»Pričakujemo, da bodo stroški vzdrževanja pri električnih dostavnih vozilih renault kangoo express Z. E. nižji v primerjavi z enakimi dostavnimi vozili na dizelski in bencinski pogon.
Pri primerjavi naložbe v vozila je nabavna cena dostavnega vozila na električni pogon (ob upoštevanju nabave vozila brez akumulatorskih baterij in povrnitve subvencij Eko sklada) za približno deset odstotkov višja od nabavne cene enakega dostavnega vozila na dizelski pogon (primerjava podatkov je za nakup vozil, opravljen v letu 2017),« pojasnjujejo na Pošti Slovenije.
Stroški uporabe električnih dostavnikov pa bodo po njihovi oceni za 30 odstotkov nižji kot pri dizelskih dostavnikih.
Pionir elektrifikacije voznega parka je Deutsche Post, Pošta Slovenije stopa po stopinjah nemških kolegov.
Na tej podlagi so v začetku leta kupili dve dostavni vozili na električni pogon renault kangoo express Z. E., zdaj pa v vozni park uvajajo še dodatnih 17 dostavnih vozil na električni pogon, prav tako gre za modele renault kangoo express Z. E.
Za volanom kangooja expressa Z. E. Koliko v praksi prevozi s polno baterijo?
Avto poganja 44-kilovatni elektromotor, ima prostornino tovornega prostora tri kubične metre in nosilnost 534 kilogramov ter lahko z enim polnjenjem baterije prevozi do 270 kilometrov po standradu NEDC.
V slabih razmerah, kot so nizke temperature (pet sopinj Celzija pod ničlo ali še nižje), hribovit teren, večja obremenitev vozila, se največja razdalja, ki jo je mogoče prevoziti z enim polnjenjem baterije, seveda zmanjša.
Pošta Slovenije pričakuje, da bo mogoče s temi vozili v različnih vremenskih razmerah in ob različnih preostalih dejavnikih, ki vplivajo na domet, prevoziti vsaj 100 do 200 kilometrov, s čimer bodo vozila zagotavljala nemoteno dostavo na različne lokacije po Sloveniji.