lastništvu avtov. Nekateri trgovci so zaskrbljeni, da jih bodo proizvajalci z naročninami zaobšli. Preverili smo, katere znamke ponujajo naročnine in koliko stanejo.
Polnjenje rezervoarja bo najdražje po letu 2015 Polnjenje rezervoarja bo najdražje po letu 2015 Ministrstvo za finance trošarin ne namerava zniževati
Kako se sloviti golf izkaže v električni različici? Kako se sloviti golf izkaže v električni različici? Volkswagen e-golf: Volkswagnov električni golf nikoli ni bil prodajni zvezdnik pri električnih vozilih, vendar pa je podobno kot njegov klasični brat zanesljiva izbira.

Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

06.12.2017  23:05
Lamborghini urus je brutalen prikaz hitrosti in ekstravagantnosti. Najzmogljivejši športni terenec ima 478 kilovatov. Na ceste bo zapeljal spomladi, cene brez davkov pa se začnejo pri 171 tisoč evrih.
Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

Italijanska butična znamka Lamborghini, katere avtomobili se najpogosteje znajdejo na posterjih in ohranjevalnikih zaslona, se z novim modelom urus spušča v razred športnih terencev. Zasnovan je na Volkswagnovi platformi na katero so postavljeni audi Q7, porsche cayenne in bentley bentayga. Urus je luksuzen in hkrati najzmogljivejši športni terenec, ki združuje nepozaben dizajn, hitrost, razkošje in vsakdanjo uporabnost.

Drzen italijanski dizajn

Edinstvena oblika lomljenih ploskev in ostrih robov so zaščitni znak znamke. Kratki previsi izražajo dinamičen značaj in dominanten položaj na cesti. Značilen našpičen sprednji del ter kupejevski zadek povezuje bočna linija, ki se vzpenja pod okni. Šesterokotni kolesni oboki objemajo platišča velikosti od 21 do 23 palcev. Širok zadek zaključuje položno zadnje okno, zračniki in štiri izpušne cevi.

Notranjost urusa v primerjavi z utesnjenima in že kar malce klavstrofobičnima kabinama huracana in aventadorja deluje prostorno. Oblikovno je sorodnost s super-športnima bratoma očitna. Ni težko ugotoviti, da je to najbolj uporaben lamborghini. Ima kar štiri oziroma pet sedežev. Trije metri medosne razdalje omogočajo nizko sedežno postavitev. Ker je motor postavljen pred kabino, je zadaj prostoren prtljažnik, ki ponuja 617 litrov prostora, s podrtima zadnjima sedežema pa lahko vanj stlačite za 1.596 litrov prtljage. A to je lamborghini in bi bil greh, če bi zanemarili kaj zmore.

Bes 650 'konjev'

V podivjane bike iz Sant'Agate se po dolgem času vrača za italijansko znamko 'majhen' osemvaljnik. Agregatu s štirimi litri delovne prostornine so dodali dve turbini. Za maksimalno predstavo tako skrbi 478 kilovatov (650 konjev) z 850 njutonmetri navora. Do stotice se zažene v 3,6 sekunde, končna hitrost pa je prek 300 kilometrov na uro. Urus se kljub teži 2.200 kilogramov ne ustraši zavojev, saj ima štirikolesni pogon z aktivnim vektoriranjem navora in štirikolesno krmiljenje, ki zagotavlja gibčnost pri nizkih in stabilnost pri visokih hitrostih.

Pogonski sklop je na podvozje pritrjen z držali, ki zmanjšajo učinek gibanja motorja in zagotavljajo dodatno togost podvozja. Zibanje karoserije v zavojih je s pomočjo elektromehanskega stabilizacijskega sistema odpravljeno. Urus je primeren za vsakodnevno vožnjo v najrazličnejših okoljih. Zračno vzmetenje omogoča ročno prilagajanje oddaljenosti od tal (od 158 do 248 milimetrov) glede na podlago in vozne pogoje.

Igranje s karakterjem

Voznik z ročico izbira med šestimi voznimi načini, ki spreminjajo obnašanje avtomobila. V načinu corsa postane urus zelo napadalen in v njem zavre ubijalska kri, lahko pa ga v načinu neve ali sabbia zapeljete na sneg ali pesek. Najnovejšega podivjanega bika bodo prvi kupci na lastni koži preizkusili spomladi. Kasneje bo na voljo kot priključni hibrid. Cena osnovnega brez davkov v Evropi je 171 tisoč evrov. V Sloveniji boste zaradi visokega davka na motorna vozila zanj morali odšteti bistveno več, vsaj 240 tisočakov. Svojega lahko konfigurirate na povezavi.

Poslovni avto leta 2018

Glasujte za najboljši avto leta v štirih kategorijah: službeni, poslovni, managerski in EKO avto.
Glasovanje poteka do 10. maja, med oddanimi glasovi pa bomo izžrebali tudi prejemnike praktičnih nagrad.

 
Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki Bo novi šengenski sistem pameten ali samo brihten? 2

Ta teden so članice EU potrdile pravno podlago za pametne šengenske meje; sistem bo zaživel predvidoma do leta 2020, pri mejnih...

FINANCE
Članki
Članki Evropski finančni ministri tokrat o reformi DDV in obdavčitve dela

Davki … in davki - ti bodo zaznamovali ponedeljkovo zasedanje evrskih finančnih ministrov ter torkovo zasedanje finančnih ministrov...

FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

AVTO
Posel
Posel Zakaj je bila septembra prodaja novih avtov največja v V. Britaniji - čeprav je strmoglavila 2

Kako to, da je septembra prišlo do britanskega paradoksa pri prodaji novih avtov in kaj se je pri prodaji novih avtov v EU dogajalo v...

FINANCE
Članki
Članki Ocena Bruslja: slovenski proračun vsebuje tveganja 3

V danes objavljeni oceni je Bruselj slovenskemu proračunu za 2018 pripel najslabšo od treh možnih ocen, saj meni, da v njem obstajajo...