(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Tiguan XL za 400 Slovencev

Čas branja: 5 min
18.11.2017  10:10
Volkswagen tiguan allspace bo osrečil domače kupce, ki na prvo mesto postavljajo prostornost, cenovno pa je od klasičnega tiguana dražji od 2.500 do tri tisoč evrov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj
Hyundai dodaj
Nissan dodaj

Velike družine s štirimi ali petimi otroki oziroma uporabniki, ki vsakodnevno potrebujejo tretjo sedežno vrsto ter večji prtljažnik, lahko opustijo misel na nakup kombija. Na slovenske ceste je namreč zapeljal Volkswagen tiguan allspace, ki v prtljažniku nudi več prostora ter možnost dodatnih dveh sedežev v tretji vrsti.

Volkswagen tiguan je pri Slovencih zelo priljubljen, letos je prepričal že skoraj 1.300 kupcev, a morda bi jih še nekaj sto več, če bi bil (še) večji - kot so denimo Hyundai grand santa fe, Nissan xtrail in Škoda kodiaq.

Nemci so željam prisluhnili in tudi na slovenski SUV trg poslali model tiguan allspace, ki je do B stebrička skoraj povsem enak klasični različici (razlikuje se po malce drugačnem motornem pokrovu in kromiranih obrobah okoli maske in luči), od tam naprej pa so razlike bolj opazne.

S strani ima več steklenih površin in daljšo strešno linijo, zadaj pa je prepoznaven zaradi trapezastih okrasnih elementih v difuzorju.

Tiguan XL stavi predvsem na prostornost in prilagodljivost ter s tem povečano uporabnost. Allspace je tako od običajnega tiguana za 21,5 centimetra daljši ter meri dobrih 477 cm, za centimeter so ga dvignili od tal, za tri v višino ter predvsem povečali potniško kabino. Ta je sicer povsem enaka kot v klasični različici.

Medosje je v primerjavi s klasičnim tiguanom raztegnjeno za 11 centimetrov na 278,7 cm, kar pomeni tudi za šest centimetrov več prostora v drugi sedežni vrsti, ki je tudi vzdolžno pomična, in sicer za največ 18 centimetrov.

V praksi veliki tiguan prinaša prostor za pet odraslih in dva otroka, saj sta zadnja posamična sedeža (doplačilo 636 evrov) preveč utesnjena za (daljšo) vožnjo odraslih potnikov.

Šesti in sedmi sedež prostornino prtljažnika tudi zmanjšata na 230 litrov, brez njiju pa je ta za 85-120 litrov razkošnejši, odvisno od položaja sedežev v drugi vrsti.

S petimi sedeži gre v prtljažnik tako od 700 do 735 litrov prtljage oziroma 1.775 litrov, če podremo drugo vrsto sedežev. Ob njihovem preklopu uporabnik dobi na voljo tudi skoraj dva metra prostora za nalaganje daljših stvari.

V nosu ni večjih sprememb, kupec lahko izbira med dvema bencinskima (1.4 TSI s 110 kW in 2.0 TSI s 132 kW) in tremi dizelskimi motorji (2.0 TDI z močjo 110, 140 in 176 kilovatov), kar prinaša razpon moči od 150 do 225 konjev. Pri skoraj vseh različicah je tudi možna kombinacija štirikolesnega pogona 4Motion in sedemstopenjskega DSG menjalnika, avtomobil pa je tudi obogaten z mnogimi naprednimi asistenčnimi sistemi (odvisno od paketa).

Tiguan allspace je sicer že serijsko bolje opremljen, kupcem pa so na voljo trije paketi. Osnovni trendline ima tako večfunkcijski volan, dvojno prtljažno dno, multimedijski sistem Composition Colour z vmesnikom za telefon in USB-vhod ter strešne letve. Comfortline med drugim dodatno vključuje električna prtljažna vrata in srebrne strešne letve, pri Highline pa kupec dobi tudi LED-žaromete in sistem za dostop in zagon brez ključa.

Osnovni tiguan allspace v Sloveniji stane od 28.900 evrov naprej, po besedah zastopnika pa bo največ povpraševanja po najvišji stopnji opreme Highline, kjer se cene začnejo pri 36.300 evrih. Različica allspace je od klasičnega tiguana tako dražja od 2.500 do tri tisoč evrov, podaljšani tiguan pa naj bi letno pri nas našel 400 kupcev.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Avstrija se je z leve nagnila na desno, zmaga Kurzu 2

Ker so bile predčasne volitve izvedene zaradi razpada koalicije med desnosredinsko ljudsko stranko ÖVP ter levosredinsko...

SUBV
Članki
Članki Ste slišali, da bo na voljo denar EU za brezplačni Wi-Fi? Za vas smo prebrali drobni tisk 6

Države članice so danes dosegle dokončni dogovor, ki bo omogočil vzpostavitev javnih točk za brezplačni dostop do Wi-Fi prek evropsko...

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...

FINANCE
Članki
Članki Bo novi šengenski sistem pameten ali samo brihten? 2

Ta teden so članice EU potrdile pravno podlago za pametne šengenske meje; sistem bo zaživel predvidoma do leta 2020, pri mejnih...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...