V Mercedesu so leta 2003 z razredom CLS ustvarili novo nišo avtomobilov, v kateri so združili eleganco in dinamičnost kupeja ter udobje in funkcionalnost limuzine. Od takrat so idejo skupaj s konkurenco razširili na manjše in večje limuzine ter športne terence. V Stuttgartu so ocenili, da je napočil čas še za tretjo generacijo oblikovnega ''trendsetterja''. Pred razkritjem v mestu angelov so ga za promocijski material na skrivaj pripeljali v Slovenijo in Hrvaško. Začetni prizor promocijskega videa z Mercedesovega kanala YouTube so posneli pred upravno stavbo Nogometne zveze Slovenije.
Nova generacija se vozi na Mercedesovi modularni platformi MRA, v kateri so združeni sestavni deli razreda E in S. Novi CLS razvija znamkino filozofijo čutne čistosti. Bočni profil poudarjajo nizka strešna linija in majhna okna brez okvirjev. Maska s previsom deluje agresivno. Zadek se karakterno začenja v mišičastih bokih, ki jih dopolnjujejo nizko postavljene ostre zadnje luči, odsevniki v zadnjem odbijaču ter dve izpušni cevi trapezaste oblike.
V kabini, prepoznani že iz E-razreda, CLS razvaja s prestižnejšimi materiali. Voznikov delovni prostor je oblikovan okoli dveh povezanih 12,3-palčnih zaslonov. Zaradi povpraševanja strank s Kitajske in ZDA je CLS sedaj opremljen s petimi sedeži. Naslonjala zadnjih je mogoče podreti in s tem povečati prtljažni prostor. Za doplačilo bo CLS opremljen s šestimi nekajminutnimi programi udobja, ki kombinirajo notranjo osvetlitev, masažo, glasbo in vonjave. Zračne šobe, ki spominjajo na turbine, zasvetijo ob spremembi temperature.
Elektronska oprema in asistenčni sistemi so preneseni iz nedavno prenovljenega razreda S. Paket za pomoč pri vožnji vključuje aktivno vzdrževanje razdalje, krmiljenje, prilagajanje hitrosti glede na omejitve, aktivno zaviranje in spremljanje vozil, ki prihajajo od strani, funkciji zaznavanja pešcev in samodejnega zaviranja, asistenta ohranjanja pasu in PRE-SAFE PLUS.
Tretja generacija popolno prenovo prinaša tudi pod pokrovom. V motorni paleti bodo na voljo linijska šestvaljna dizelska in bencinski motor. Dizelska bosta CLS 350 d z 210 kilovati in CLS 400 d z 250 kilovati. Za začetek bo za bencinsko stran ponudbe skrbel CLS 450 z 270 kilovati. Slednji premore blagi 48-voltni hibridni sistem, ki z električnim motorjem za kratek čas priskrbi še dodatnih 16 kilovatov. Pomaga pri pospeševanjih in omogoča jadranje oziroma vožnjo brez motorja.
Novi CLS bo v prodajne salone zapeljal marca prihodnje leto. Izdelovali ga bodo na proizvodnji liniji razreda E v kraju Sidelfingen. S ponudbe se umika karavanski shooting brake. Prvi CLS je nakazal, v katero smer se bodo modni trendi avtomobilske industrije razvijali. Novi pa se bo na trgu za kupce boril s porsche panamero in audijem A7 sportback.