Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Daimler predstavil zmogljiv električni tovornjak

Čas branja: 1 min
02.11.2017  21:30  Dopolnjeno: 05.11.2017 19:58
Daimler predstavil zmogljiv električni tovornjak
350 kilometrov prevozi električni tovornjak Daimlerja in Mitsubishija e-fuso vision one ob eni polnitvi.

Obveščaj me o novih člankih:  

Nemški avtomobilski velikan Daimler je na avtosalonu v Tokiu skupaj z Mitsubishijem predstavil konceptni električni tovornjak, ki ob eni polnitvi prevozi 350 kilometrov in je primeren za vožnje na krajših razdaljah med mesti. S tem je Daimler za las prehitel ameriško družbo Tesla Elona Muska, ki je napovedala, da bo svoj električni tovornjak tesla semi predstavila v tem mesecu.

Pri Daimlerju, ki je največji proizvajalec tovornih vozil na svetu, so za razvoj električnih transportnih vozil skupaj z Mitsubishijem ustanovili posebno podznamko E-Fuso, ki se bo osredotočala na razvoj električnih tovornih vozil in avtobusov.

Skupna masa Daimlerjevega električnega tovornjaka, ki so ga poimenovali e-fuso vision one, presega 23 ton, nanj pa je mogoče naložiti približno 11 ton tovora, kar je le slabi dve toni manj kot pri dizelski različici. Pred časom so pri Daimlerju že predstavili manjši električni dostavnik fuso e-canter, ki ob eni polnitvi prevozi do sto kilometrov, nanj pa je mogoče naložiti do 3,5 tone tovora. Med njegovimi uporabniki sta ameriški družbi UPS in Seven-Eleven ter japonski Yamato Transport.

Z razvojem električnih tovornjakov se pospešeno ukvarjajo tudi drugi proizvajalci. Po ocenah poznavalcev naj bi namreč električni tovornjaki v primerjavi z dizelskimi podjetjem prinesli kar za 70 odstotkov nižje stroške upravljanja voznega parka.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Daimler: leta 2025 bo električni avto stal enako kot klasični 5

Smarti bodo od leta 2020 vozili le na elektriko, za doseganje visoke dobičkovne marže pa bo moral Daimler zaradi visokih stroškov...

TRANS-LOG
Daimler je izbral Luko Koper, več mercedesov prek Slovenije v Azijo

Mercedes - Benz je prek Kopra doslej na Kitajsko v Hongkong in Singapur prepeljal več kot sto tisoč vozil na leto, po novem jih bodo...

AVTO
Novice
Novice Spor zaradi kartelnih dogovarjanj: BMW ustavil projekte z Daimlerjem

Za tak korak so se odločili, saj naj bi konkurent Daimler organom razkril kartelno dogovarjanje med nemškimi proizvajalci avtomobilov

TOP JOB
Delavci
Delavci Zakaj ženske zaslužijo manj kot moški in kako bo ukrepal Bruselj 4

Pri evropski komisiji so predstavili akcijski načrt za odpravo plačne vrzeli med spoloma

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Junckerjev sklad kot učna ura, kako bomo črpali denar EU po letu 2020

Pogovor s podpredsednikom EIB o težavah, ki jih imajo nove članice EU pri izkoriščanju zmogljivosti sklada EFSI