(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Citroënov mali crossover kot novodobna xsara picasso

Čas branja: 3 min
06.11.2017  15:07  Dopolnjeno: 06.11.2017 15:12
Citroën je sestavil simpatičen crossover C3 aircross, ki ima veliko elementov enoprostorca, veliko prilagodljivosti in zato igra vlogo velike uspešnice xsare picasso; tudi cena 13 tisočakov je vsaj navidezno zelo ugodna, za dobro opremljen in motoriziran avto pa boste odšteli dobrih 16 tisočakov
Citroënov mali crossover kot novodobna xsara picasso
Foto: Milos Milac

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Citroen dodaj

Francoskemu Citroënu občasno uspe res posrečen model, to sicer ne pomeni, da so preostali slabi, le odmevajo manj glasno. Za novi C3 aircross se zdi, da je nekakšen duhovni naslednik xsare picasso, kompaktnega enoprostorca z začetka tisočletja, ki je celih 11 let ohranjal odlično prodajno formo, ki se je stopnjevala zaradi ugodne cene in višanja cen tekmecev. Še pred dobrimi petimi leti si s xsaro Picasso za 11 tisoč evrov dobil prostoren in poceni enoprostorec, za tisočaka več je imel takrat oboževani dizelski motor, oblika pa se je zapisala med zimzelene, takšna je dejansko še danes.

Kaj imata citroëna skupnega?

In kaj ima xsara picasso skupnega s C3 aircrossom? Na prvi pogled prav nič, na drugi in tretji pa zelo veliko. C3 aircross ta hip sodi v tako priljubljen razred kot xsara picasso ob svojem nastanku. Sta pa seveda različna, prvi se vozi s športnimi terenci, drugi pa s klasičnimi enoprostorci.

Manjši, a višji

Povezujejo ju podobne mere. C3 aircross je dolg 4,15 metra, kar je sicer 12 centimetrov manj kot picasso, se pa oddolži z dodatnimi devetimi centimetri višine (1,73 metra) in izrazito prilagodljivo potniško kabino. Ta je v prednjem delu zračna, v zadnjem pa ponuja 15-centimetrski vzdolžni pomik zadnje klopi in od 21- do 29-stopinjski kot njenega naslona.

To prinaša prilagodljivo udobje in prtljažni prostor – ta se s 420 do 510 litri približa, a razumljivo ne doseže picassovih 550 litrov. Med enoprostorske lastnosti C3 aircrossa sodijo tudi velika panoramska streha mer 940 krat 704 milimetre in veliko odlagalnih površin.

Višji in robustnejši

C3 aircross pa je zavoljo športnoterenske zasnove nekaj bolj robusten, od tal je dno avtomobila oddaljeno 17,5 centimetra, za doplačilo je na voljo sistem grip control, ki z razporejanjem moči na prednja kolesa ponuja boljši oprijem na slabših podlagah.

Aircross ima ob tem še nekaj Citroënove razigranosti, denimo tri barve strehe (belo, rdečo in oranžno), ki jih je mogoče kombinirati z različnimi barvami karoserije, štiri oblazinjenja kabine in posledično skupaj kar 85 kombinacij.

Poceni je le osnovna različica

Posebno poglavje je cena A3 aircrossa, ki zaradi več vgrajene serijske opreme in inflacije v zadnjih šestih letih ne more tekmovati s xsaro picassom. Se ji pa lahko približa, če je kupec res racionalen. Preostale različice so primerljive s tekmeci. Glede na lakoto po malih športnih terencih pa bi bile nižje cene nesmiselne.

Osnovni C3 aircross puretech 82 BVM s popustom stane 13 tisočakov, z obrestnim financiranjem 500 evrov manj. Za ta denar dobite 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 60 kilovati in osnovno opremo, ki niti ni tako skromna.

Bolje opremljeni feel stane 15.033 evrov (paket ponuja ohišje vzvratnih ogledal in vzdolžne strešne nosilce v črni barvi, 16-palčna kolesa, LED dnevne luči in sedempalčni zaslon na dotik). Za enak paket in precej bolj živahen 1,2-litrski turbomotor puretech 110 boste odšteli 16.281 evrov, za dizelski HDI100 pa 17.164 evrov.

Pa prodajni načrti? Prihodnje leto bo na naše ceste zapeljalo 350 C3 aircrossov (številke so pogojene z zmogljivostmi), kar je skromno glede na prodajne številke xsare picassa. Ta je redno presegala letno prodajo tisoč vozil.

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Funt je teden začel z izrazitim zdrsom 1

V primerjavi z začetkom leta 2016 je funt glede na evro zdaj vreden že okoli 17 odstotkov manj; to pa pomeni, da je z evri na Otoku zdaj...

FINANCE
Članki
Članki Prelom: ECB je začela opuščati spodbujevalne ukrepe – kaj to pomeni za ceno vaših posojil? 2

Šef ECB Mario Draghi sporoča: ECB bo kmalu, že januarja 2018 začela opuščati spodbujevalne ukrepe, s katerimi je doslej trg zalivala...

FINANCE
Članki
Članki Ko centralni bančniki zrejo v inflacijske krivulje 2

Kje je inflacija na dolarskem in evrskem območju – ter kaj trg pričakuje od tokratnega zasedanja ameriške centralne banke Fed

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Peter Altmaier, ki bo začasni nemški finančni minister 4

Wolfgang Schäuble je privolil, da bo vodil nemški parlament, v državi pa so določili, kdo bo prevzel njegov položaj do oblikovanja...