Avto

Nova porscheja: vrhunski 718 GTS in prvinski 911 carrera T

Nemški Porsche širi ponudbo z dvema novima različicama – 718 boxsterjem in caymanom GTS v najmočnejši različici doslej in prvinsko različico 911 T z manjšo maso in bolj prvinsko izkušnjo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.10.2017 14:56
Čas branja: 3 min
Nova porscheja: vrhunski 718 GTS in prvinski 911 carrera T
Porsche 911 carrera T v primerjavi s carrero prinaša slabšo zvočno izolacijo, le prednja sedeža, manjka mu tudi multimedijski sistem. Prihranek opreme prinaša tudi prihranek pri masi, s 1.425 kilogrami je 911 T najlažji 911 v ponudbi. Poleg tega ima namesto notranjih kljuk v vratih le pasove, menjalnik pa je lahko ročni ali samodejni PDK z dvema sklopkama. Foto: Porsche

Nemški Porsche je v prvih devetih mesecih leta prodal 185.898 vozil in lanski rezultat presegel za štiri odstotke. S svojo vse bogatejšo ponudbo zadnji dve desetletji dosega rast prodaje in dobička, iz majhnega proizvajalca pa se je prelevil v srednje velikega. Zajetne rasti so temu proizvajalcu omogočili modeli SUV, torej macan in cayenne, ki sta letos prepričala že 122 tisoč kupcev in si režeta dvotretjinski delež v prodaji te znamke.

Dobre številke pa nemški proizvajalec vzdržuje tudi s posebnimi različicami športnih klasikov 911 carrera T in 718 boxster/cayman GTS.

Porsche 911 carrera T je športnik v svoji prvinski obliki s spremembami, ki bodo všeč pravim navdušencem nad športnimi avtomobili. Izhodišče zanj je 911 carrera z osnovnim trilitrskim biturbo motorjem z 272 kilovati oziroma 370 konjskimi močmi. Različica carrera T prinaša slabšo zvočno izolacijo, le prednja sedeža, manjka ji tudi multimedijski sistem. Prihranek pri opremi pa omogoča tudi prihranek pri masi, s 1.425 kilogrami je 911 T najlažji 911 v ponudbi. Poleg tega ima namesto notranjih kljuk v vratih le pasove, menjalnik pa je lahko ročni ali samodejni PDK z dvema sklopkama.

V prvem primeru 911 carrera T ponuja krajše stopnje prenosa, do stotice pospeši v 4,5 sekunde, kar je desetinko hitreje kot klasična 911 carrera. Različica s samodejnim menjalnikom do stotice pospeši v 4,2 sekunde.

Cena za 911 carrero T v Nemčiji je 107.553 evrov, kar je slabih deset tisočakov več od cene osnovne carrere z enakim motorjem. Razlike pa ni mogoče kar prenesti na slovenski trg, kjer carrera zaradi dodatnega davka na motorna vozila (DMV) in višjega DDV stane 117.782 evrov. Novi 911 T ima zaradi krajšega ročnega menjalnika večjo porabo (911 carrera T z ročnim menjalnikom porabi 9,5 litra, carrera pa 8,3 litra) in večje izpuste (215 nasproti 190 gramov ogljikovega dioksida na kilometer), kar pomeni, da boste za prvinsko 911 carrero T plačali tudi DMV po višji stopnji kot za carrero.

Druga novost je par 718 boxster in cayman GTS, ki pomenita vrh ponudbe te serije. Poganja ju znani 2,5-litrski bokserski štirivaljnik s turbopolnilnikom in močjo 269 kilovatov (365 konjskih moči), kar je 11 kilovatov (15 konjskih moči) več kot pri 718 S. Nova športna modela s sredinsko nameščenim motorjem sta na voljo s šeststopenjskim menjalnikom, po želji pa se kupci lahko odločijo tudi za Porschejev menjalnik z dvojno sklopko PDK. Modeli GTS so serijsko opremljeni z vrsto možnosti, kot so Porsche Torque Vectoring (PTV) z mehansko prečno zaporo na zadnji premi, paket Sport Chrono in sistem podvozja Porsche Active Suspension Management (PASM), s katerim je karoserija spuščena za deset milimetrov.

V kombinaciji z menjalnikom PDK in paketom Sport Chrono do stotice pospešita v 4,1 sekunde, največja hitrost pa znaša 290 kilometrov na uro.

Oznaka GTS prinaša še zatemnjene prednje in zadnje biksenonske žaromete, črne napise, črn spodnji del zadka in serijsko sredinsko nameščen športni izpušni sistem s črno dvojno izpušno cevjo. Pogled od strani zaokrožajo črni napisi GTS na spodnjem delu vratnih okvirov in 20-palčna platišča, lakirana v črni barvi s svilnatim leskom. V armaturno ploščo je vgrajena štoparica. Voznik in sovoznik dobita sedeže v sredinskem delu oblečene v alkantaro. Aplikacija Porsche Track Precision (PTPA) ponuja podporo posebno športnim voznikom: omogoča na primer avtomatsko beleženje, podroben prikaz in analizo podatkov o vožnji na pametnem telefonu.

Nemška cena za 718 cayman GTS je 76.137 evrov, 718 boxster GTS pa stane 78.160 evrov.

Foto: Porsche

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Porsche, ki je spremenil prihodnost znamke
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche, ki je spremenil prihodnost znamke 7

Čeprav sprva osovražen, nerazumljen, je cayenne danes prava zgodba o uspehu. Porsche za katerega se je leta zdelo, da nikakor ne sodi k tej znamki, se zmagoslavno predstavlja v tretji generaciji.

FINANCE
Avto
Za volanom porschejev: karavana užitkov, adrenalina in tehnike
Avto
AvtoMiloš Milač Za volanom porschejev: karavana užitkov, adrenalina in tehnike

Porsche Road Tour je zapeljal tudi v Sloveniji, s skoraj celotno floto adrenalinskih avtomobilov, podkrepljen z inštruktorji in lepimi cestami iz obrobja Ljubljane do Vranskega. Tokrat smo okušali panamero 4-E hybrid, boxster 718 S, 911 GTS in še češnjo na torti – 911 turbo S.

FINANCE
Avto
Športni karavan brez pravega tekmeca
Avto
AvtoMatej Kačič Športni karavan brez pravega tekmeca 1

Med (super)športniki, ki jih lahko uporabljamo vsak dan, ima Porsche posebno mesto, s panamero sport turismo pa so v razred pripeljali še karavana.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Porsche cayenne še nikoli bližje ikoni 911
Avto
AvtoMatej Kačič Porsche cayenne še nikoli bližje ikoni 911 9

Na igrivih cestah grške Krete smo spoznali, da je novi porsche cayenne avtomobil, ki po vozni dinamiki še nikoli ni bil bližje ikoni 911, pričakovano odličen pa je tudi v vsem drugem

FINANCE
Avto
Pregrešno zanimive štirikolesne umetnine
Avto
AvtoMatej Kačič Pregrešno zanimive štirikolesne umetnine

Starodobniki so kot umetnine. Če so dobro ohranjeni, ugledne znamke, unikatnega modela ali pa so bili v rokah slavnih, so vredni pravo bogastvo.

FINANCE
Okolje & energija
Nemci ne želijo prepovedati vožnje z dizli v mestih
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Nemci ne želijo prepovedati vožnje z dizli v mestih

Kako skrbijo za kakovost zraka v mestu Mercedesa, Porscheja in Boscha, pojasnjuje direktor urada za zaščito okolja v Stuttgartu Hans-Wolf Zirkwitz.