Robert Eržen si je laskavi naziv prislužil po večurnem preverjanju teoretičnega znanja in praktičnih izkušenj. Na drugo mesto se je uvrstil Andraž Boh, na tretje pa Jan Hudobivnik. Med prijavljenimi mehaniki so bralci z glasovanjem najprej izbrali deset finalistov, ki so se nato preizkusili pri teoretičnem znanju in praktičnih spretnostih na Srednji poklicni in strokovni šoli Bežigrad – Ljubljana (SPSŠB).
Eno od sporočil, ki jih je dal iz izbor, so izpostavili v omenjeni šoli. »Pri novih generacijah dijakov opažamo, da imajo tisti, ki prihajajo iz družin z domačimi avtomehaničnimi delavnicami, večji interes za izobraževanje in so pri tem tudi zelo uspešni,« je povedal Alojz Kranjc, pomočnik ravnateljice na srednji poklicni in strokovni šoli Bežigrad.
Preverjanje sposobnosti kandidatov je trajalo kar šest ur. Teoretični del je med drugim zajel vprašanja iz strokovnih znanj, zakonov in poznavanja strokovne terminologije, v praksi pa so morali tekmovalci v lovu za naslovom izkazati tudi znanje iz prakse z vezavo svetlobnih teles, menjavo žarilnih svečk in menjavo gum.
Pomerili so se Andraž Boh (Avtoservis Boh), Robert Eržen (Avtoservis Eržen), Jan Hudobivnik (Avtoservis in vulkanizerstvo Hudo), Boris Kelc (KMAG), Klemen Podržaj (Avtomehanika Podržaj), Aleksander Ravnihar (AC Kondor), Aleš Ropret (Preša), Aljaž Žnidaršič (Avtoelektrika Alex) in Andrej Žnidaršič (HOC center). Deseti finalist, Gregor Novak (Avtohiša Malgaj), je na finalni preizkušnji zaradi zdravstvenih razlogov izostal.
»Cilj izbora ni le tekmovanje, ampak tudi vzbujanje večjega zanimanja za poklic, ki postaja zaradi uvajanja novih tehnologij v avtomobilsko stroko čedalje zahtevnejši, hkrati pa želimo v javnosti izpostaviti pomen kakovostnega in ustreznega vzdrževanja ter popravil vozil, kar vpliva na udobje, gospodarnost in varnost uporabe vozil,« pa je o namenu izbora izpostavil Marko Krautberger, glavni in odgovorni urednik revije Mehanik in voznik.