Nemški avtomobilski velikan Daimler je na avtosalonu v Tokiu skupaj z Mitsubishijem predstavil konceptni električni tovornjak, ki ob eni polnitvi prevozi 350 kilometrov in je primeren za vožnje na krajših razdaljah med mesti. S tem je Daimler za las prehitel ameriško družbo Tesla Elona Muska, ki je napovedala, da bo svoj električni tovornjak tesla semi predstavila v tem mesecu.
Pri Daimlerju, ki je največji proizvajalec tovornih vozil na svetu, so za razvoj električnih transportnih vozil skupaj z Mitsubishijem ustanovili posebno podznamko E-Fuso, ki se bo osredotočala na razvoj električnih tovornih vozil in avtobusov.
Skupna masa Daimlerjevega električnega tovornjaka, ki so ga poimenovali e-fuso vision one, presega 23 ton, nanj pa je mogoče naložiti približno 11 ton tovora, kar je le slabi dve toni manj kot pri dizelski različici. Pred časom so pri Daimlerju že predstavili manjši električni dostavnik fuso e-canter, ki ob eni polnitvi prevozi do sto kilometrov, nanj pa je mogoče naložiti do 3,5 tone tovora. Med njegovimi uporabniki sta ameriški družbi UPS in Seven-Eleven ter japonski Yamato Transport.
Z razvojem električnih tovornjakov se pospešeno ukvarjajo tudi drugi proizvajalci. Po ocenah poznavalcev naj bi namreč električni tovornjaki v primerjavi z dizelskimi podjetjem prinesli kar za 70 odstotkov nižje stroške upravljanja voznega parka.