Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

Čas branja: 3 min
06.12.2017  23:05
Lamborghini urus je brutalen prikaz hitrosti in ekstravagantnosti. Najzmogljivejši športni terenec ima 478 kilovatov. Na ceste bo zapeljal spomladi, cene brez davkov pa se začnejo pri 171 tisoč evrih.
Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Lamborghini dodaj

Italijanska butična znamka Lamborghini, katere avtomobili se najpogosteje znajdejo na posterjih in ohranjevalnikih zaslona, se z novim modelom urus spušča v razred športnih terencev. Zasnovan je na Volkswagnovi platformi na katero so postavljeni audi Q7, porsche cayenne in bentley bentayga. Urus je luksuzen in hkrati najzmogljivejši športni terenec, ki združuje nepozaben dizajn, hitrost, razkošje in vsakdanjo uporabnost.

Drzen italijanski dizajn

Edinstvena oblika lomljenih ploskev in ostrih robov so zaščitni znak znamke. Kratki previsi izražajo dinamičen značaj in dominanten položaj na cesti. Značilen našpičen sprednji del ter kupejevski zadek povezuje bočna linija, ki se vzpenja pod okni. Šesterokotni kolesni oboki objemajo platišča velikosti od 21 do 23 palcev. Širok zadek zaključuje položno zadnje okno, zračniki in štiri izpušne cevi.

Notranjost urusa v primerjavi z utesnjenima in že kar malce klavstrofobičnima kabinama huracana in aventadorja deluje prostorno. Oblikovno je sorodnost s super-športnima bratoma očitna. Ni težko ugotoviti, da je to najbolj uporaben lamborghini. Ima kar štiri oziroma pet sedežev. Trije metri medosne razdalje omogočajo nizko sedežno postavitev. Ker je motor postavljen pred kabino, je zadaj prostoren prtljažnik, ki ponuja 617 litrov prostora, s podrtima zadnjima sedežema pa lahko vanj stlačite za 1.596 litrov prtljage. A to je lamborghini in bi bil greh, če bi zanemarili kaj zmore.

Bes 650 'konjev'

V podivjane bike iz Sant'Agate se po dolgem času vrača za italijansko znamko 'majhen' osemvaljnik. Agregatu s štirimi litri delovne prostornine so dodali dve turbini. Za maksimalno predstavo tako skrbi 478 kilovatov (650 konjev) z 850 njutonmetri navora. Do stotice se zažene v 3,6 sekunde, končna hitrost pa je prek 300 kilometrov na uro. Urus se kljub teži 2.200 kilogramov ne ustraši zavojev, saj ima štirikolesni pogon z aktivnim vektoriranjem navora in štirikolesno krmiljenje, ki zagotavlja gibčnost pri nizkih in stabilnost pri visokih hitrostih.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Pogonski sklop je na podvozje pritrjen z držali, ki zmanjšajo učinek gibanja motorja in zagotavljajo dodatno togost podvozja. Zibanje karoserije v zavojih je s pomočjo elektromehanskega stabilizacijskega sistema odpravljeno. Urus je primeren za vsakodnevno vožnjo v najrazličnejših okoljih. Zračno vzmetenje omogoča ročno prilagajanje oddaljenosti od tal (od 158 do 248 milimetrov) glede na podlago in vozne pogoje.

Igranje s karakterjem

Voznik z ročico izbira med šestimi voznimi načini, ki spreminjajo obnašanje avtomobila. V načinu corsa postane urus zelo napadalen in v njem zavre ubijalska kri, lahko pa ga v načinu neve ali sabbia zapeljete na sneg ali pesek. Najnovejšega podivjanega bika bodo prvi kupci na lastni koži preizkusili spomladi. Kasneje bo na voljo kot priključni hibrid. Cena osnovnega brez davkov v Evropi je 171 tisoč evrov. V Sloveniji boste zaradi visokega davka na motorna vozila zanj morali odšteti bistveno več, vsaj 240 tisočakov. Svojega lahko konfigurirate na povezavi.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Trenutek resnice: Mario Draghi bo predvidoma nakazal, kdaj bo ECB začela višati obrestne mere 4

Vse oči so spet uprte v Frankfurt, kjer bo šef ECB Mario Draghi na zgodnjepopoldanski tiskovni konferenci predvidoma razkril, kakšna bo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Andrej Babiš, češki Trump in verjetni novi češki premier

Andrej Babiš ima dar, da ljudje v njem vidijo tisto, kar hočejo – na primer borca proti korupciji, čeprav so ga maja kot finančnega...