Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Kako smo izmerili porabo športnih terencev na testu Prima

Čas branja: 3 min
09.12.2017  08:00
Testni krog, dolg 122,7 kilometra, je potekal po avtocesti, magistrali in po mestu. Porabo smo izmerili po polnjenju posod za gorivo, ne s potovalnim računalnikom
Kako smo izmerili porabo športnih terencev na testu Prima
Foto: Prima

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Gašper Pirman dodaj
Siol.net dodaj
Hyundai dodaj
Kia dodaj
Seat dodaj

Kako smo merili porabo, kakšen je bil testni krog in pogoji merjenja, sta zapisala Gašper Pirman in Aleš Črnivec iz Planeta Siol.net.

Tokratnega velikega primerjalnega testa PRIMA smo se lotili na podoben način kot pri zadnjem primerjalnem testu premijskih limuzin. Prevozili smo testni krog, ki je bil, če sklepamo po navigaciji, dolg 122,7 kilometra. Sprva smo zapeljali na avtocesto (25,7 kilometra, hitrosti do 135 kilometrov na uro), na prvem odseku magistralne ceste vozili umirjeno (19,8 kilometra, varčna vožnja) in na drugem odseku dinamično (15,2 kilometra, višji vrtljaji, hitrosti do 110 kilometrov na uro), še enkrat zapeljali na avtocesto (39,7 kilometra, hitrosti po števcu do 135 kilometrov na uro) in testni krog končali po mestnem voznem ciklu (22,3 kilometra, hitrosti po števcu maksimalno pet kilometrov na uro nad omejitvijo). Vsem devetim predstavnikom smo, če so imeli to možnost, nastavili vozni profil na Normal in prižgali sistem stop&start.

Ker so bili vsi testni avtomobili obuti v zimske pnevmatike in smo test opravljali hkrati, razlik v pogojih ni bilo. Zunaj je bila temperatura približno pet stopinj Celzija, ceste so bile suhe, vreme delno jasno.

Kako smo se lotili merjenja porabe

Vse avtomobile smo polnili na isti bencinski črpalki, po prvem samodejnem izmetu polnilne ročice smo gorivo dolivali počasi in končali polnjenje, ko je bil rezervoar povsem poln. Po koncu testnega kroga smo postopek ponovili in na podlagi dobljenih rezultatov izračunali realne povprečne porabe goriva. Razlika med najvišjo in najnižjo povprečno porabo znaša 0,91 litra, po celotnem testnem krogu pa je bil najbolj varčen opel grandland X, ki je edini porabil manj kot šest litrov (5,98 litra).

Na avtocestnih odsekih (5,93 litra) in v režimu varčne vožnje (3,67 litra) je bil najvarčnejši nissan qashqai, na dinamičnem ciklu je najmanj porabil grandland X (7,38 litra), v mestu pa je imela občutno prednost hibridna toyota C-HR (3,88 litra), ki je tekmece premagala za približno dva litra.

Pričakovano je bila toyota najpotratnejša na avtocesti, kjer hibridni pogon ob visokem potovalnem tempu izgubi prednost. Testni krog je pokazal, da se hibridni pogon zlahka kosa z dizelskim, če poteka večina vožnje zunaj avtocest, pa je lahko tudi varčnejši.

Ker je imel volkswagen tiguan najmočnejši motor, je posledično porabil največ goriva. Majhne razlika v povprečni porabi smo zaznali pri bratskih peugeotu 3008 in opel grandlandu X, nekoliko večjo med hyundai tucsonom in kio sportage. Tudi renault kadjar in nissan qashqai sta imela kot koncernska brata zelo podobni povprečni porabi goriva. Seat ateca je bila s 6,37 litra povprečne porabe na lestvici uvrščena v zgornjo polovico.

Foto: PRIMA


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 16

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih...

AVTO
Novosti
Novosti Korejec se pridružuje stampedu in pregreva trg križancev

Stonic ima stas kompaktnega križanca oziroma športnega terenca, ki verjetno dokazuje, da zmorejo pri južnokorejski Kii hitro in vešče...

AVTO
Novosti
Novosti Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

AVTO
Testi
Testi Veliki primerjalni test devetih družinskih terencev 6

Prima test: s kolegi iz sedmih medijev smo na večdnevnem preizkusu primerjali devet športnih terencev C razreda

AVTO
Testi
Testi Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj 9

Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z...

AVTO
Novice
Novice Avto postaja intimni prostor, avtonomni dostavnik ali potujoča trgovina 5

Sejem elektronike CES v Las Vegasu prikazuje zanimivo prihodnost mobilnosti, ki iz enačbe vselej povsem izloča voznika.

AVTO
Testi
Testi Kako smo analizirali cene, izenačili opreme in pridobili popuste Prima testa križancev

Koliko stanejo, kakšne popuste lahko dobite in koliko boste odšteli za servis športnih terencev - podatke sva pridobila Miloš Milač,...

AVTO
Novice
Novice Šest avtomobilistov pod isto streho za promocijo elektromobilnosti

BMW, Nissan, Renault, VW, Mitsubishi in Kia so v boju za prodor elektromobilnosti samostojen nastop na trgu postavili na stran in se...