Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Lewis Hamilton s četrtim naslovom prvaka med legende F1

Čas branja: 3 min
31.10.2017  09:07
Britanec Lewis Hamilton je s svojim mercedesom dirko za Veliko nagrado Mehike končal šele na zanj skromnem 9. mestu, a je to bilo dovolj, da je še četrtič osvojil naslov svetovnega prvaka Formule 1
Lewis Hamilton s četrtim naslovom prvaka med legende F1
Letošnji naslov Lewisa Hamiltona je še tretji z Mercedesovim dirkalnikom – v srebrni puščici je bil najboljši dirkač še leta 2014 in 2015.
Foto: Jure Makovec

Številke so bile sicer že pred dirko močno v prid Hamiltonu, saj je imel pred najbližjim zasledovalcem in edinim tekmecem v boju za naslov, Nemcem Sebastianom Vettlom v ferrariju, ogromnih 66 točk naskoka.

Pretvorjeno v prakso – Vettel je nujno potreboval zmago, medtem ko Hamilton ne bi smel osvojiti več kot devet točk. Na koncu je Hamilton končal kot deveti in osvojil dve točki, a je bil Vettel šele četrti – da bi ohranil boj za naslov, bi moral končati vsaj na drugem mestu.

Vse skupaj se je zapletlo že v prvem krogu dirke. V prvi vrsti sta po sobotnih kvalifikacija bila Nemec Vettel s ferrarijem in Nizozemec Max Verstappen v red bullu, druga vrsta pa je bila srebrna – Hamilton pred ekipnim kolegom, Fincem Valtterijem Bottasom.

Vettel, Verstappen in Hamilton so odlično startali, Verstappen še najbolje izmed trojice

V prvem ovinku je lahko že napadel Vettla, ki se je moral braniti, s tem pa sta odprla nekaj prostora Hamiltonu. Vettel in Verstappen sta rahlo zadela v prvem ovinku, brez hujših posledic, nato pa sta imela bližnje srečanje še Vettel in Hamilton, pri čemer je Hamiltonu počila zadnja desna pnevmatika, Vettel pa je izgubil dobršen del prednjega krilca.

Oba sta morala v garaže na nepredviden postanek in se tako podala na lov za točkami iz začelja. Vettlu se je z odlično vožnjo uspelo prebiti do četrtega mesta – gledalci so ga razglasili tudi za dirkača dneva; Hamilton pa s poškodovanim dnom dirkalnika – ko je razneslo pnevmatiko, je poškodoval del difuzorja na desni strani dna dirkalnika – ni mogel višje od devetega mesta, a to je bilo vseeno dovolj za še četrti naslov svetovnega prvaka.

Hamilton je svoj prvi naslov osvojil leta 2008 z McLarnom na hektični zadnji dirke sezone v Braziliji, kjer je s prehitevanjem v zadnjem krogu na razmočeni progi prehitel Tima Glocka in tako premagal Brazilca Felipeja Masso, letošnji naslov pa je še tretji z dirkalnikom Mercedesa – v srebrni puščici je bil najboljši dirkač še leta 2014 in 2015.

Mercedes je naslov konstruktorskega prvaka še četrto leto zapored osvojil pred dobrim tednom na dirki za Veliko nagrado ZDA.

Do konca sezone sta sicer še dve dirki – čez 14 dni bo Sao Paolo na avtodromu Joseja Carlosa Paceja gostil dirko za Veliko nagrado Brazilije, še dva tedna pozneje pa bo zadnjo dirko sezone gostil Abu Dabi na dirkališču Yas Marina. Kljub temu, da sta glavni lovoriki že oddani ter da je tretje mesto osvojil Red Bull, četrto pa Force Indija, si lahko obetamo še nekaj dobrega dirkanja.

Še vedno je odprt boj na sredini razpredelnice konstruktorjev, kjer se za boljša mesta (s tem pa za zajetnejši kupček denarja) bojujejo še preostale ekipe – Williams, Toro Rosso, Renault in Hass, še vedno se lahko vmešata tudi McLaren in Sauber. In ker šteje prav vsaka točka, lahko pričakujemo še dve napeti dirki.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Avstrija se je z leve nagnila na desno, zmaga Kurzu 2

Ker so bile predčasne volitve izvedene zaradi razpada koalicije med desnosredinsko ljudsko stranko ÖVP ter levosredinsko...

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

AVTO
Posel
Posel Zakaj je bila septembra prodaja novih avtov največja v V. Britaniji - čeprav je strmoglavila 2

Kako to, da je septembra prišlo do britanskega paradoksa pri prodaji novih avtov in kaj se je pri prodaji novih avtov v EU dogajalo v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice (v sedmih grafih) Avstrijske volitve dan potem

Kje je evro, kje avstrijski borzni indeks ATX in kako dolgo utegne trajati oblikovanje avstrijske koalicije