Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov Hyundai i20 v bitko s tekmeci brez dizlov S korenito prenovo modela i20 so se Korejci znebili dizlov, dodali pa mu 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, zmogljivejši turbo motor ter zvrhano mero pameti.
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.

Idealna novinca za pobeg iz vsakdana

Čas branja: 8 min
25.11.2017  22:00
BMW 6 GT in X3 sta novinca na slovenskem trgu, nanj pa sta zapeljala v tipično svojem slogu – ob blejskem golf igrišču ter na zasneženi Pokljuki, športnemu terencu bolj domačem terenu.

Bled in Pokljuko loči le dobrih 20 kilometrov ovinkaste ceste, a sta si kraja precej različna. Idila blejskega jezera in otoka na njem privlačijo nepregledne množice turistov, kuliso pa dopolnijo blejski grad in razkošne vile, ki privabljajo tudi smetano. Petični gostje se pred gnečo radi umaknejo na zelenice golf igrišča Royal Bled, ki velja za najstarejše v Sloveniji, odlikujejo pa ga čudoviti razgledi na najvišje slovenske vrhove. Ni dvoma, ob vsej lepoti bi se roka pri patanju gotovo zatresla tudi Tigerju Woodsu.

Če je Bled v znamenju športne elegance in stila, kjer denar pogosto ne igra vloge, je Pokljuka bolj vsestranska. V objem svojih smrekovih gozdov na 1.000 do 1.400 metrov nadmorske višine vabi pohodnike in kolesarje, pozimi pa tudi tekače na smučeh in biatlonce, kjer štejeta vsaka sekunda in mirna roka, tarčo stoje ali leže pa zadanejo samo najboljši. Adrenalina na Pokljuki tako zlepa ne zmanjka, mnoge poti skozi 6.300 ha gozdov pa služijo za pobeg v neznano in stran od vsakdanjika.

Tako ne čudi, da so pri BMW Slovenija prihod dveh novincev na domači trg pripravili prav na Bledu in Pokljuki, v roke pa nam za boljši občutek potisnili golf palice in puško, s kakršno Jakov Fak svetovno biatlonsko elito pospravi v žep. Jasno je, da se partiji golfa najbolje poda novi BMW 6 GT, v vlogi adrenalinskega odvsineža pa se dobro znajde športno-terenski X3.

Slednji je to potrdil na zasneženih poteh na Pokljuki, kjer je aplavz znova požel prilagodljivi štirikolesni pogon xDrive. Novi X3 je z delovanjem pogona hitro potrdil, da je pripravljen na vse vremenske izzive, obenem pa zna izpolniti želje potencialnih kupcev, ki po službi radi odvržejo kravato in salonarje, skočijo v udobnejša oblačila ter nove izzive poiščejo nekje onkraj asfalta. Ob zmogljivem pogonu je za slabe podlage ugodna tudi 20-centimetrska oddaljenost od tal.

Na veselje aktualnih lastnikov se oblikovalci pri glajenju pločevine niso odločili za revolucijo. Tretja generacija X3 tako na pogled precej spominja na predhodnika, spremenjene so prednje in zadnje luči, ledvički spredaj sta višji, meglenke svetijo s pomočjo LED-diod, na zadku pa sta izpušni cevi vedno ločeni. Za avtomobil lahko rečemo, da zaradi prefinjenih popravkov deluje športneje, kar poudarjata tudi usločena stranska linija in zadek.

Če se je BMW z veliko previdnosti lotil zunanjosti pa je X3 pod kožo povsem nov avto z večjo dolžino (zrasel je za 6 cm na 4,71 metra, kar je več od prvega X5), medosjem 2,86 metra ter 55-kilogramskim prihrankom na masi.

Hkrati je za drobec širši (1,89 metra) in višji (1,67 metra), zato je v kabini še bolj prostoren in zračen kot prej, z udobjem pa že prej ni imel težav. Prtljažnik pa s 550 do 1.600 litri brez težav zadovolji tudi zahtevnejše družine, dodatno pa ob električno pomičnih prtljažnih vratih prinaša še dvojno dno ter pritrditvena mesta oziroma vodila, delitev zadnje klopi pa je pohvalno v razmerju 40/20/40.

Prava revolucija voznika čaka v notranjosti. Vozniško okolje je dodelano, kabina v celem sodobna, urejena in ergonomsko brezhibna, materiali izbrani in kakovost izdelave na vrhunski ravni. Brez dvoma gre za notranjost, ki je v samem vrhu razredu, povsem na njem pa kar se tiče informacijskega sistema.

Večfunkcijski 10,3-palčni zaslon s prikazom ikon ter upravljanjem z vrtljivim gumbom omogoča tudi upravljanje s kretnjami ali glasom, merilniki za volanom so digitalni, posebnost pa je tudi velik ključ z informacijskim zaslonom, kjer lahko preverite stanje goriva, vključite ogrevanje in še kaj.

X3 se odlično pelje tudi na asfaltu, inženirji so namreč še izboljšali podvozje, razporeditev mase pa je zdaj idealna v razmerju 50:50. Čvrsti, dolgi in bočno pošteno oprijemljivi sedeži, natančen volan, bliskovito hiter osemstopenjski samodejni menjalnik ter eden izmed petih motorjev v ponudbi (tri bencinske in dve dizelski različici, z največjo močjo od 135 kW (184 KM) do 265 kW (360 KM) ponujajo zelo dobro vozniško izkušnjo, zaradi odzivnega štirikolesnega pogona xDrive pa se X3 pelje brez izgub stika koles s podlago.

BMW X3 je k znamki od leta 2003 pripeljal že 1,5 milijona kupcev, novi X3 pa je daleč od običajnega SUV. Slovenskim kupcem je na voljo s paketi opreme xLine, Luxury Line in M Sport, vstopni bencinski X3 xDrive 20i stane 50 tisoč evrov, vstopni dizel xDrive 20d pa 51 tisoč evrov, kar je več kot v prejšnji generaciji. Avtomobil ima sicer serijsko več opreme in še več tehničnih priboljškov, za športnega X3 M40i pa boste odšteli 75.600 evrov.

Predhodnik vsem namreč ni bil všeč, šestica gran turismo pa je precej bolj všečna, elegantnejša, za 6,5 centimetra nižja strešna linija pa že močno spominja na kupeje. Peta vrata niso več deljiva, pod njimi pa se skriva pravo prostorsko razkošje, saj je avtomobil zaradi daljšega zadka dobil dodatnih 110 litrov prostora. Zdaj pogoltne za 610 litrov prtljage oziroma 1.800 ob podiranju zadnje klopi, s čimer GT prehiteva karavane tega razreda in obenem ohranja precej bolj eleganten videz.

Visoko dvignjena prtljažna vrata pri tem še olajšajo natovarjanje, dno je tudi s podrto zadnjo klopjo (40:20:40) seveda ravno in brez težav pogoltnejo štiri vreče za golf. Šestica GT je namreč udoben, če ne že kar razkošen potovalnik za štiri osebe, kjer je tudi zadnja klop električno pomična, medosna razdalja znaša kar 3,07 metra, zadnja prema pa je že serijsko zračno vzmetena.

Na pogled 6 GT sicer kar dobro skriva dolžino skoraj 5,1 metra, s katero sega v območje sedmice, za zgledno dozo športnosti pa skrbi spojler na prtljažnih vratih, ki se samodejno dvigne pri hitrosti 120 km/h.

V kabini je šestica sorodna petici, torej moderna in nabita z varnostno-asistenčnimi sistemi ter sodobno tehniko. »Verjamem, da bo vsak voznik navdušen nad asistenčnimi sistemi, ki omogočajo začetke avtonomne vožnje, prav tako pa navdušujejo tudi motorji, ki zagotavljajo zelo dinamično vožnjo,« je ob premieri povedala Ines Matjašič Habjan iz BMW Slovenija.

BMW 6 GT ima v osnovi zadnji pogon, po želji tudi štirikolesnega, cenovno pa je seveda postavljen nad X3. 630i z vstopnim štirivaljnim bencinskim motorjem stane 67 tisočakov, dizelska različica pa ima vedno šestvaljni motor, zanjo pa je treba odšteti najmanj 74 tisoč evrov. Kljub takšnim cenam pa ni dvoma, da se bo kakšen BMW 6 GT našel parkiran tudi pred blejskim golf igriščem.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel (Intervju) Šef električnih BMW i: Dizel bo še dolgo ohranil prednosti pred elektriko 1

Intervju z Dirkom Arnoldom, podpredsednikom produktnega menedžmenta BMW-znamke za elektromobilnost BMW i

AVTO
Novice
Novice Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 3

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

AVTO
Testi
Testi Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj...

AVTO
Novosti
Novosti Več električne moči in pomična streha za hibridni superšportnik BMW i8

BMW i8 lahko po novem na elektriko prevozi med 53 in 55 kilometrov in doseže največjo hitrost 120 kilometrov na uro (na elektriko)...

AVTO
Novosti
Novosti Presežki bavarske superlimuzine M5

Novi BMW M5 zmore 441 kilovatov, 600 konjskih moči, in prvič ponuja širikolesni pogon; do stotice se izstreli v 3,4 sekunde

DRAŽBE
Članki
Članki Spopad dražiteljev za Fursove avtomobile 2

Najbolj zaželen je bil BMW 330xd, za katerega se je spopadlo 40 dražiteljev, ki so ceno zvišali za več kot 60 odstotkov.