Avto

Razjarjeni bik v obleki športnega terenca

Lamborghini urus je brutalen prikaz hitrosti in ekstravagantnosti. Najzmogljivejši športni terenec ima 478 kilovatov. Na ceste bo zapeljal spomladi, cene brez davkov pa se začnejo pri 171 tisoč evrih.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
06.12.2017 23:05
Čas branja: 3 min

Italijanska butična znamka Lamborghini, katere avtomobili se najpogosteje znajdejo na posterjih in ohranjevalnikih zaslona, se z novim modelom urus spušča v razred športnih terencev. Zasnovan je na Volkswagnovi platformi na katero so postavljeni audi Q7, porsche cayenne in bentley bentayga. Urus je luksuzen in hkrati najzmogljivejši športni terenec, ki združuje nepozaben dizajn, hitrost, razkošje in vsakdanjo uporabnost.

Drzen italijanski dizajn

Edinstvena oblika lomljenih ploskev in ostrih robov so zaščitni znak znamke. Kratki previsi izražajo dinamičen značaj in dominanten položaj na cesti. Značilen našpičen sprednji del ter kupejevski zadek povezuje bočna linija, ki se vzpenja pod okni. Šesterokotni kolesni oboki objemajo platišča velikosti od 21 do 23 palcev. Širok zadek zaključuje položno zadnje okno, zračniki in štiri izpušne cevi.

Notranjost urusa v primerjavi z utesnjenima in že kar malce klavstrofobičnima kabinama huracana in aventadorja deluje prostorno. Oblikovno je sorodnost s super-športnima bratoma očitna. Ni težko ugotoviti, da je to najbolj uporaben lamborghini. Ima kar štiri oziroma pet sedežev. Trije metri medosne razdalje omogočajo nizko sedežno postavitev. Ker je motor postavljen pred kabino, je zadaj prostoren prtljažnik, ki ponuja 617 litrov prostora, s podrtima zadnjima sedežema pa lahko vanj stlačite za 1.596 litrov prtljage. A to je lamborghini in bi bil greh, če bi zanemarili kaj zmore.

Bes 650 'konjev'

V podivjane bike iz Sant'Agate se po dolgem času vrača za italijansko znamko 'majhen' osemvaljnik. Agregatu s štirimi litri delovne prostornine so dodali dve turbini. Za maksimalno predstavo tako skrbi 478 kilovatov (650 konjev) z 850 njutonmetri navora. Do stotice se zažene v 3,6 sekunde, končna hitrost pa je prek 300 kilometrov na uro. Urus se kljub teži 2.200 kilogramov ne ustraši zavojev, saj ima štirikolesni pogon z aktivnim vektoriranjem navora in štirikolesno krmiljenje, ki zagotavlja gibčnost pri nizkih in stabilnost pri visokih hitrostih.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Pogonski sklop je na podvozje pritrjen z držali, ki zmanjšajo učinek gibanja motorja in zagotavljajo dodatno togost podvozja. Zibanje karoserije v zavojih je s pomočjo elektromehanskega stabilizacijskega sistema odpravljeno. Urus je primeren za vsakodnevno vožnjo v najrazličnejših okoljih. Zračno vzmetenje omogoča ročno prilagajanje oddaljenosti od tal (od 158 do 248 milimetrov) glede na podlago in vozne pogoje.

Igranje s karakterjem

Voznik z ročico izbira med šestimi voznimi načini, ki spreminjajo obnašanje avtomobila. V načinu corsa postane urus zelo napadalen in v njem zavre ubijalska kri, lahko pa ga v načinu neve ali sabbia zapeljete na sneg ali pesek. Najnovejšega podivjanega bika bodo prvi kupci na lastni koži preizkusili spomladi. Kasneje bo na voljo kot priključni hibrid. Cena osnovnega brez davkov v Evropi je 171 tisoč evrov. V Sloveniji boste zaradi visokega davka na motorna vozila zanj morali odšteti bistveno več, vsaj 240 tisočakov. Svojega lahko konfigurirate na povezavi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Mišice Lamborghinijevega SUV: 650 konjev za 200 tisočakov
Avto
AvtoMiloš Milač Mišice Lamborghinijevega SUV: 650 konjev za 200 tisočakov

Lamborghinijev prvi športni terenec urus bo v nekaj letih dosegel polovični delež celotne proizvodnje italijanske znamke

FINANCE
Avto
Kateri je najboljši kompaktni športni terenec, elektrika na poti v vozne parke in Lamborghinijev SUV
Avto
AvtoMiloš Milač Kateri je najboljši kompaktni športni terenec, elektrika na poti v vozne parke in Lamborghinijev SUV

Po skoraj mesecu dni merjenj, preizkušanj in izračunov, danes objavljamo primerjalni test (izvedli smo ga skupaj s sedmimi slovenskimi mediji) devetih športnih terencev C razreda, rezultati so zanimivi. Matej je podrobno opisal enega od kandidatov - toyoto C-HR. Izračunali smo ali lahko električen avto že nadomesti služben dizelski avto, kdaj je točka preloma? Lamborghini je predstavil novodobni športni terenev, ki gre prek 300, Angleži v šole vožnje uvajajo uporabo navigacije, Mercedes-Benz je predstavil novi CLS. O njegovih oblinah sem se pogovarjal z njegovim oblikovalcem, Robertom Lešnikom. VW direktor v ZDA pa si je prislužil zaporno kazen.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Avto
Porsche cayenne še nikoli bližje ikoni 911
Avto
AvtoMatej Kačič Porsche cayenne še nikoli bližje ikoni 911 9

Na igrivih cestah grške Krete smo spoznali, da je novi porsche cayenne avtomobil, ki po vozni dinamiki še nikoli ni bil bližje ikoni 911, pričakovano odličen pa je tudi v vsem drugem