Avto

Tiguan XL za 400 Slovencev

Volkswagen tiguan allspace bo osrečil domače kupce, ki na prvo mesto postavljajo prostornost, cenovno pa je od klasičnega tiguana dražji od 2.500 do tri tisoč evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.11.2017 10:10
Čas branja: 5 min

Velike družine s štirimi ali petimi otroki oziroma uporabniki, ki vsakodnevno potrebujejo tretjo sedežno vrsto ter večji prtljažnik, lahko opustijo misel na nakup kombija. Na slovenske ceste je namreč zapeljal Volkswagen tiguan allspace, ki v prtljažniku nudi več prostora ter možnost dodatnih dveh sedežev v tretji vrsti.

Volkswagen tiguan je pri Slovencih zelo priljubljen, letos je prepričal že skoraj 1.300 kupcev, a morda bi jih še nekaj sto več, če bi bil (še) večji - kot so denimo Hyundai grand santa fe, Nissan xtrail in Škoda kodiaq.

Nemci so željam prisluhnili in tudi na slovenski SUV trg poslali model tiguan allspace, ki je do B stebrička skoraj povsem enak klasični različici (razlikuje se po malce drugačnem motornem pokrovu in kromiranih obrobah okoli maske in luči), od tam naprej pa so razlike bolj opazne.

S strani ima več steklenih površin in daljšo strešno linijo, zadaj pa je prepoznaven zaradi trapezastih okrasnih elementih v difuzorju.

Tiguan XL stavi predvsem na prostornost in prilagodljivost ter s tem povečano uporabnost. Allspace je tako od običajnega tiguana za 21,5 centimetra daljši ter meri dobrih 477 cm, za centimeter so ga dvignili od tal, za tri v višino ter predvsem povečali potniško kabino. Ta je sicer povsem enaka kot v klasični različici.

Medosje je v primerjavi s klasičnim tiguanom raztegnjeno za 11 centimetrov na 278,7 cm, kar pomeni tudi za šest centimetrov več prostora v drugi sedežni vrsti, ki je tudi vzdolžno pomična, in sicer za največ 18 centimetrov.

V praksi veliki tiguan prinaša prostor za pet odraslih in dva otroka, saj sta zadnja posamična sedeža (doplačilo 636 evrov) preveč utesnjena za (daljšo) vožnjo odraslih potnikov.

Šesti in sedmi sedež prostornino prtljažnika tudi zmanjšata na 230 litrov, brez njiju pa je ta za 85-120 litrov razkošnejši, odvisno od položaja sedežev v drugi vrsti.

S petimi sedeži gre v prtljažnik tako od 700 do 735 litrov prtljage oziroma 1.775 litrov, če podremo drugo vrsto sedežev. Ob njihovem preklopu uporabnik dobi na voljo tudi skoraj dva metra prostora za nalaganje daljših stvari.

V nosu ni večjih sprememb, kupec lahko izbira med dvema bencinskima (1.4 TSI s 110 kW in 2.0 TSI s 132 kW) in tremi dizelskimi motorji (2.0 TDI z močjo 110, 140 in 176 kilovatov), kar prinaša razpon moči od 150 do 225 konjev. Pri skoraj vseh različicah je tudi možna kombinacija štirikolesnega pogona 4Motion in sedemstopenjskega DSG menjalnika, avtomobil pa je tudi obogaten z mnogimi naprednimi asistenčnimi sistemi (odvisno od paketa).

Tiguan allspace je sicer že serijsko bolje opremljen, kupcem pa so na voljo trije paketi. Osnovni trendline ima tako večfunkcijski volan, dvojno prtljažno dno, multimedijski sistem Composition Colour z vmesnikom za telefon in USB-vhod ter strešne letve. Comfortline med drugim dodatno vključuje električna prtljažna vrata in srebrne strešne letve, pri Highline pa kupec dobi tudi LED-žaromete in sistem za dostop in zagon brez ključa.

Osnovni tiguan allspace v Sloveniji stane od 28.900 evrov naprej, po besedah zastopnika pa bo največ povpraševanja po najvišji stopnji opreme Highline, kjer se cene začnejo pri 36.300 evrih. Različica allspace je od klasičnega tiguana tako dražja od 2.500 do tri tisoč evrov, podaljšani tiguan pa naj bi letno pri nas našel 400 kupcev.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Rekordi Volkswagna: šest milijonov vozil v svetu, tri milijone na Kitajskem
Avto
AvtoMiloš Milač Rekordi Volkswagna: šest milijonov vozil v svetu, tri milijone na Kitajskem

Nemška avtomobilska znamka Volkswagen je lani dosegla vsaj dva pomembna mejnika, v svetu je prvič presegla proizvodnjo šest milijonov vozil, na Kitajskem pa prodajo tri milijone vozil

FINANCE
Avto
Volkswagen uspešno prebrodil dizelsko, ne pa tudi prve krize
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen uspešno prebrodil dizelsko, ne pa tudi prve krize

Marca 2015 je bila delnica Volkswagna vredna prek 250 evrov, do izbruha afere pa je izgubila več kot tretjino vrednosti

FINANCE
Avto
Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu 6

Po poročanju nemškega Bild am Sonntag je nemški Volkswagen lani prodal 10,7 milijona avtomobilov in ohranil prvo mesto v svetovni prodaji

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Preobrat v Volkswagnu, milijardne naložbe v elektriko in storitve mobilnosti
Avto
AvtoMiloš Milač Preobrat v Volkswagnu, milijardne naložbe v elektriko in storitve mobilnosti

Volkswagen bo pretresel nemške tovarne in večino sredstev namenil za razvoj novih tehnologij, predvsem za električne avtomobile

FINANCE
Avto
Kateri križanci so preprečili nesrečo?
Avto
AvtoMatej Kačič Kateri križanci so preprečili nesrečo?

Na PRIMA testu družinskih športnih terencev smo preverili tudi asistenčne sisteme, njihovo delovanje ter infotainment. Dopolnjeno s ponovnim preizkusom zaviranja s hyundaijem tucsonom.

FINANCE
Avto
Kako smo merili prostornost in uporabnost vozil na PRIMA testu
Avto
AvtoMatej Kačič Kako smo merili prostornost in uporabnost vozil na PRIMA testu

Prostornost in uporabnost sta družinam še kako pomembna, tudi kakovost materialov in izdelave šteje, pozabiti pa ne gre niti na dostopnost do zadnje klopi.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)