Dekleta, ki smo jih ujeli v Los Angelesu Dekleta, ki smo jih ujeli v Los Angelesu Hostese avtosalona v Los Angelesu v najboljši formi – urejene, zgovorne in tehnično podkovane
Reportaža: mišice in težki terenci v najbolj eko ameriški zvezni državi Reportaža: mišice in težki terenci v najbolj eko ameriški zvezni državi Avtomobilski salon Automobility v Los Angelesu, ki smo ga obiskali pred kratkim, je prava parada bencinskih mišic; o ekologiji, ki jo tako zelo promovira Kalifornija, je bilo bolj malo videti
Bilanca: Slovenci ponoreli za avtomobili, najbolj za športnimi terenci Bilanca: Slovenci ponoreli za avtomobili, najbolj za športnimi terenci Tretjino novih avtomobilov oziroma 13,5 odstotka več kot lani so kupili zasebni kupci, največje rasti dosegajo športni terenci
Se bo tudi notranjost novega mercedesa razreda G obdržala 40 let? Se bo tudi notranjost novega mercedesa razreda G obdržala 40 let? Sedeli smo v novi generaciji razreda G, ki doživlja največje spremembe v svoji bogati karieri. Potnikom bo ponujal bistveno prostornejšo in razkošnejšo kabino z najmodernejšimi asistenčnimi sistemi.
Kako je Elon Musk poskušal prelisičiti Nemce Kako je Elon Musk poskušal prelisičiti Nemce Novinar nemške revije Auto Bild je razkril prevaro Tesle v Nemčiji. Osnovni model za 60 tisoč evrov, cena je pogoj za subvencijo, a takšnega sploh ni mogoče kupiti.

Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

06.12.2017  23:05
Lamborghini urus je brutalen prikaz hitrosti in ekstravagantnosti. Najzmogljivejši športni terenec ima 478 kilovatov. Na ceste bo zapeljal spomladi, cene brez davkov pa se začnejo pri 171 tisoč evrih.
Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

Italijanska butična znamka Lamborghini, katere avtomobili se najpogosteje znajdejo na posterjih in ohranjevalnikih zaslona, se z novim modelom urus spušča v razred športnih terencev. Zasnovan je na Volkswagnovi platformi na katero so postavljeni audi Q7, porsche cayenne in bentley bentayga. Urus je luksuzen in hkrati najzmogljivejši športni terenec, ki združuje nepozaben dizajn, hitrost, razkošje in vsakdanjo uporabnost.

Drzen italijanski dizajn

Edinstvena oblika lomljenih ploskev in ostrih robov so zaščitni znak znamke. Kratki previsi izražajo dinamičen značaj in dominanten položaj na cesti. Značilen našpičen sprednji del ter kupejevski zadek povezuje bočna linija, ki se vzpenja pod okni. Šesterokotni kolesni oboki objemajo platišča velikosti od 21 do 23 palcev. Širok zadek zaključuje položno zadnje okno, zračniki in štiri izpušne cevi.

Notranjost urusa v primerjavi z utesnjenima in že kar malce klavstrofobičnima kabinama huracana in aventadorja deluje prostorno. Oblikovno je sorodnost s super-športnima bratoma očitna. Ni težko ugotoviti, da je to najbolj uporaben lamborghini. Ima kar štiri oziroma pet sedežev. Trije metri medosne razdalje omogočajo nizko sedežno postavitev. Ker je motor postavljen pred kabino, je zadaj prostoren prtljažnik, ki ponuja 617 litrov prostora, s podrtima zadnjima sedežema pa lahko vanj stlačite za 1.596 litrov prtljage. A to je lamborghini in bi bil greh, če bi zanemarili kaj zmore.

Bes 650 'konjev'

V podivjane bike iz Sant'Agate se po dolgem času vrača za italijansko znamko 'majhen' osemvaljnik. Agregatu s štirimi litri delovne prostornine so dodali dve turbini. Za maksimalno predstavo tako skrbi 478 kilovatov (650 konjev) z 850 njutonmetri navora. Do stotice se zažene v 3,6 sekunde, končna hitrost pa je prek 300 kilometrov na uro. Urus se kljub teži 2.200 kilogramov ne ustraši zavojev, saj ima štirikolesni pogon z aktivnim vektoriranjem navora in štirikolesno krmiljenje, ki zagotavlja gibčnost pri nizkih in stabilnost pri visokih hitrostih.

Pogonski sklop je na podvozje pritrjen z držali, ki zmanjšajo učinek gibanja motorja in zagotavljajo dodatno togost podvozja. Zibanje karoserije v zavojih je s pomočjo elektromehanskega stabilizacijskega sistema odpravljeno. Urus je primeren za vsakodnevno vožnjo v najrazličnejših okoljih. Zračno vzmetenje omogoča ročno prilagajanje oddaljenosti od tal (od 158 do 248 milimetrov) glede na podlago in vozne pogoje.

Igranje s karakterjem

Voznik z ročico izbira med šestimi voznimi načini, ki spreminjajo obnašanje avtomobila. V načinu corsa postane urus zelo napadalen in v njem zavre ubijalska kri, lahko pa ga v načinu neve ali sabbia zapeljete na sneg ali pesek. Najnovejšega podivjanega bika bodo prvi kupci na lastni koži preizkusili spomladi. Kasneje bo na voljo kot priključni hibrid. Cena osnovnega brez davkov v Evropi je 171 tisoč evrov. V Sloveniji boste zaradi visokega davka na motorna vozila zanj morali odšteti bistveno več, vsaj 240 tisočakov. Svojega lahko konfigurirate na povezavi.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Evropski finančni ministri tokrat o reformi DDV in obdavčitve dela

Davki … in davki - ti bodo zaznamovali ponedeljkovo zasedanje evrskih finančnih ministrov ter torkovo zasedanje finančnih ministrov...

FINANCE
Članki
Članki Trenutek resnice: Mario Draghi bo predvidoma nakazal, kdaj bo ECB začela višati obrestne mere 4

Vse oči so spet uprte v Frankfurt, kjer bo šef ECB Mario Draghi na zgodnjepopoldanski tiskovni konferenci predvidoma razkril, kakšna bo...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

FINANCE
Članki
Članki Bo novi šengenski sistem pameten ali samo brihten? 1

Ta teden so članice EU potrdile pravno podlago za pametne šengenske meje; sistem bo zaživel predvidoma do leta 2020, pri mejnih...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Andrej Babiš, češki Trump in verjetni novi češki premier

Andrej Babiš ima dar, da ljudje v njem vidijo tisto, kar hočejo – na primer borca proti korupciji, čeprav so ga maja kot finančnega...

AVTO
Posel
Posel Zakaj je bila septembra prodaja novih avtov največja v V. Britaniji - čeprav je strmoglavila 2

Kako to, da je septembra prišlo do britanskega paradoksa pri prodaji novih avtov in kaj se je pri prodaji novih avtov v EU dogajalo v...