Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Prodaja Hyundaia je na največjem svetovnem trgu v prvem trimesečju strmoglavila za 19 odstotkov, družba pa je vseeno prvič v zadnjih šestih trimesečjih povečala čisti dobiček.
Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Prihodki od prodaje so se povečali za petino, k rasti pa so prispevali vsi poslovni segmenti
Kje servisirate avto v garanciji in kje ga zares morate? Kje servisirate avto v garanciji in kje ga zares morate? Veljavnost garancije za avto ni povezana s servisi pri pooblaščenih serviserjih, nadzor AVK pa je pokazal, da ima kar polovica avtomobilskih proizvajalcev še vedno nejasno zapisane garancijske pogoje.
Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko Preizkusili smo osveženi mercedes-benz razreda V. Velik kombi v treh dolžinah, s štirivaljnimi dizelskimi motorji moči vse do 176 kilovatov in udobjem ter razkošjem, ki pritiče tej znamki. Kmalu tudi električen EQV z dosegom 400 kilometrov.
Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic Na letošnjem dogodku degustacije porschejev (Porsche Road Tour) smo se zapeljali s caymanom, panamero, macanom, cayenom in novo generacijo ikonične carrere 911. Da bi bilo rapoloženje še bolj praznično, so bili avtomobili odeti v žive barve, kot velikonočni pirhi.

Subaru menja barvo, impreza namesto na šport stavi na varnost

Čas branja: 7 min
22.11.2017  01:10
Subaru impreza pete generacije je zapeljala v povsem novo smer, saj za slabih 20 tisočakov daleč na prvo mesto postavlja varnost in vozno udobje, dirkaški ugled pa (za zdaj) ohranja le v spominih

Več iz teme:  
Subaru > BMW >
Obveščaj me o novih člankih:  
Subaru dodaj
BMW dodaj

Kako se časi spreminjajo! Nekoč bi ob premieri Subarujeve impreze močno bilo srce, ko bi z glasnimi poki iz izpuha zapeljali na milansko obvoznico, pot na skrajno levem pasu nadaljevali proti Novari, uživaško pometli pesek z asfalta med Borgosesio, Arolo in Omegno ter prek Simplona še potnih rok in s povišanim srčnim utripom »padli« v švicarski Brig. In kako je danes?

S peto generacijo impreze smo okoli Milana s pomočjo odličnega radarskega tempomata (deluje od nič do 180 kilometrov na uro), lenobnega atmosferskega 1,6-litrskega bokserja s 85 kilovati oziroma 116 »konji« in 150 newtonmetri navora ter serijskega brezstopenjskega samodejnega menjalnika (CVT) lineartronic s prednastavljenimi sedmimi prestavami povsem umirjeno in sproščeno sledili prometnim tokovom, v dirkaški Monzi pa preizkušali delovanje naprednih varnostnih elementov sistema eyesight tretje generacije – predvsem samodejnega zaviranja v sili.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Postala je zelo varen in udoben avtomobil

Srčni utrip v meki italijanskega motošporta se je pri vožnji nove impreze nekoliko dvignil le ob slalomiranju med stožci in preizkušanju zavor družinske kombilimuzine.

Nova Subarujeva globalna platforma, napredno vzmetenje in za 50 odstotkov zmanjšano nagibanje, odziven in natančen krmilni sistem ter serijski simetrični štirikolesni pogon so si po vaji zaslužili močan aplavz, pozitiven skupni vtis pa so nadgradile še zavore.

Te se z učinkovitostjo postavljajo ob bok športnim zverinam, saj se impreza pri hitrosti 55 kilometrov na uro ustavi v dobrih devetih metrih, kar je na ravni BMW M3.

Japoncem je z novo imprezo uspel korenit zasuk v filozofiji, ki je dirkaški ugled potisnil nekam v ozadje, v ospredje pa ob družinski rabi postavlja nekaj povsem drugega – vrhunski varnostni paket in nadpovprečno udobje. Ali je s tem kaj narobe, smo se z novinarskimi kolegi spraševali pri kosilu nekje med griči Brianze. Z vidika povprečnega uporabnika v pogosto zelo hektičnem vsakdanjiku gotovo ne, smo si bili enotni, preden smo znova sedli za volan še vedno butične impreze.

Všečna oblika, prostorna notranjost in kakovostna izdelava

Ta na pogled ni ravno revolucionarna, vendar pa njeno zadržano kombilimuzinsko obliko poživijo prepoznavni oblikovalski poudarki, ki jih poznamo iz večjih outbacka in levorga.

Spredaj hvalimo zanimiv svetlobni podpis v obliki črke C, zaradi katere imprezo spoznamo že na daleč, nekaj športnega duha pa 446 centimetrov (plus 25 milimetrov) dolgi imprezi vseeno vdahnejo agresivnejše obrobe okoli spodnjega roba karoserije in strešni spojler.

Impreza je z raztegovanjem medosne razdalje na 267 centimetrov pridobila tudi pri notranji prostornosti, kjer se prvovrstno sedi tako spredaj kot zadaj.

Sedežem res ni kaj očitati, so udobni in dobro nastavljivi, kompaktni subaru pa je pri vrhu razreda po prostornini prtljažnika. Vanj gre 385 litrov prtljage oziroma 1.565 litrov s podrto zadnjo klopjo (deljiva 40 : 60), zaradi zmerne višine nakladalnega roba pa je tudi prijazen do uporabnika.

Med nabiranjem kilometrov nas je navdušila izdelava celotnega avtomobila, ki je na pričakovano visoki ravni, izbira materialov pa je klasično podrejena trpežnosti in veliko manj modi.

Japonci so tudi tukaj ostali zvesti tradiciji in se požvižgajo na individualizacijo. Pohvalno so se v duhu časa posvetili osempalčnemu multimedijskemu sistemu na dotik, ki je sodoben in privlačno oblikovan ter zmožen komunikacije z raznimi pametnimi mobilniki. Vozniku lahko tudi posreduje celo vrsto uporabnih informacij, v celoti pa se lahko postavi ob bok najboljšim izdelkom v razredu.

Veliko avtomobila za manj kot 20 tisočakov

Subaru v svetu večmilijonskih naklad še vedno velja za butičnega in nekoliko posebnega proizvajalca avtomobilov, ki pa v ospredje vse bolj postavlja varnost.

To cenijo tudi kupci, saj je Subaru prodajo v zadnjem letu okrepil za osem odstotkov, na 1,09 milijona, ljubezen do znamke pa bo gotovo okrepila tudi nova impreza. Resda ne s športnostjo (v ponudbi je sicer še 2,0-litrski bokser), a danes štejejo druge vrline.

Ob varnosti, udobju in družinski prostornosti bo njen adut pri prepričevanju gotovo tudi cena, saj osnovno motorizirano in dobro opremljeno imprezo s serijskim štirikolesnim pogonom, samodejnim menjalnikom in celovitim sistemom eyesight pri nas dobite že za 19.990 evrov, prehod na style in style navi pa jo podražita na 24.490 oziroma 26.490 evrov.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  
Subaru > BMW >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Križanec, kot mora biti 6

Subaru XV se v drugi generaciji s preverjenimi vrlinami in novimi veščinami predvsem na terenu še bolj poigrava s konkurenco.

FINANCE
Članki
Članki (Brexit) Dve omehčani britanski stališči, ki bi ju morali poznati

Pogajalski ekipi EU in Velike Britanije začenjata četrti krog pogajanj o brexitu; ta bo predvidoma tekel v senci petkovega govora...

FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Evropski finančni ministri tokrat o reformi DDV in obdavčitve dela

Davki … in davki - ti bodo zaznamovali ponedeljkovo zasedanje evrskih finančnih ministrov ter torkovo zasedanje finančnih ministrov...

FINANCE
Nemčija danes voli: kdaj bo znan izid in komu koristi, da so volivci vse starejši 2

V Nemčiji imajo danes parlamentarne volitve. Kot kažejo raziskave javnega mnenja, bodo v državi za zmagovalko izbrali Angelo Merkel, ni...