Je to zadnja priložnost za dizel? Je to zadnja priložnost za dizel? Pri Mercedesu so z združenjem elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer – tako pa je upravičen do subvencije Ekosklada. Preizkusili smo ga v Stuttgartu.
Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Tokrat na Prima testu športni terenci D razreda in premijske uvrstitve: alfa romeo stelvio, audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Lexus NX in volvo XC60
Navihana plat male fatalke Navihana plat male fatalke Mazda MX-5 da že po nekaj kilometrih jasno vedeti, da so za užitek v vožnji pomembni le pogon, podvozje in menjalnik, platnena streha v barvi zrele višnje in svetlo usnje pa so le še pika na i vozniški nasladi.
Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov September je na kitajskem trgu prinesel največji padec prodaje avtomobilov v zadnjih sedmih letih. Združenje avtomobilskih proizvajalcev je že julija in avgusta zaznalo 3,8 oziroma štiriodstotni padec, september pa je prinesel kar 11,6 odstotnega.

Citroënov mali crossover kot novodobna xsara picasso

Čas branja: 3 min
06.11.2017  15:07  Dopolnjeno: 06.11.2017 15:12
Citroën je sestavil simpatičen crossover C3 aircross, ki ima veliko elementov enoprostorca, veliko prilagodljivosti in zato igra vlogo velike uspešnice xsare picasso; tudi cena 13 tisočakov je vsaj navidezno zelo ugodna, za dobro opremljen in motoriziran avto pa boste odšteli dobrih 16 tisočakov
Citroënov mali crossover kot novodobna xsara picasso
Foto: Milos Milac

Francoskemu Citroënu občasno uspe res posrečen model, to sicer ne pomeni, da so preostali slabi, le odmevajo manj glasno. Za novi C3 aircross se zdi, da je nekakšen duhovni naslednik xsare picasso, kompaktnega enoprostorca z začetka tisočletja, ki je celih 11 let ohranjal odlično prodajno formo, ki se je stopnjevala zaradi ugodne cene in višanja cen tekmecev. Še pred dobrimi petimi leti si s xsaro Picasso za 11 tisoč evrov dobil prostoren in poceni enoprostorec, za tisočaka več je imel takrat oboževani dizelski motor, oblika pa se je zapisala med zimzelene, takšna je dejansko še danes.

Kaj imata citroëna skupnega?

In kaj ima xsara picasso skupnega s C3 aircrossom? Na prvi pogled prav nič, na drugi in tretji pa zelo veliko. C3 aircross ta hip sodi v tako priljubljen razred kot xsara picasso ob svojem nastanku. Sta pa seveda različna, prvi se vozi s športnimi terenci, drugi pa s klasičnimi enoprostorci.

Manjši, a višji

Povezujejo ju podobne mere. C3 aircross je dolg 4,15 metra, kar je sicer 12 centimetrov manj kot picasso, se pa oddolži z dodatnimi devetimi centimetri višine (1,73 metra) in izrazito prilagodljivo potniško kabino. Ta je v prednjem delu zračna, v zadnjem pa ponuja 15-centimetrski vzdolžni pomik zadnje klopi in od 21- do 29-stopinjski kot njenega naslona.

To prinaša prilagodljivo udobje in prtljažni prostor – ta se s 420 do 510 litri približa, a razumljivo ne doseže picassovih 550 litrov. Med enoprostorske lastnosti C3 aircrossa sodijo tudi velika panoramska streha mer 940 krat 704 milimetre in veliko odlagalnih površin.

Višji in robustnejši

C3 aircross pa je zavoljo športnoterenske zasnove nekaj bolj robusten, od tal je dno avtomobila oddaljeno 17,5 centimetra, za doplačilo je na voljo sistem grip control, ki z razporejanjem moči na prednja kolesa ponuja boljši oprijem na slabših podlagah.

Aircross ima ob tem še nekaj Citroënove razigranosti, denimo tri barve strehe (belo, rdečo in oranžno), ki jih je mogoče kombinirati z različnimi barvami karoserije, štiri oblazinjenja kabine in posledično skupaj kar 85 kombinacij.

Poceni je le osnovna različica

Posebno poglavje je cena A3 aircrossa, ki zaradi več vgrajene serijske opreme in inflacije v zadnjih šestih letih ne more tekmovati s xsaro picassom. Se ji pa lahko približa, če je kupec res racionalen. Preostale različice so primerljive s tekmeci. Glede na lakoto po malih športnih terencih pa bi bile nižje cene nesmiselne.

Osnovni C3 aircross puretech 82 BVM s popustom stane 13 tisočakov, z obrestnim financiranjem 500 evrov manj. Za ta denar dobite 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 60 kilovati in osnovno opremo, ki niti ni tako skromna.

Bolje opremljeni feel stane 15.033 evrov (paket ponuja ohišje vzvratnih ogledal in vzdolžne strešne nosilce v črni barvi, 16-palčna kolesa, LED dnevne luči in sedempalčni zaslon na dotik). Za enak paket in precej bolj živahen 1,2-litrski turbomotor puretech 110 boste odšteli 16.281 evrov, za dizelski HDI100 pa 17.164 evrov.

Pa prodajni načrti? Prihodnje leto bo na naše ceste zapeljalo 350 C3 aircrossov (številke so pogojene z zmogljivostmi), kar je skromno glede na prodajne številke xsare picassa. Ta je redno presegala letno prodajo tisoč vozil.

Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Evropska komisija: Zaupamo vodstvu Mariana Rajoya, da bo rešil zadevo 57

Dan po nedeljskem katalonskem referendumu je prinesel prvi uradni odziv evropske komisije

FINANCE
Članki
Članki Trenutek resnice: Mario Draghi bo predvidoma nakazal, kdaj bo ECB začela višati obrestne mere 4

Vse oči so spet uprte v Frankfurt, kjer bo šef ECB Mario Draghi na zgodnjepopoldanski tiskovni konferenci predvidoma razkril, kakšna bo...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Peter Altmaier, ki bo začasni nemški finančni minister 4

Wolfgang Schäuble je privolil, da bo vodil nemški parlament, v državi pa so določili, kdo bo prevzel njegov položaj do oblikovanja...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Andrej Babiš, češki Trump in verjetni novi češki premier

Andrej Babiš ima dar, da ljudje v njem vidijo tisto, kar hočejo – na primer borca proti korupciji, čeprav so ga maja kot finančnega...

FINANCE
Članki
Članki Evroposlanci tudi o širitvi šengna na Bolgarijo in Romunijo ter o Ryanairu 6

Na plenarnem zasedanju od 2. do 5. oktobra v Strasbourgu bodo govorili tudi o šengnu, brexitu, ustanovitvi evropskega javnega tožilstva...