Avto

Subaru menja barvo, impreza namesto na šport stavi na varnost

Subaru impreza pete generacije je zapeljala v povsem novo smer, saj za slabih 20 tisočakov daleč na prvo mesto postavlja varnost in vozno udobje, dirkaški ugled pa (za zdaj) ohranja le v spominih

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.11.2017 01:10
Čas branja: 7 min

Kako se časi spreminjajo! Nekoč bi ob premieri Subarujeve impreze močno bilo srce, ko bi z glasnimi poki iz izpuha zapeljali na milansko obvoznico, pot na skrajno levem pasu nadaljevali proti Novari, uživaško pometli pesek z asfalta med Borgosesio, Arolo in Omegno ter prek Simplona še potnih rok in s povišanim srčnim utripom »padli« v švicarski Brig. In kako je danes?

S peto generacijo impreze smo okoli Milana s pomočjo odličnega radarskega tempomata (deluje od nič do 180 kilometrov na uro), lenobnega atmosferskega 1,6-litrskega bokserja s 85 kilovati oziroma 116 »konji« in 150 newtonmetri navora ter serijskega brezstopenjskega samodejnega menjalnika (CVT) lineartronic s prednastavljenimi sedmimi prestavami povsem umirjeno in sproščeno sledili prometnim tokovom, v dirkaški Monzi pa preizkušali delovanje naprednih varnostnih elementov sistema eyesight tretje generacije – predvsem samodejnega zaviranja v sili.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Postala je zelo varen in udoben avtomobil

Srčni utrip v meki italijanskega motošporta se je pri vožnji nove impreze nekoliko dvignil le ob slalomiranju med stožci in preizkušanju zavor družinske kombilimuzine.

Nova Subarujeva globalna platforma, napredno vzmetenje in za 50 odstotkov zmanjšano nagibanje, odziven in natančen krmilni sistem ter serijski simetrični štirikolesni pogon so si po vaji zaslužili močan aplavz, pozitiven skupni vtis pa so nadgradile še zavore.

Te se z učinkovitostjo postavljajo ob bok športnim zverinam, saj se impreza pri hitrosti 55 kilometrov na uro ustavi v dobrih devetih metrih, kar je na ravni BMW M3.

Japoncem je z novo imprezo uspel korenit zasuk v filozofiji, ki je dirkaški ugled potisnil nekam v ozadje, v ospredje pa ob družinski rabi postavlja nekaj povsem drugega – vrhunski varnostni paket in nadpovprečno udobje. Ali je s tem kaj narobe, smo se z novinarskimi kolegi spraševali pri kosilu nekje med griči Brianze. Z vidika povprečnega uporabnika v pogosto zelo hektičnem vsakdanjiku gotovo ne, smo si bili enotni, preden smo znova sedli za volan še vedno butične impreze.

Všečna oblika, prostorna notranjost in kakovostna izdelava

Ta na pogled ni ravno revolucionarna, vendar pa njeno zadržano kombilimuzinsko obliko poživijo prepoznavni oblikovalski poudarki, ki jih poznamo iz večjih outbacka in levorga.

Spredaj hvalimo zanimiv svetlobni podpis v obliki črke C, zaradi katere imprezo spoznamo že na daleč, nekaj športnega duha pa 446 centimetrov (plus 25 milimetrov) dolgi imprezi vseeno vdahnejo agresivnejše obrobe okoli spodnjega roba karoserije in strešni spojler.

Impreza je z raztegovanjem medosne razdalje na 267 centimetrov pridobila tudi pri notranji prostornosti, kjer se prvovrstno sedi tako spredaj kot zadaj.

Sedežem res ni kaj očitati, so udobni in dobro nastavljivi, kompaktni subaru pa je pri vrhu razreda po prostornini prtljažnika. Vanj gre 385 litrov prtljage oziroma 1.565 litrov s podrto zadnjo klopjo (deljiva 40 : 60), zaradi zmerne višine nakladalnega roba pa je tudi prijazen do uporabnika.

Med nabiranjem kilometrov nas je navdušila izdelava celotnega avtomobila, ki je na pričakovano visoki ravni, izbira materialov pa je klasično podrejena trpežnosti in veliko manj modi.

Japonci so tudi tukaj ostali zvesti tradiciji in se požvižgajo na individualizacijo. Pohvalno so se v duhu časa posvetili osempalčnemu multimedijskemu sistemu na dotik, ki je sodoben in privlačno oblikovan ter zmožen komunikacije z raznimi pametnimi mobilniki. Vozniku lahko tudi posreduje celo vrsto uporabnih informacij, v celoti pa se lahko postavi ob bok najboljšim izdelkom v razredu.

Veliko avtomobila za manj kot 20 tisočakov

Subaru v svetu večmilijonskih naklad še vedno velja za butičnega in nekoliko posebnega proizvajalca avtomobilov, ki pa v ospredje vse bolj postavlja varnost.

To cenijo tudi kupci, saj je Subaru prodajo v zadnjem letu okrepil za osem odstotkov, na 1,09 milijona, ljubezen do znamke pa bo gotovo okrepila tudi nova impreza. Resda ne s športnostjo (v ponudbi je sicer še 2,0-litrski bokser), a danes štejejo druge vrline.

Ob varnosti, udobju in družinski prostornosti bo njen adut pri prepričevanju gotovo tudi cena, saj osnovno motorizirano in dobro opremljeno imprezo s serijskim štirikolesnim pogonom, samodejnim menjalnikom in celovitim sistemom eyesight pri nas dobite že za 19.990 evrov, prehod na style in style navi pa jo podražita na 24.490 oziroma 26.490 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Križanec, kot mora biti
Avto
AvtoMatej Kačič Križanec, kot mora biti 5

Subaru XV se v drugi generaciji s preverjenimi vrlinami in novimi veščinami predvsem na terenu še bolj poigrava s konkurenco.

FINANCE
Avto
VW in Subaru menjata barve, Tesla pa obljublja nebesa
Avto
AvtoMiloš Milač VW in Subaru menjata barve, Tesla pa obljublja nebesa

Avtomobilski posel je poln preobratov in presenečenj. Pogled v ozadje posla pa stvari postavi na pravo mesto

FINANCE
Avto
TOP 10 najcenejših avtov 4x4
Avto
AvtoMiloš Milač TOP 10 najcenejših avtov 4x4 1

Najcenejši avtomobili za težke, tudi zimske, razmere in ugodno ceno od dobrih 12 do 20 tisoč evrov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Raziskava zanesljivosti: japonski avtomobili zasenčili nemške
Avto
AvtoUroš Božin Raziskava zanesljivosti: japonski avtomobili zasenčili nemške 7

Kar 30 odstotkov udeležencev raziskave se je v zadnjem letu soočilo z okvaro svojega avtomobila. Med prvih deset najzanesljivejših avtomobilskih znamk se je uvrstilo šest japonskih.

FINANCE
Članki
Umetna pamet ne reši pobeglega zadka
PRO
Članki
ČlankiMatej Kačič Umetna pamet ne reši pobeglega zadka (PRO)

Kaj storiti, ko vam odnese zadek? Zavirati na vso moč, stopiti na plin, dvigniti roke in vse prepustiti elektronskim pomagalom? Po pravi odgovor smo se s službenimi vozniki iz 24 podjetij odpravili v varno okolje poligona

FINANCE
Avto
Idealna novinca za pobeg iz vsakdana
Avto
AvtoMatej Kačič Idealna novinca za pobeg iz vsakdana 1

BMW 6 GT in X3 sta novinca na slovenskem trgu, nanj pa sta zapeljala v tipično svojem slogu – ob blejskem golf igrišču ter na zasneženi Pokljuki, športnemu terencu bolj domačem terenu.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)