Avto

Idealna novinca za pobeg iz vsakdana

BMW 6 GT in X3 sta novinca na slovenskem trgu, nanj pa sta zapeljala v tipično svojem slogu – ob blejskem golf igrišču ter na zasneženi Pokljuki, športnemu terencu bolj domačem terenu.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.11.2017 22:00
Čas branja: 8 min

Bled in Pokljuko loči le dobrih 20 kilometrov ovinkaste ceste, a sta si kraja precej različna. Idila blejskega jezera in otoka na njem privlačijo nepregledne množice turistov, kuliso pa dopolnijo blejski grad in razkošne vile, ki privabljajo tudi smetano. Petični gostje se pred gnečo radi umaknejo na zelenice golf igrišča Royal Bled, ki velja za najstarejše v Sloveniji, odlikujejo pa ga čudoviti razgledi na najvišje slovenske vrhove. Ni dvoma, ob vsej lepoti bi se roka pri patanju gotovo zatresla tudi Tigerju Woodsu.

Če je Bled v znamenju športne elegance in stila, kjer denar pogosto ne igra vloge, je Pokljuka bolj vsestranska. V objem svojih smrekovih gozdov na 1.000 do 1.400 metrov nadmorske višine vabi pohodnike in kolesarje, pozimi pa tudi tekače na smučeh in biatlonce, kjer štejeta vsaka sekunda in mirna roka, tarčo stoje ali leže pa zadanejo samo najboljši. Adrenalina na Pokljuki tako zlepa ne zmanjka, mnoge poti skozi 6.300 ha gozdov pa služijo za pobeg v neznano in stran od vsakdanjika.

Tako ne čudi, da so pri BMW Slovenija prihod dveh novincev na domači trg pripravili prav na Bledu in Pokljuki, v roke pa nam za boljši občutek potisnili golf palice in puško, s kakršno Jakov Fak svetovno biatlonsko elito pospravi v žep. Jasno je, da se partiji golfa najbolje poda novi BMW 6 GT, v vlogi adrenalinskega odvsineža pa se dobro znajde športno-terenski X3.

Slednji je to potrdil na zasneženih poteh na Pokljuki, kjer je aplavz znova požel prilagodljivi štirikolesni pogon xDrive. Novi X3 je z delovanjem pogona hitro potrdil, da je pripravljen na vse vremenske izzive, obenem pa zna izpolniti želje potencialnih kupcev, ki po službi radi odvržejo kravato in salonarje, skočijo v udobnejša oblačila ter nove izzive poiščejo nekje onkraj asfalta. Ob zmogljivem pogonu je za slabe podlage ugodna tudi 20-centimetrska oddaljenost od tal.

Na veselje aktualnih lastnikov se oblikovalci pri glajenju pločevine niso odločili za revolucijo. Tretja generacija X3 tako na pogled precej spominja na predhodnika, spremenjene so prednje in zadnje luči, ledvički spredaj sta višji, meglenke svetijo s pomočjo LED-diod, na zadku pa sta izpušni cevi vedno ločeni. Za avtomobil lahko rečemo, da zaradi prefinjenih popravkov deluje športneje, kar poudarjata tudi usločena stranska linija in zadek.

Če se je BMW z veliko previdnosti lotil zunanjosti pa je X3 pod kožo povsem nov avto z večjo dolžino (zrasel je za 6 cm na 4,71 metra, kar je več od prvega X5), medosjem 2,86 metra ter 55-kilogramskim prihrankom na masi.

Hkrati je za drobec širši (1,89 metra) in višji (1,67 metra), zato je v kabini še bolj prostoren in zračen kot prej, z udobjem pa že prej ni imel težav. Prtljažnik pa s 550 do 1.600 litri brez težav zadovolji tudi zahtevnejše družine, dodatno pa ob električno pomičnih prtljažnih vratih prinaša še dvojno dno ter pritrditvena mesta oziroma vodila, delitev zadnje klopi pa je pohvalno v razmerju 40/20/40.

Prava revolucija voznika čaka v notranjosti. Vozniško okolje je dodelano, kabina v celem sodobna, urejena in ergonomsko brezhibna, materiali izbrani in kakovost izdelave na vrhunski ravni. Brez dvoma gre za notranjost, ki je v samem vrhu razredu, povsem na njem pa kar se tiče informacijskega sistema.

Večfunkcijski 10,3-palčni zaslon s prikazom ikon ter upravljanjem z vrtljivim gumbom omogoča tudi upravljanje s kretnjami ali glasom, merilniki za volanom so digitalni, posebnost pa je tudi velik ključ z informacijskim zaslonom, kjer lahko preverite stanje goriva, vključite ogrevanje in še kaj.

X3 se odlično pelje tudi na asfaltu, inženirji so namreč še izboljšali podvozje, razporeditev mase pa je zdaj idealna v razmerju 50:50. Čvrsti, dolgi in bočno pošteno oprijemljivi sedeži, natančen volan, bliskovito hiter osemstopenjski samodejni menjalnik ter eden izmed petih motorjev v ponudbi (tri bencinske in dve dizelski različici, z največjo močjo od 135 kW (184 KM) do 265 kW (360 KM) ponujajo zelo dobro vozniško izkušnjo, zaradi odzivnega štirikolesnega pogona xDrive pa se X3 pelje brez izgub stika koles s podlago.

BMW X3 je k znamki od leta 2003 pripeljal že 1,5 milijona kupcev, novi X3 pa je daleč od običajnega SUV. Slovenskim kupcem je na voljo s paketi opreme xLine, Luxury Line in M Sport, vstopni bencinski X3 xDrive 20i stane 50 tisoč evrov, vstopni dizel xDrive 20d pa 51 tisoč evrov, kar je več kot v prejšnji generaciji. Avtomobil ima sicer serijsko več opreme in še več tehničnih priboljškov, za športnega X3 M40i pa boste odšteli 75.600 evrov.

Predhodnik vsem namreč ni bil všeč, šestica gran turismo pa je precej bolj všečna, elegantnejša, za 6,5 centimetra nižja strešna linija pa že močno spominja na kupeje. Peta vrata niso več deljiva, pod njimi pa se skriva pravo prostorsko razkošje, saj je avtomobil zaradi daljšega zadka dobil dodatnih 110 litrov prostora. Zdaj pogoltne za 610 litrov prtljage oziroma 1.800 ob podiranju zadnje klopi, s čimer GT prehiteva karavane tega razreda in obenem ohranja precej bolj eleganten videz.

Visoko dvignjena prtljažna vrata pri tem še olajšajo natovarjanje, dno je tudi s podrto zadnjo klopjo (40:20:40) seveda ravno in brez težav pogoltnejo štiri vreče za golf. Šestica GT je namreč udoben, če ne že kar razkošen potovalnik za štiri osebe, kjer je tudi zadnja klop električno pomična, medosna razdalja znaša kar 3,07 metra, zadnja prema pa je že serijsko zračno vzmetena.

Na pogled 6 GT sicer kar dobro skriva dolžino skoraj 5,1 metra, s katero sega v območje sedmice, za zgledno dozo športnosti pa skrbi spojler na prtljažnih vratih, ki se samodejno dvigne pri hitrosti 120 km/h.

V kabini je šestica sorodna petici, torej moderna in nabita z varnostno-asistenčnimi sistemi ter sodobno tehniko. »Verjamem, da bo vsak voznik navdušen nad asistenčnimi sistemi, ki omogočajo začetke avtonomne vožnje, prav tako pa navdušujejo tudi motorji, ki zagotavljajo zelo dinamično vožnjo,« je ob premieri povedala Ines Matjašič Habjan iz BMW Slovenija.

BMW 6 GT ima v osnovi zadnji pogon, po želji tudi štirikolesnega, cenovno pa je seveda postavljen nad X3. 630i z vstopnim štirivaljnim bencinskim motorjem stane 67 tisočakov, dizelska različica pa ima vedno šestvaljni motor, zanjo pa je treba odšteti najmanj 74 tisoč evrov. Kljub takšnim cenam pa ni dvoma, da se bo kakšen BMW 6 GT našel parkiran tudi pred blejskim golf igriščem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Kako je BMW 5 gran turismo postal pravi BMW
FINANCE
Avto
Za volanom BMW X3: videz, ki pošteno zavaja
Avto
AvtoMiloš Milač Za volanom BMW X3: videz, ki pošteno zavaja 14

Oblikovno komaj kaj spremenjen novi BMW X3 se izkaže z izjemno vsebino, ki ta uspešni športni terenec dviga na višjo raven. S športnim X3 M40i smo se zapeljali po znanih zavojih, z dizelskim X3 xDrive 30d pa po gozdnih poteh zahodne Portugalske.

FINANCE
Avto
(Intervju) Šef električnih BMW i: Dizel bo še dolgo ohranil prednosti pred elektriko
Avto
AvtoMiloš Milač (Intervju) Šef električnih BMW i: Dizel bo še dolgo ohranil prednosti pred elektriko 1

Intervju z Dirkom Arnoldom, podpredsednikom produktnega menedžmenta BMW-znamke za elektromobilnost BMW i

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Avto
Presežki bavarske superlimuzine M5
Avto
AvtoMiloš Milač Presežki bavarske superlimuzine M5

Novi BMW M5 zmore 441 kilovatov, 600 konjskih moči, in prvič ponuja širikolesni pogon; do stotice se izstreli v 3,4 sekunde

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)